______________________________________________________________
PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA
PULA HERCULANEA d.o.o.
za 2023. godinu
___________________________________________________________________________
KOMENTARI UZ PLAN POSLOVANJA ZA 2023. GODINU
Presjek stanja u 2022. godini
Iako je plan poslovanja za 2022. godinu pisan dok su još uvijek brojna epidemiološka
ograničenja bila na snazi te sa velikom dozom neizvjesnosti glede projekcija poslovanja
Društva, možemo konstatirati da sve ono što je planom bilo predviđeno je i realizirano
tijekom 2022. godine.
Možemo glavne poslovne događaje koje su obilježili poslovanje Društva u 2022. godini
podijeliti na one koje su direktna posljedica pandemije i one sa kojima se Društvo trebalo
uskladiti prije svega u okviru zakonskih obveza. I jedni i drugi dio su vanjskih faktora u
poslovnom okruženju na koje Društvo nije moglo utjecati. Možda više no ikad su
komunalna Društva izložena brojnim vanjskim i unutarnjim faktorima te takvo poslovno
okruženje zahtijeva značajne prilagodbe u svom poslovanju. Zadnjih godina zakonska
regulativa nameće brojne promjene u poslovanjima komunalnih Društava pogotovo u
sektoru gospodarenja otpadom i potrebe usklađenja sa EU direktivama. Dodamo li tome i
značajne promjene u vanjskom poslovnom okruženju Društva u komunalnom sektoru u
neprestanoj su fazi prilagodbe svog poslovanja suočena sa brojnim izazovima.
Izlazak iz pandemije i ukidanje brojnih ograničenja u poslovanju omogućilo je da Društvo
značajno podigne svoje prihode dijelom zbog povratka uobičajenoj turističkoj sezoni i
uvijek istaknutoj sezonalnosti te povratka uobičajenim radnim aktivnostima Društva u
punom opsegu. No sa druge strane izlazak iz pandemije posljedično je imao nekoliko
značajnih negativnih efekata za Društvo. Prije svega došlo je do krize u logističkom
segmentu odnosno lancima opskrbe. Na to se nadovezala energetska krizea. Posljedično
su navedene krize kao i ekspanzivno vođene monetarne politike dovele do jačanja
inflacije a time i direktnog povećanja razine cijena. Također izuzetno opterećujuće za
Društvo je kronični nedostatak radne snage. Jasno je da su inflatorna kretanja zahtijevala
i potrebu indeksacije cijene rada.
Sve navedeno rezultiralo je takvim poslovnim okruženjem koje je značajno opteretilo
poslovanje Društva sa naglaskom da će upravo ti trendovi svoj puni utjecaj imati i tijekom
2023. godine ali i narednih godina.
Sa druge strane potrebe konstantne prilagodbe i usklađenja sa EU direktivama vezanim
za sektor gospodarenja otpadom doprinosa klimatskim prilagodbama poslovanja kao i
težnja ka održivom gospodarenju otpadom nameću Društvu strateški okvir daljnjeg
razvoja Društva i sukladno tome potrebe konstantne prilagodbe. Gore navedeno najbolje
oslikava ne samo 2022. godinu već i zadnjih pet godina poslovanja Društva a utjecati će i
na poslovanje Društva u narednim godinama.
Osim povećanja prihoda kao direktne posljedice bolje turističke sezone i promjene načina
obračuna usluge prikupljanja komunalnog otpada sve navedeno značajno je utjecalo i na
povećanje gotovo svih rashoda Društva. Ovdje prije svega treba istaknuti potrebu
korekcije cijene rada proizašle iz značajnog podizanja opće razine cijene svih usluga i
dobara. Nestabilna politička situacija i repovi pandemije prelili su se i u gospodarski
sektor što je dovelo do značajnog povećanja cijena svih energenata. Općenito inflatorna
spirala zahvatila je sve kategorije troškova. Dodamo li tome problem pronalaska radne
snage i potrebu prijenosa izvršenja pojedinih usluga na treća lica jasno je zašto su
troškovi značajno rasli.
S druge strane Društvo je, sukladno zakonskim okvirima, bilo nužno uskladiti i donijeti
novu odluku o načinu obračuna usluge prikupljanja komunalnog i bio otpada što je za
sobom osim potpuno novog načina obračuna i podizanja prihoda zahtijevalo značajne
prilagodbe sa organizacijskog i logističkog aspekta.
Bez obzira na novonastalu situaciju Društvo je tijekom 2022. godine ostvarilo svoje
osnovne ciljeve kada govorimo o pružanju usluga prikupljanja otpada čišćenju i
održavanju javnih površina kao i održavanja zelenih površina. Tijekom 2022. godine osim
donošenja nove odluke i cjenika glede usluge prikupljanja komunalnog i bio-otpada
Društvo je uspješno nastavilo sa brojim aktivnostima glede nadogradnje sustava
gospodarenja otpadom.
Prije svega pokrenula se aktivnost prikupljanja bio otpada iz kantina i restorana kao
zakonska obveza koju će komunalna Društva morati osigurati do kraja 2023. godine.
Otvorena su dva nova reciklažna dvorišta te se nakon kratke stanke nastavilo sa
ugradnjom polu podzemnih spremnika s ciljem daljnje individualizacije korisnika. Nakon
podjele gotovo 20.000 posuda za reciklabilni otpad Društvo ima značajnu stopu rasta
korisnih sirovina. Ovakvo daljnje unapređenje sustava gospodarenja otpadom i značajno
povećanje opsega aktivnosti zahtijevalo je i nabavku novih vozila pa su tijekom godine
nabavljena i vozila za djelatnost Čistoće. Ovo je doprinijelo značajnoj optimizaciji
poslovnih procesa bez obzira na znatno veću potrebu za novim djelatnicima.
Osim navedenoga, Društvo je apliciralo na brojne javne pozive Fonda za zaštitu okoliša i
energetsku učinkovitost te započelo sa procesom de karbonizacije voznog parka kao
doprinosa klimatskim promjenama i prelaska na alternativna goriva i to aplikacijom za
nabavkom dvije nove čistilice na električni pogon koje bi u opticaju trebale biti tijekom
2023. godine. Također, putem grada Pule, apliciralo se na javni poziv za nabavkom nove
komunalne opreme prije svega posuda za bio otpad namijenjenih sektoru građana kao i
ostalom komunalnom opremom usmjerenoj optimizaciji i unapređenju sustava
gospodarenja otpadom.
Također pokrenuti su i broji drugi projekti. Osiguranjem prostorno planskih pretpostavki
započeo je proces izrade studijske i projektne dokumentacije vezan za nadogradnju
sustava gospodarenja otpadom, i to za izgradnju novog reciklažnog dvorišta centra te
izgradnju sortirnice i kompostane.
Što se tiče samog Društva pokrenuti su projekti izrade nove sistematizacije kao potrebe
usklađenja sa organizacijskim prilagodbama i potrebama Društva kao i projekt
digitalizacije kao nužnost zakonskog usklađenja. Popuštanjem epidemioloških
ograničenja i povratak uobičajenim poslovnim aktivnostima u svom punom opsegu
omogućio je i dodatna potrebna zapošljavanja kako bi Društvo moglo odgovoriti na brojne
nove aktivnosti.
Možemo konstatirati da bez obzira na značajne poslovne događaje koji su nastali tijekom
2022. godine, Društvo je osiguralo kontinuitet u svim svojim poslovnim aktivnostima te
nastavilo sa nadogradnjom postojećeg sustava gospodarenja otpadom ali i svim ostalim
djelatnostima i unapređenja svih organizacijskim segmenata.
Nastavak neizvjesnosti poslovanja nakon izlaska iz pandemije
Bez obzira što su ukinuta epidemiološka ograničenja službeno pandemija još uvijek traje
pa s tog aspekta treba poslovanje i dalje promatrati u okviru potencijalnog utjecaja na
poslovanje tijekom 2023. godine.
I dok je poslovanje u 2020, 2021. pa i dijelom u 2022. godini bilo u neizvjesnosti kretanja
epidemije i njenog utjecaja na poslovanje isto tako neizvjesno se dočekuje poslovna 2023.
godine s brojnim nepoznanicama. Ovdje prije svega mislimo na kretanja inflacije i trenda
nastavka rasta cijena, energetske krize i najave podizanja cijena u drugom kvartalu 2023.
godine. I dalje ostaje velika neizvjesnost glede geopolitičke situacije koja može direktno
utjecati na sve ostale segmente u poslovnom okruženju. Najava dolaska recesije pa i
stagflacije dodatno otežava projekciju poslovanja za 2023. godinu
Iz navedenoga je jasno da, bez obzira na prestanak bojnih epidemioloških ograničenja,
brojni su potencijalni faktori koji značajno mogu utjecati na poslovanje te će Društvo
morati pomno pratiti novonastalu poslovnu situaciju i prilagođavati svoje poslovanje.
Glavne planirane aktivnosti Društva u 2023. godini
Obveza prikupljanja bio otpada nastavak i intenziviranje prikupljanja bio otpada
Nakon pokretanja prikupljanja bio otpada iz restorana i kantina Društvo tijekom 2023.
godine planira pokrenuti odvojeno prikupljanje bio otpada iz sektora kućanstva što
proizlazi i iz uredbe o načinu obračuna usluge prikupljanja komunalnog i bio otpada.
Tijekom 2022. godine grad Pula aplicirao je na javni poziv te se u prvom kvartalu očekuje
isporuka 4.000 posuda za bio otpad namijenjenih kućanstvima. Osim ove aktivnosti
očekuje se i značajno širenje prikupljanja iz restorana i kantina kao nastavak aktivnosti iz
2022. godine
Daljnje unapređenje sustava prikupljanja - nastavak individualizacije korisnika u
više stambenim zgradama
Društvo će tijekom 2023. godine nastaviti sa ugradnjom polu-podzemnih spremnika u
onim dijelovima grada gdje postoji velika koncentracija stanovništva. U planu je
nastavaka ugradnje polu podzemnih spremnika na području MO Veruda te završetak
pokrivanja mreže polu podzemnih spremnika na području MO Šijana.
Također u planu je i nabavka tkz. nadzemnih spremnika sa otpadomjerima većih
volumena kao tehnološko rješenje za one dijelove grada gdje klasičan oblik
individualizacije nije moguće zbog tehničkih razloga (podzemna infrastruktura) i
nedostatak prostora za smještaj posuda. Planirana zona pokrivanja ovim tipom
spremnika je područje MO Arena kao i dijela MO Kaštanjer
Optimizacija poslovanja u dijelu rada reciklažnih dvorišta i segmenta prikupljanja
putem posuda od 5m3
S obzirom na otvaranje novih reciklažnih dvorišta u ostalim JLS-e gdje Društvo pruža
usluge kao i potrebe zakonskog usklađenja grada Pule za dodatnim reciklažnim
dvorištima te posljedično značajnog rasta troškova u tom segmentu Društvo će pokrenuti
aktivnosti unapređenja tog dijela poslovanja. Planom se predviđa kupnja rolo i press
kontejnera koji bi trebali značajno doprinijet optimizaciji poslovnih procesa i značajnim
uštedama kao i unapređenju odnosa sa korisnicima u tom dijelu.
Nove tehnologije kao preduvjet optimizaciji i unapređenju sustava - Up grade
(modernizacija) sustava prijenosa podataka na podzemnim spremnicima
S obzirom da su prvi podzemni spremnici ugrađeni prije 8 godina te da je ondašnja
tehnologija prijenosa podataka zastarjela i danas je više ne možemo koristiti na način koji
se koriste današnje tehnologije prijenosa i uparivanja različitih sustava (mrežni prijenos,
5G i dr.) planirano je servisiranje i zamjena kapa na lokacijama podzemnih spremnika sa
ugradnjom novih tehnologija prijenosa podatka sa znatno robusnijim sistemom protiv
devastacija kao i mogućnosti praćenja popunjenosti spremnika na daljinu. Ovo bi u
konačnici omogućilo kreiranje „pametnih ruta što bi vodilo značajnim uštedama u dijelu
prikupljanja otpada.
Stvaranje novog klimatski neutralnog voznog parka te prilagodba voznog parka
potrebama i modernizaciji sustava prikupljanja
U skladu sa pokretanjem novih aktivnosti kao što je odvojeno prikupljanje bio otpada koje
se javlja kao zakonska obveza u 2023. godini Društvo planira kupiti vozila namijenjena za
takvu vrstu prikupljanja. Značajan rast odvojenog prikupljanja korisnih sirovina nameće
i potrebu dodatnog vozila u tom segmentu. Također optimizacija poslovnih procesa u
dijelu segmenta prikupljanja odvoza putem posuda od 5m3 nameće potrebu zamjene
dotrajalih vozila u tom segmentu.
Osim navedenoga tijekom 2023. godine u pogon bi trebale startati i dvije nove čistilice na
električni pogon kao doprinos Društva usklađenju sa klimatskim promjenama i smanjenju
CO2.
Izrada studijske i projektne dokumentacije kao uvjet daljnjeg unapređenja sustava
gospodarenja otpadom
S obzirom na kontinuirano unapređenje sustava gospodarenja otpadom te značajnom
povećanju količina prikupljenih korisnih sirovina kao i početak prikupljanja bio otpada
javlja se potreba za izradom potrebne dokumentacija kao preduvjeta daljnjem razvoju
sustava. Osim logističkih problema sa kojima se Društvo suočava javlja se potreba
sagledavanja mogućnosti izgradnje sortirnice i kompostane uz uvjet postizanja
ekonomske održivosti navedenih postrojenja.
Apliciranje na nacionalne javne pozive korištenje bespovratnih sredstava
S obzirom na brojne planirane aktivnosti i potrebna financijska sredstava u njihovoj
realizaciji Društvo planira apliciranje na brojne javne pozive koji bi tijekom 2023. godine
trebali biti otvoreni. Planom se predviđa sudjelovanje za potrebe nabavke raznih vrsta
posuda na odvojeno prikupljanje korisnih sirovina (polu podzemni, modernizacija na
podzemnim spremnicima, nadzemni spremnici rolo i press kontejneri). Osim nabavke
raznih vrsta posuda Društvo će veliki dio aktivnosti usmjeriti na kampanje edukacije što
će se djelomično sufinancirati kroz najavljene javne pozive.
Sve gore navedeno iziskuje značajna financijska sredstva i angažman svih djelatnika kao
i podršku grada Pule. Realizacija planiranih aktivnosti ovisiti će i o drugim faktorima prije
svega općoj gospodarskoj situaciji te će Društvo svoje aktivnosti planirati poslovnim
prilikama u okruženju.
Osim navedenih aktivnosti Društvo će sprovesti i projekt digitalizacije poslovanja kao i
izradu nove sistematizacije radnih mjesta i njihovo vrednovanje sukladno potrebama
kako bi prilagodilo organizacijski aspekt poslovanja potreba Društva. Jasno je da će
eventualno nastupanje pojedinih poslovnih događaja značajno utjecati na daljnji smjer
poslovanja Društva bilo da se radi rastu inflacije ili produbljivanju gospodarske krize.
U takvom poslovnom okruženju u djelatnosti gospodarenja otpadom i dalje ostaje
isti cilj a to je postizanje zacrtanih ciljeva na nacionalnoj razini odnosno dostizanje
adekvatne stope odvajanja.
Glavni cilj je daljnje podizanje stope izdvajana korisnih sirovina temeljenih na
ekonomski održivim osnovama i to :
nastavak usklađenja sa novom gradskom odlukom o načinu prikupljanja i
obračuna usluge komunalnog i biorazgradivog otpada,
daljnja individualizacijom više stambenih zgrada i prelazak na obračun prema
broju pražnjenja za sve korisnike kako za kategorije kućanstvo tako i za kategorije
ne-kućanstvo,
daljnjim unapređenjem segmenta prikupljanja zelenog otpada i glomaznog otpada,
selektivnim prikupljanjem i izdvajanjem organske komponente otpada iz
ugostiteljskih i hotelskih kuća, te kućanstava,
daljnjim unapređenjem edukativnih aktivnosti svih kategorija korisnika vezanih
za potrebu izdvajanja,
nastavak širenja mreže polu podzemnih i nadzemnih posuda u najkritičnijim
zonama koncentracije korisnika kao i dijelovima grada gdje klasičan oblik
individualizacije nije moguće sprovesti,
pokretanje aktivnosti na izradi studijske i projektne dokumentacije vezanih za
izgradnju reciklažnog centra.
Organizacijski djelatnost Hortikulture ne bi trebale očekivati značajnije promjene ali će
svakako pred djelatnošću biti brojni izazovi u pogledu realizacije osnovnog programa
održavanja. Ovdje prije svega je potrebno istaknuti problem pronalaska adekvatne radne
snage.
U okruženju navedenih rizika i nepoznanica te iznijetom okviru i smjernicama temeljiti
ćemo poslovanje Društva u 2023. godini uz napomenu da će se izvršiti prilagodba plana
poslovanja Društva ukoliko nastupe značajni poslovni događaji koji će isto tako utjecati
na poslovanje. Ovdje prije svega mislimo na najavu promjene cijene na Županijskom
centru za gospodarenje otpadom. Plan poslovanja Društva Pula Herculanea d.o.o. za 2023.
godinu osim navedenog okvira i smjernica izrađen je na temelju procjene poslovanja za
2022. godinu, programu održavanja komunalne infrastrukture grada Pule za 2023.
godinu, kao i procjenama ulaganja i troškova.
S obzirom na navedene brojne nepoznanice i rizike poslovanje Društva biti će
usmjeravano ovisno o kretanjima u okruženju prvenstveno očuvanju stabilnosti
poslovanja i ispunjavanju temeljnih aktivnosti Društva, te će se ukoliko to prilike, kao što
je ranije i navedeno, u okruženju zahtijevaju plan poslovanja i investicija prilagođavati
potrebama i mogućnostima. Sukladno kretanjima i promjenama u poslovnom okruženju
Društvo će raditi potreban rebalans plana poslovanja.
Pretpostavka ostvarenja osnovnog cilja poslovanja u ovim okolnostima jednim je dijelom
vezana za faktore na koje Društvo ne može utjecati a drugim dijelom je u ovisnosti od
realizacije ili nastupa pojedinog poslovnog događaja koje u ovom trenutku nije moguće
predvidjeti.
Na ostale pojedine rashode Društvo nije u mogućnosti utjecati pa ih je planom teško i
predviđati a tu se misli prije svega na kretanje cijene energenata, kamatne stope, cijene
dobara i usluga i dr. Prema planu poslovanja predviđen je pozitivan rezultat dobit u
iznosu od 26.545 EUR-a.
Sumirajući navedeno, potrebno je istaknuti da će glavna obilježja poslovanja u 2023.
godini biti:
očuvanje stabilnosti poslovanja te kontinuiteta u pružanju svojih usluga,
nastavak usklađivanja sa novom odlukom o načinu prikupljanja komunalnog i
biorazgradivog otpada (što podrazumijeva i usklađenje cijene usluge) te
osiguranju svih potrebnih preduvjeta kako bi se aktivnosti i obveze koje proizlaze
iz odluke mogle sprovesti,
započeti i sa ostalim aktivnostima, ukoliko poslovno okruženje to dozvoli, u smislu
aplikacije na javne pozive za korištenjem bespovratnih sredstava,
poslovanje Društva kontinuirano prilagođavati razvoju poslovnog okruženja što
podrazumijeva i promjenu prioriteta ciljeva ukoliko to poslovni uvjeti zahtijevaju,
osigurati likvidnost kako bi Društvo moglo redovno podmirivati svoje obveze.
Prihodi
Planiranje poslovanja općenito pa tako i prihoda značajno je otežano s obzirom na
trenutno poslovno okruženje izazvano brojnim negativnim najavama. Kao što je u uvodu
navedeno, brojne nepoznanice i rizici otežavaju planiranje prihoda Društva.
Općenito plan poslovanja za 2023. godinu temelji se na uobičajenom poslovnom
okruženju što bi podrazumijevalo normalan rad svih poslovnih subjekata, ostvarenje
značajnih turističkih kretanja uz obvezu prilagodbe plana poslovanja ukoliko se dalje
nastave negativno poslovno okruženje i eventualno daljnja nepovoljna epidemiološka
situacija.
U odnosu na 2022. godinu realno se očekuje značajno povećanje poslovnih prihoda i to za
više 19% ili za više 1,83 milijuna eura. Najveći dio rasta prihoda sadržan je u rastu
poslovnih prihoda i to za više 1,4 milijuna eura. Ovo podrazumijeva punu ljetnu sezonu i
rad svih poslovnih subjekata bez značajnih poremećaja u poslovnom okruženju. Rast
prihoda osim navedenoga sadrži i potrebu usklađenja cijene usluge prikupljanja
komunalnog otpada zbog najave podizanja cijena sa 01.04.2023. godine na Županijskom
centru za gospodarenje otpadom. Osim projekcije prihoda od pružanja usluga plan
poslovanja u dijelu prihoda temelji se i na realizaciji godišnjih gradskih programa
održavanja javnih i zelenih površina.
Kod ostalih poslovnih prihoda također se očekuje značajno povećanje i to za 416.653 eura.
Razlog ovog značajnog povećanja leži u povećanju dugoročnih rezerviranja iz 2022.
godine koji se odnose za godišnje odmore i otpremnine kao posljedice većeg broja
djelatnika i neiskorištenih godišnjih odmora i to za više 342.191 eura. Povećanje od
74.462 eura predviđa se i kod prihoda od subvencija i dotacija zbog sufinanciranja
nabavke polu podzemnih spremnika od strane grada Pule i puštanja istih u funkciju.
U okviru navedenoga planirani su ukupni prihodi od 11,68 milijuna eura i 18% su veći
u odnosu na procjenu ukupnih prihoda u 2022. godini.
Prema programu rada za 2023. godinu s Gradom Pula za usluge održavanja javnih
prometnih površina (ručno i strojno ručno pometanje, odvoz sitnog otpada, pranje ulica,
te održavanje spomenika, kupališta i plaža), kao i za usluge Hortikulture kod donošenja
proračuna Grada predviđeno je neznatno povećanje u odnosu na 2022. godinu, te po svim
programima održavanja vrijednost ugovora ukupno iznosi cca 2,5 milijuna eura.
Financijski prihodi planiraju se na razini 2022. godine i neznatno utječu na rezultat
poslovanja. Ostali prihodi manji su u odnosu na 2022. godinu i to za 25.663 eura . Razlog
planiranom smanjenju nalazimo u smanjenju prodaje starih vozila koja je bila realizirana
tijekom 2022. godine i manje naplaćenim potraživanjima otpisanih u prethodnim
razdobljima.
Rashodi
U planu poslovanja za 2023. godinu planiraju se ukupni rashodi na razini od 11.654.034
EUR-a, tj. povećanje rashoda u odnosu na 2022. godinu od 18%. Od toga poslovni
rashodi veći su za 21% ili više za cca 2,03 milijuna EUR-a a također i za gotovo sve ostale
kategorije rashoda se predviđa rast.
Skladno navedenome, projekcijama te najavama očekuju se negativno poslovno
okruženje sa najavama gospodarske krize koja bi mogla daljnje utjecati na daljnju
održavanje i rast inflacije. U sadašnjim okolnostima planira se daljnji opći rast razine
cijena pa time i gotovo svih kategorija troškova.
Planirano povećanje rashoda sadržano je u nekoliko kategorija.
U materijalnim troškovima planira se značajni rast cijena energenata, pogotovo el.
energije nakon isteka vladinih mjera zamrzavanja kao i cijena goriva, te njegovoj
povećanoj potrošnji po proširenju pružanja usluga odvoza biološkog otpada i povećanje
usluge odvoza selektivnog otpada. Planirano povećanje u dijelu troška energije iznosi više
za više 76.215 EUR-a. Projekcija se temelji na najavama. Također značajno povećanje
projicira se i u dijelu troškova održavanja gdje se planira izvršiti servis podzemnih
spremnika te unapređenje prijenosa podataka i to za više 192.448 EUR-a. Ukupno
povećanje u odnosu na 2022, godinu iznosi 30% više ili za 268.663 EUR-a. Veći dio ovih
ulaganja planira se kroz Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
Kod troškova usluga planirano povećanje u odnosu na 2022. godinu iznosi 1,35 milijun
EUR-a. Najveći dio povećanja odnosi se na troškove vanjskih usluga zbog planiranog
povećanja cijene usluga na Županijskog centra za gospodarenje otpadom ali i trenda rasta
otkupnih cijena na tržištu sekundarnih sirovina. Planirano povećanje iznosi 1,36 milijuna
EUR-a.
Planirano povećanje troškova osoblja u donosu na 2022, godinu odnosi se na
zadržavanja novoa broja zaposlenika s krajem 2022. godine, a gdje je u prvom dijelu 2022.
godine bio manji broj zaposlenika, te priznavanja prava za neoporezive isplate po
kolektivnom ugovoru, a prema Pravilniku o porezu na dohodak donesenom u drugom
dijelu 2022. godine, zatim planiranog povećanog odlaska u mirovinu zaposlenika te time
i isplata otpremnina, i radi usklađenja cijena rada zbog nastavka inflatornih kretanja.
Planirano ukupno povećanje iznosi 15% više u odnosu na 2022. godinu ili više za 566.554
EUR-a.
S obzirom na značajna ulaganja planirano je i povećanje troška amortizacije za više 20%
ili za 113.676 EUR-a. Dio povećanja amortizacije vezan je i za ugradnju i puštanje u
funkciju podzemnih i nadzemnih spremnika. Kao što smo i navodili dio ulaganja planira
se izvršiti kroz javne pozive Fonda za zaštitu okoliša kao i grada Pule.
S druge strane planirano je značajno manje dugoročnih rezerviranja za godišnje odmore
i otpremnine i to za manje 278.717 EUR-a s obzirom da se ne planiraju značajnija dodatna
zapošljavanja kao ni veći odljev radne snage u mirovinu. Također planirano je i smanjenje
od 200.613 EUR-a u dijelu vrijednosnog usklađenja od kupaca s obzirom da će se
intenzivno raditi na naplati potraživanja. Također u 2022. godini plaćeni su svi ostaci
vrijednosti i predujmovi po leasing kreditu, te je u 2022. otkupljeno jedno vozlio, a dva
vozila će se otkupiti u tijeku 2023. godine, te se sa te osnove kod troškova zakupnina i
najamnina očekuje smanjenje za 201.195 EUR-a.
PLAN INVESTICIJA
Plan investicija iskaz je realnih potreba i mogućnosti glede ulaganja u osnovna sredstva s
obzirom na trenutno stanje i potrebe. Kao što je rečeno u uvodu kao i poslovanje Društva,
tako će i investicije u 2023. godini ovisiti prije svega o poslovnim prilikama i zavisnosti
gospodarskih kretanja. S obzirom na velika financijska sredstva potrebna za realizaciju
planiranih investicija Društvo će ukoliko budu otvoreni javni pozivi aplicirati na iste kao
i tražiti podršku grada Pule u osiguranju dijela potrebnih sredstava.
Planom nabave su predviđene sve nabavke koje, a odnose se na troškove i investicijska
ulaganja, a koje će se vršiti sukladno potrebama i mogućnostima društva. Sačinjen je i
financijski plan investicijskih ulaganja, a prema sadašnjim realnim mogućnostima gdje je
predviđeno investicija u vrijednosti od 2,67 milijuna EUR-a, od čega oko 526 tisuća EUR-
a iz bespovratnih sredstava Grada Pule (projektna dokumentacija za reciklažno dvorište
i predstudija za sortirnicu i kompostanu), te iz sredstava EU (financiranje nabavke
podzemnih polu podzemnih posuda, rolo i press posuda modernizacije prijenosa
podataka i dr.). Pred zaključenjem je kredit za nabavku tri vozila u iznosu od 530.891
EUR-a.
Radi usklađenja s Zakonom o održivom gospodarenju otpadom predviđena su daljnja
ulaganja u potrebnu infrastrukturu u djelatnosti gospodarenja otpadom. Potreba se javlja
za nabavkom specijaliziranih vozila za odvoz otpada (vozila za odvojeno prikupljanje bio
otpada, dvo-komorno vozilo te podizač) zatim nabavku polu podzemnih i nadzemnih
posuda sa otpadomjerima, modernizacija podzemnih posuda te ostale komunalne
opreme. Planira se da će dio tih investicija biti financiran od strane Fonda za zaštitu
okoliša i energetsku učinkovitost, odnosno Grada Pule. U djelatnosti gospodarenja otpada
se osim navedenog planira i nabavka čistilica na električni pogon, kamiona grajfer u
djelatnosti Hortikulture i potreba zamjena osobnih i dostavnih vozila. S obzirom na
potrebu nadogradnje sustava gospodarenja otpadom u planu za 2023. godinu je nastavak
individualizacije u više stambenim objektima i to najvećim dijelom ugradnjom polu
podzemnih i nadzemnih posuda.
Društvo će aktivno raditi na pripremi studijske i projektne dokumentacije po ostvarenju
prostorno planskih pretpostavki za izgradnjom neophodnog reciklažnog centra sa svim
potrebnim elementima nadogradnje sustava gospodarenja otpadom. Plan je ulaganje i u
ostalu komunalnu (rolo i press kontejneri) i informatičku opremu kao i rekonstrukcija
mehaničke radione.
Kao i u segmentu gospodarenja otpadom i ostale investicije ovisiti će prije svega o
poslovnom okruženju i daljnjem tijeku kretanja gospodarskih prilika. Kao što smo i
navodili prioritet će biti prije svega osiguranje stabilnosti poslovanja i kontinuitet u
pružanja usluga Društva. Drugim riječima plan investicija je sačinjen ambiciozno iz
razloga što se nastojalo obuhvatiti sva ulaganja koja će biti moguće fizički izvršiti,
sukladno tehničkim normama uz napomenu ograničenja s obzirom na najavu određenih
gospodarskih prilika.
Direktor
Robi Fuart
Prilozi:
Plan prihoda i rashoda za 2023. godinu
Plan posebnih podataka za 2023. godinu
Plan nabave materijala i usluga i plan investicijskih ulaganja
Financijski plan investicijskih ulaganja za 2023. godinu
Plan prihoda i rashoda za 2023. godinu
Pozicija Plan 2023.
Procjena
realizacija
2022.
Odstupanje
od 2022.
Indeks
odstupanja %
POSLOVNI PRIHODI 11.607.169 9.780.886 1.826.283 119%
Prihodi od prodaje proizvoda i usluga 10.822.193 9.412.563 1.409.630 115%
Prihodi od prodaje proizvoda 0 0 0
Prihodi od pružanja usluga 10.822.193 9.412.563 1.409.630 115%
Prihodi od najamnina i zakupnina 0 0 0
Prihodi s osnove upotrebe proizvoda i usluga za vlastite potrebe 0 0 0
Prihodi od prodaje robe 0 0 0 0%
Prihodi od prodaje robe 0 0 0 0%
Prihodi od pružanja usluga posredovanja (provizije, trgovačke usluge i sl.) 0 0 0
Prihodi s osnove upotrebe robe za vlastite potrebe 0 0 0
Ostali poslovni prihodi 784.976 368.323 416.653 213%
Prihodi od ukidanja dugoročnih rezerviranja 563.998 221.807 342.191 254%
Prihodi od kompenzacija, subvencija, dotacija, refundacija i sl. 220.979 146.516 74.462 151%
Ostali poslovni prihodi 0
FINANCIJSKI PRIHODI 16.434 16.434 0 100%
Prihodi od ulaganja u dionice i udjele drugih društava 0 0 0 0%
Prihodi od dividendi 0 0 0
Prihodi od udjela u dobiti 0 0
Dobici od prodaje dionica i poslovnih udjela 0 0
Prihodi po osnovi kamata 16.433 16.433 0 100%
Prihodi od redovnih kamata po osnovi zajmova i kredita 0
Prihodi od redovnih kamata po osnovi depozita, plasmana u fondove i sl. 10.500 10.500 0 100%
Prihodi od zateznih kamata 5.933 5.933 0 100%
Ostali prihodi financiranja 1 1 0 100%
Pozitivne tečajne razlike 1 1 0 100%
Ostali financijski prihodi 0 0 0
OSTALI PRIHODI 56.976 82.640 -25.663 69%
Ostali prihodi 56.976 82.640 -25.663 69%
Prihodi od prodaje dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 1.327 14.546 -13.219 9%
Prihodi od prodaje sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog inventara 0 0 0
Prihodi od otpisa obveza 506 506 0100%
Prihodi od naplaćenih penala, nagrada i sl. 4.624 4.624 0 100%
Utvrđeni viškovi 0 0 0
Prihodi od naplaćenih potraživanja otpisanih u prethodnim razdobljima 35.835 48.279 -12.444 74%
Ostali izvanredni prihodi 14.684 14.684 0 100%
UKUPNI PRIHODI 11.680.579 9.879.960 1.800.619 118%
POSLOVNI RASHODI 11.521.209 9.491.817 2.029.392 121%
Materijalni troškovi 1.162.582 896.573 266.009 130%
Utrošeni materijal i sirovine u osnovnoj djelatnosti 127.621 127.621 0 100%
Utrošeni materijal i sirovine u upravi i prodaji 29.472 29.472 0 100%
Utrošeni materijali i rezervni dijelovi za održavanje 310.378 117.930 192.448 263%
Trošak (otpis) sitnog inventara, ambalaže i autoguma 144.657 147.312 -2.654 98%
Trošak energije 550.453 474.238 76.215 116%
Troškovi nabave prodane robe
Povećanje ili smanjenje vrijednosti zaliha proizvodnje u tijeku i gotovih proizvoda
Troškovi usluga 4.876.435 3.519.125 1.357.310 139%
Troškovi prijevoza i telekomunikacija 63.406 54.700 8.706 116%
Troškovi vanjskih usluga pri izradi proizvoda i usluga 4.100.253 2.514.722 1.585.530 163%
Troškovi usluga održavanja 240.888 265.240 -24.352 91%
Troškovi zakupnina i najamnina 161.796 362.991 -201.195 45%
Troškovi promidžbe, sponzorstva i sajmova 26.545 12.061 14.484 220%
Troškovi intelektualnih usluga (odvjetnika, revizora, informatičara i sl.) 39.673 35.819 3.854 111%
Troškovi komunalnih usluga 39.320 30.474 8.846 129%
Troškovi bankarskih i sličnih usluga 69.539 60.419 9.120 115%
Troškovi premija osiguranja 86.049 74.870 11.179 115%
Troškovi registracije vozila, dozvola i sl. 35.154 28.518 6.636 123%
Troškovi ostalih usluga 13.813 79.312 -65.500 17%
Troškovi osoblja 4.469.344 3.902.790 566.554 115%
Troškovi neto plaća 2.564.400 2.259.658 304.742 113%
Troškovi doprinosa iz plaća, poreza i prireza 930.694 794.583 136.111 117%
Troškovi doprinosa na plaće 532.561 492.162 40.399 108%
Troškovi naknada troškova radnicima 90.384 81.921 8.464 110%
Troškovi otpremnina, darova, nagrada i potpora radnicima i ostali nespomenuti
troškovi radnika
351.305 274.467 76.838 128%
Troškovi amortizacije 672.241 558.565 113.676 120%
Amortizacija građevinskih objekata 19.495 19.495 0 100%
Amortizacija postrojenja i opreme 620.557 506.881 113.676 122%
Amortizacija prijevoznih sredstava 25.663 25.663 0 100%
Amortizacija ostalih pozicija 6.526 6.526 0 100%
Ostali troškovi poslovanja 340.607 614.764 -274.157 55%
Troškovi reprezentacije 7.632 4.244 3.388 180%
Troškovi dnevnica i smještaja te putni troškovi na službenim putovanjima 9.043 7.870 1.173 115%
Troškovi dugoročnih rezerviranja za rizike i troškove 285.280 563.998 -278.718 51%
Troškovi poreza koji ne ovise o rezultatu, doprinosa, naknada i članarina 12.202 12.202 0 100%
Troškovi stručnog obrazovanja i literature 11.478 11.478 0 100%
Ostali troškovi poslovanja 14.972 14.972 0 100%
FINANCIJSKI RASHODI 1.971 90 1.881 2186%
Troškovi po osnovi kamata 1.908 27 1.881 7100%
Troškovi po osnovi redovnih kamata po zajmovima i kreditima 1.908 0 1.908
Troškovi po osnovi zateznih kamata 027 -27 0%
Ostali financijski rashodi 63 63 0100%
Gubici od prodaje dionica, poslovnih udjela i ostale financijske imovine
Negativne tečajne razlike 1 1 0 100%
Ostali financijski rashodi 62 62 0
OSTALI RASHODI I VRIJEDNOSNA USKLAĐIVANJA 130.854 359.517 -228.663 36%
Ostali rashodi 130.854 359.517 -228.663 36%
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane dugotrajne materijalne i
nematerijalne imovine
0 0
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih sirovina, materijala,
rezervnih dijelova i sitnog inventara
0 0
Vrijednosna usklađivanja dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 0 0
Vrijednosna usklađivanja kratkotrajne materijalne imovine 0 0
Vrijednosna usklađivanja potraživanja od kupaca i ostalih kratkoročnih potraživanja 53.089 253.703 -200.613 21%
Utvrđeni manjkovi 0 0
Troškovi kazni, penala i naknada šteta 206 206 0100%
Ostali izvanredni rashodi 77.559 105.609 -28.050 73%
UKUPNI RASHODI 11.654.034 9.851.424 1.802.610 118%
REZULTAT POSLOVANJA PRIJE POREZA 26.545 28.535 -1.991 93%
Realizacija 1.
kvartal 23.
Realizacija I1.
kvartal 23.
Realizacija II1.
kvartal 23.
Realizacija IV.
kvartal 23.
Troškovi otpremnina, darova, nagrada i potpora radnicima i ostali nespomenuti troškovi
radnika
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane dugotrajne materijalne i
nematerijalne imovine
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih sirovina, materijala,
rezervnih dijelova i sitnog inventara
Plan posebnih podataka za 2023. godinu
Pozicija
Plan 2023.
Projekcija
realizacije
2022.
Razlika plan
23. -
projek.22.
BROJ ZAPOSLENIH 220 220 0
Broj zaposlenih 220 220 0
INVESTICIJE 2.672.802 736.612 1.936.191
Investicije 2.672.802 736.612 1.936.191
IZVORI FINANCIRANJA 2.672.802 736.612 1.405.300
Vlastita sredstva 1.615.599 288.008 1.327.590
Krediti 530.891
Bespovratna sredstva 526.312 448.603 77.709
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNI PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST ČISTOĆA
Ukupni prihodi od djelatnosti Čistoća: 10.251.472 8.404.934 1.846.538
- ručno i strojno pometanje 1.008.520 952.776 55.744
- pranje i prijevoz vode 79.766 79.659 108
- odvoz kućnog otpada 5.371.644 4.890.674 480.971
- odvoz glomaznog otpada 99.193 106.660 -7.466
- odvoz sitnog otpada 208.882 192.955 15.927
- javni rad 0 0 0
- zbrinjavanje otpada 3.483.466 2.182.211 1.301.255
Ukupni rashodi od djelatnosti Čistoća 9.368.961 7.632.751 1.736.210
- ručno i strojno pometanje 1.046.237 990.494 55.744
- pranje i prijevoz vode 73.396 73.281 114
- odvoz kućnog otpada 4.739.354 4.411.299 328.056
- odvoz glomaznog otpada 147.072 160.344 -13.272
- odvoz sitnog otpada 137.934 122.007 15.927
- javni rad 0 0 0
- zbrinjavanje otpada 3.224.968 1.875.326 1.349.642
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća 882.512 772.183 110.329
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi djelatnosti 224.442 172.648 51.794
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 634.179 585.695 48.485
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća nakon prevaljenih troškova 23.890 13.841 10.049
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST HORTIKULTURA
Ukupni prihodi u djelatnosti Hortikultura 1.306.102 1.242.395 63.707
Ukupni rashodi od djelatnosti Hortikultura 1.237.086 1.162.715 74.371
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura 69.016 79.680 -10.665
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 66.361 65.077 1.284
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura nakon prevaljenih troškova 2.654 14.603 -11.949
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST KANALIZACIJA
Ukupni prihodi od djelatnosti Kanalizacija 13.936 16.783 -2.848
Ukupni rashodi od djelatnosti Kanalizacija 13.936 16.692 -2.756
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija 0 91 -91
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva i djelatnosti 0 0 0
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija nakon prevaljenih troškova 091 -91
DODATNA RAŠČLAMBA PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ DJELATNOST
ZAJEDNIČKE SLUŽBE
Ukupni prihodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 162.157 233.764 -71.607
Ukupni rashodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 862.698 884.536 -21.837
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti (za prevaliti)
-700.541 -650.772 -49.769
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti po prevaljivanju
0 0 0
FIZIČKI PODACI O POSLOVANJU
Površine na kojima se vrši pometanje (godišnje ostvarenje m2)143.000.000 142.246.097 753.903
- ručno pometanje 46.000.000 45.510.455 489.545
- strojno pometanje 100.000.000 96.735.643 3.264.357
Broj korisnika za koje se vrši odvoz, skupljanje i odlaganje otpada iz
domaćinstava po gradovima i općinama
38.000 37.570 430
Broj odvoza odvezenog glomaznog i komunalnog otpada posudama od 5m32.100 2.250 -150
Broj pražnjenja košara (sitnog otpada) 200.000 180.436 19.564
Ukupno zbrinuti otpad na Odlagalištu (tone) 21.000 21.400 -400
Količina prikupljenog korisnog otpada u tonama 4.650 4.250 400
Rbr Predmet nabave Brojčana oznaka
predmeta nabave
iz CPV-a
Procijenjena
vrijednost nabave
(u eurima)
Vrsta postupka
(uključujući jednostavne
nabave)
Posebni režim
nabave
Predmet
podijeljen
na grupe
Sklapa se
Ugovor/okvir
ni sporazum
Ugovor/okvi
rni
sporazum
se financira
iz fondova
EU
Planirani
početak
postupka
Planirano trajanje
ugovora ili
okvirnog
sporazuma
Vrijedi od Vrijedi do Status
promjene
1 Sredstva za suzbijanje
korova-tretiranje
24210000-9 18.600,00 Postupak jednostavne nabave DA Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
2 Sredstva za
rastvaranje masnoće
39831230-7 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
3 Sredstva za
odleđivanje
24951310-1 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
4 Insekticidi 24452000-7 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
5 Pesticidi 24451000-0 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
6 Humus 14212410-7 2.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
7 Živo bilje, lukovice,
gomolji, korijenje,
reznice i cijepovi
03121100-6 3.200,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 02./2023. 1 GODINA 04.01.2023
8 Grmlje 03451300-9 12.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 02./2023. 1 GODINA 04.01.2023
9 Drveće 03452000-3 26.600,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 02./2023. 1 GODINA 04.01.2023
10 Drveni stupovi 34928210-3 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
11 Ukrasno bilje, trava,
mahovina ili lišajevi
03441000-3 3.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
DA Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
12 Spremnici i koševi za
otpad i smeće
34928480-6 20.000,00 Postupak jednostavne nabave DA Ugovor NE 2023. 1 GODINA 04.01.2023
13 Vaze za cvijeće 39298300-0 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
14 Dijelovi sjedala 39114000-4 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
15 Beton 44114000-2 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
16 Razni građevinski
materijali od drva
44191000-5 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
17 Materijal za gradnju 44111000-1 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
18 Šljunak, pijesak,
drobljeni kamen i
agregati
14210000-6 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
19 Zemlja 14212400-4 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
20 Kamen za
popločavanje
44113130-5 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
21 Materijal za vodoinst.-
fontane
44115210-4 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
DA Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
22 Cement 44111200-3 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
23 Željezo 14711000-8 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
24 Vreće i vrećice za
otpad
19640000-4 12.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
25 Oprema za
navodnjavanje-sustavi
43323000-3 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.202319
17
18
JN 03-23
14
15
16
11
12
13
8
9
10
6
7
JN 02-23
EMV 01-23
EMV 01-23
EMV 01-23
3
4
5
JN 01-23
1
2
PLAN NABAVE
Naziv naručitelja: PULA HERCULANEA d.o.o. za obavljanje komunalnih djelatnosti
Godina: 2023
Evidencijski broj
nabave
Napomena
Stranica 1 od 8
PLAN NABAVE
26 Oprema za zavarivanje 42662000-4 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
27 Sredstva za
rastvaranje masnoće-
razni sprejevi
39831230-7 600,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
28 Boje, lakovi i smole 44800000-8 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
29 Svornjaci i vijci 44531510-9 400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
30 Baterije-lampe 31440000-2 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
31 Razni lokoti i brave 44521000-8 400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
32 Elektroničke,
elektromehaničke i
elektrotehničke
potrepštine
31700000-3 5.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
33 Proizvodi za čišćenje 39830000-9 9.100,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
34 Metle, četke i drugi
razni proizvodi
39224000-8 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
35 Uredske potrepštine 30192000-1 16.000,00 Otvoreni postupak DA Okvirni
sporazum
NE 2023. 1 GODINA 04.01.2023
36 Motorna ulja i maziva 09211100-2 13.300,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 05./2023. 1 GODINA 04.01.2023
37 Električna energija 09310000-5 46.500,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. 1 GODINA 04.01.2023
38 Propan i butan-plin
uprava
09122000-0 24.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
39 Goriva 09100000-0 464.600,00 Otvoreni postupak DA Okvirni
sporazum
NE 08.2024. 2 GODINE 04.01.2023
40 Mrežna infastruktura -
korištenje lektro mreže
32424000-1 14.600,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. 1 GODINA 04.01.2023
41 Alati 44510000-8 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
42 Cestovni znakovi 34992200-9 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
43 Zastave 35821000-5 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
44 Uljni filtri 42913300-2 5.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
45 Filtri za usis zraka 42913500-4 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
46 Akumulatori, primarne
ćelije i primarne
baterije
31400000-0 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
47 Rezervni dijelovi i
sklopovi za vozila
marke FUSO
34330000-9 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
48 Rezervni dijelovi i
sklopovi za vozila
marke MAN
34330000-9 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
49 Rezervni dijelovi i
sklopovi za vozila
marke RAVO
34330000-9 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
50 Rezervni dijelovi i
sklopovi za vozila
marke IVECO
34330000-9 9.200,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
51 Dijelovi i pribor za
vozila i njihove motore
34330000-9 9.200,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
52 Uređaji, zupčanici i
pogonski elementi
42140000-2 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
53 Crpke 42122000-0 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
54 Motori 34310000-3 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
40
41
42
37
38
39
34
35
36
31
32
33
JN 07-23
29
30
JN 05-23
JN 06-23
VV01-22
28
GRAD PULA GRAD PULA
JN 04-23
25
26
27
22
23
24
20
21
Stranica 2 od 8
PLAN NABAVE
55 Kočnice i dijelovi
kočnica
34322000-0 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
56 Električna oprema za
strojeve i vozila
31610000-5 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
57 Dizalice za vozila i
pripadajući dijelovi
marke PK
34326000-8 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
58 Rezervni dijelovi i
sklopovi za vozila
marke JOHN DEERE
34330000-9 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
59 Pribor za traktore-
dijelovi marke RIKO i
SEPPI
34390000-7 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
60 Gume za automobile 34351100-3 2.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 04./2023. 1 GODINA 04.01.2023
61 Gume za teška
opterećenja
34352000-9 4.700,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 04./2023. 1 GODINA 04.01.2023
62 Gume za kamione 34352100-0 14.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 04./2023. 1 GODINA 04.01.2023
63 Protektirane gume 34913200-2 7.300,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 04./2023. 1 GODINA 04.01.2023
64 Radna odjeća 18110000-3 33.200,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 10./2023. 1 GODINA 04.01.2023
65 Zaštitna oprema 18143000-3 25.300,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 10./2023. 1 GODINA 04.01.2023
66 Usluge cestovnog
prijevoza
60100000-9 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
67 Iznajmljivanje dizalice
s rukovateljem
45510000-5 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
68 Poštanske usluge 64110000-0 53.100,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
69 Telekomunikacijske
usluge
64200000-8 18.600,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
70 Ličilački radovi 45442100-8 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
71 Klimatizacijski uređaji-
servis i popravak
42512000-8 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
72 Održavanje
programske podrške
za informacijsku
tehnologiju
72267100-0 9.100,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
73 Usluge iznajmljivanja
kosilica ili
poljoprivredne opreme
s rukovateljem
77112000-8 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
74 Usluge popravka i
održavanja teretnih
vozila marke IVECO
50114000-7 39.900,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
75 Usluge popravka i
održavanja teretnih
vozila marke MAN
50114000-7 9.100,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
76 Vodoinstalaterski i
sanitacijski radovi
45330000-9 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
77 Usluge popravka i
održavanja vatrogasne
opreme
50413200-5 2.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
78 Usluge pranja vozila 50112300-6 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
79
Najam putničkih vozila -
za djelatnike
60171000-7 159.300,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
80 Promidžbeni materijal 22462000-6 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
EMV 04-23
59
56
57
58
53
54
55
50
51
52
49
GRAD PULA GRAD PULA
GRAD PULA GRAD PULA
EMV 03-23 .
JN 08-23
48
EMV 02-23
EMV 02-23 .
EMV 02-23 .
46
47
EMV 02-23 .
43
44
45
Stranica 3 od 8
PLAN NABAVE
81 KROVOPOKRIVAČKI
RADOVI-mehanička
radiona sanacija
45261210-9 132.800,00 Otvoreni postupak DA Ugovor DA prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
82 Usluge čišćenja 90910000-9 20.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 06./2023. 1 GODINA 04.01.2023
83 Čuvarske usluge 79713000-5 53.100,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 01./2023. 1 GODINA 04.01.2023
84 Usluge popravka
guma, uključujući
montažu i centriranje
50116500-6 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
85 Bravarske usluge 98395000-8 5.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
86 Usluge popravka
karoserije vozila
50112110-7 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
87 Limarske usluge 50112111-4 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
88 Stolarski radovi 45421000-4 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
89 Usluge fotokopiranja 79521000-2 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
90 Usluge oblikovanja
www portala -
održavanje stranice
72413000-8 9.200,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
91 Usluge izobrazbe na
području zaštite
okoliša-edukacija
korisnika
80540000-1 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
92 Usluge tiskanja 79810000-5 9.100,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
93 Usluge tiskanja i
isporuke
79823000-9 9.100,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
94 Usluge održavanja
drveća
77211500-7 25.900,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 01./2023. 1 GODINA 04.01.2023
95 Usluge u području
otpadnih voda
90400000-1 4.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
96 Usluge deratizacije 90923000-3 4.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 2023. 1 GODINA 04.01.2023
97 Najam strojeva i
opreme za
visokogradnju i
niskogradnju s
rukovateljem
45500000-2 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
98 Gradnja 45000000-7 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
99 Radovi na izgradnji
kolničkog zastora i
asfaltiranju
45233222-1 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
100 Geografski
informacijski sustavi
38221000-0 8.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
101 Zidarski radovi sa
klesanim kamenom
45262512-3 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
102 Radovi na krčenju 45111220-6 9.200,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
103 Radovi navodnjavanja 45232120-9 9.200,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
104 Revizorske usluge 79212000-3 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
105 Usluge ovjeravanja 79132000-8 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
106 Pravne usluge 79100000-5 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
107 Usluge vještačenja 71319000-7 700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
108 Arhitektonske,
tehničke i geodetske
usluge
71250000-5 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
80
81
82
77
78
79
74
75
76
71
72
73
JN 10-23
70
GRAD PULA GRAD PULA
67
68
69
64
65
66
61
62
63
JN 09-23
EMV 05-23
60
EMV 23-23 PH / FOND /GP
Stranica 4 od 8
PLAN NABAVE
109 Nadzor projekta i
dokumentacije
(projektantski nadzor)
71248000-8 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
110 Usluge tehničkog
projektiranja
71320000-7 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
111 Usluge oglašavanja 79341000-6 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
112 Razne zdravstvene
usluge
85140000-2 9.100,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
113 Radovi ukrašavanja 45451100-4 25.900,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 10./2023. 1 GODINA 04.01.2023
114 Savjetodavne usluge
zaštite na radu
71317000-3 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
115 Remontni i sanacijski
radovi-spomenici
45453000-7 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
116 Usluge sječe drveća 77211400-6 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
117 Usluge nadzora vozila 71631000-0 9.200,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
118 VOZILA ZA
SAKUPLJANJE
OTPADA - BO
34144511-3 172.600,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
119 Usluge osiguranja od
odgovornosti za
motorna vozila i
imovine
66516100-1 53.100,00 Otvoreni postupak DA Okvirni
sporazum
NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
120 Usluge osiguranja od
nezgode-djelatnici
66512100-3 20.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
121 Usluge obrazovanja i
stručnog
osposobljavanja
80000000-4 8.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
122 Tiskane knjige,
brošure i leci
22100000-1 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
123 Službena putovanja i
troškovi u zemlji
63515000-2 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
124 Službena putovanja i
troškovi u inozemstvu
63515000-2 1.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
125 Usluga uklanjanja
biološkog otpada-
zeleni otpad
90524300-9 93.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 09./2023. 1 GODINA 04.01.2023
126 Zbrinjavanje i obrada
otpada-staklo
90510000-5 33.200,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 01./2023. 1 GODINA 04.01.2023
127 Zbrinjavanje
glomaznog otpada
90510000-5 398.200,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 01./2023. 1 GODINA 04.01.2023
128 Najam vozila za
prijevoz putnika
60170000-0 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
129 Alati, brave, ključevi,
šarke, spojeni
elementi, lanac i
opruge
44500000-5 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
130 OPREMA ZA VIDEO
NADZOR
32323500-8 13.300,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
131 Klimatizacijski uređaji 42512000-8 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
132 Usluge tehničkog
projektiranja pogona
(sortirnica)
71323200-0 39.900,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
133 Posude za otpad -
komunalni otpad
44613700-7 39.900,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
134 KONTEJNERI ZA
OTPADNI MATERIJAL-
polu podzemni k.
44613800-8 185.900,00 Otvoreni postupak NE Ugovor DA prema potrebi 1 GODINA 04.01.2023
EMV 10-23
EMV 11-23 PH / FOND /GP
JN 12-23
98
EMV 09-23
VV 01-23
96
97
95
EMV 07-23
EMV 08-23
92
93
94
EMV 06-23
GRAD PULA GRAD PULA
91
88
89
90
86
JN 11-23
87
83
84
85
Stranica 5 od 8
PLAN NABAVE
135 OPREMA ZA
RECIKLAŽU
42914000-6 13.300,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor DA 2023. prema potrebi 04.01.2023
136 RADOVI NA
IZGRADNJI POSTAJE
ZA RECIKLAŽU
45213270-6 13.300,00 Postupak jednostavne nabave Projektni natječaj NE Ugovor DA 2023. prema potrebi 04.01.2023
137 Posude za otpad - bio
otpad
44613700-7 39.900,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
138 VOZILA ZA
SAKUPLJANJE
OTPADA - smećar
34144511-3 172.600,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 2023. 1 GODINA 04.01.2023
139 VOZILA ZA
SAKUPLJANJE
OTPADA - dvokomorni
34144511-3 172.600,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 2023. 1 GODINA 04.01.2023
140 Razni strojevi za
čišćenje
42995000-7 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
141 KONTEJNERI ZA
OTPADNI MATERIJAL
-rolo kontejneri,baje
44613800-8 93.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor DA 2023. 1 GODINA 04.01.2023
142 Senzori-čipovi za
posude
35125100-7 13.300,00 Otvoreni postupak NE Ugovor DA 2023. prema potrebi 04.01.2023
143 KOMUNALNA VOZILA
- ap car
34144700-5 93.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
144 Savjetodavne usluge u
području zaštite
okoliša
71313000-5 26.600,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
145 Kosilice za travu-
manje
16311000-8 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
146 TERETNA VOZILA SA
PODIZNOM
PLATFORMOM - auto
košara
34142100-5 106.200,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
147 Specijalni
poljoprivredni ili
šumarski strojevi
16600000-1 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
148 KONTEJNERI ZA
OTPADNI MATERIJAL
- nadzemni k.
44613800-8 358.400,00 Otvoreni postupak NE Ugovor DA 2023. 1 GODINA 04.01.2023
149 KONTEJNERI ZA
OTPADNI MATERIJAL-
servisiranje inox kapa i
sustava za očitavanje
44613800-8 192.500,00 Otvoreni postupak NE Ugovor DA 2023. 1 GODINA 04.01.2023
150 VOZILA ZA ODVOZ
SMEĆA -
samopodizač
34144510-6 199.100,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 2023. 1 GODINA 04.01.2023
151 Brave,ključevi i šarke -
posude i kontejneri
44520000-1 9.200,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
152 GARAŽNA VRATA 44221240-9 33.200,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
153 KONTEJNERI ZA
OTPADNI MATERIJAL
- zvona za staklo
44613800-8 26.500,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor DA 2023. 1 GODINA 04.01.2023
154 Uredski namještaj 39130000-2 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
155 Skeneri za računala 30216110-0 4.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
156 Uredski i računarski
strojevi, oprema i
potrepštine osim
namještaja i paketa
programske podrške
30000000-9 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
103
104
105
102
EMV 20-23
JN 17-23 PH / FOND /GP
VV 02-23 PH / FOND /GP
EMV 18-23 PH / FOND /GP
EMV 19-23
100
EMV 17-23
101
JN 15-23 PH / FOND /GP
EMV 16-23
JN 16-23
EMV 14-23
99
EMV 15-23 PH / FOND /GP
JN 14-23 PH / FOND /GP
EMV 12-23 PH / FOND /GP
EMV 13-23
JN 13-23 PH / FOND /GP
Stranica 6 od 8
PLAN NABAVE
157 Programski paketi i
informacijski sustavi
48000000-8 7.300,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
158 Zbrinjavanje i obrada
otpada-organski otpad
90510000-5 93.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 05./2023. prema potrebi 04.01.2023
159 VOZILA ZA
SAKUPLJANJE
OTPADA - ab rol
34144500-3 265.500,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 2023. 1 GODINA 04.01.2023
160 Usluge poslovanja
nekretninama uz
paušalnu naknadu ili
na temelju ugovora -
zakup
70330000-3 2.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
161 Usluge informacijske
tehnologije - -stupanj
digitaliziranosti
72222300-0 18.600,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
162 Zbrinjavanje i obrada
otpada - plastika
90510000-5 225.700,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 01./2023. 1 GODINA 04.01.2023
163 Radovi na košnji 45111220-6 25.300,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 03./2023. prema potrebi 04.01.2023
164 GRADNJA - polu
podzemni k. 1. faza
45000000-7 66.400,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
165 GRADNJA - polu
podzemni k. 2. faza
45000000-7 66.400,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
166 GRADNJA - polu
podzemni k. 3. faza
45000000-7 66.400,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
167 GRADNJA - polu
podzemni k. 4. faza
45000000-7 66.400,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
168 UPRAVLJANJE
PROJEKTOM
PRIPREME I
UGRADNJE
(POLU)PODZEMNIH
71541000-2 13.300,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
169
Usluge savjetovanja na
području odnosa s
javnošću- edukacija i
informiranje korisnika
79416200-5 12.700,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
170 Geodetske usluge 71355000-1 8.000,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
171 USLUGE
TEHNIČKOG
PROJEKTIRANJA -
reciklažno dvorište
71320000-7 46.500,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
172 Usluge čišćenja i
sanitacije u gradskim i
seoskim područjima i
pripadajuće usluge -
visokotlačno pranje
90600000-3 8.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
173 Usluge skupljanja
otpada – ručno
sakupljane po gradu
90511000-2 7.300,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
174 Usluge projektiranja
privremen reg.
prometa-polu
podzemni k.
71320000-7 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
175 Usluge projektiranja
(polupodzemni
kontejneri)
71320000-7 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023112
109
110
111
JN 25-23
108
EMV 22-23
JN 22-23 PH / FOND /GP
JN 23-23 PH / FOND /GP
JN 24-23
JN 19-23
JN 20-23 PH / FOND /GP
JN 21-23 PH / FOND /GP
107
JN 18-23
VV 04-23
106
EMV 21-23
VV 03-23
Stranica 7 od 8
PLAN NABAVE
176 Testiranje,
interpretacija testa za
osobe i poslovno
savjetovanje(djelatnike
)
85121270-6 3.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
177
Impregnacija očišćenih
parapeta
45233262-3 5.400,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
178 Osiguranje od
menađerske
odgovornosti
66513000-9 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
179 Promidžba i vidljivost -
lokalna TV postaja
92111200-4 6.700,00 Postupak izuzet od primjene
Zakona
NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi 04.01.2023
180 TERETNA VOZILA-
cisterna za vodu
34144750-0 13.300,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
181
VOZILA ZA ČIŠĆENJE
CESTA
USISAVANJEM
34144431-8 20.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
182 POSLUŽITELJI -
informacijski sustav
server
48820000-2 13.300,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
183
KOSILICE ZA TRAVU -
Kaštijun
16311000-8 33.200,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
184 SPECIJALNI
POLJOPRIVREDNI I
ŠUMARSKI STROJEVI
- lišće
16600000-1 25.900,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
185 VOZILA ZA
SAKUPLAJNEJ
OTPADA-rabljeni
34144500-3 26.500,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
186 GRAĐEVINSKI
STROJEVI I OPREMA-
viličar
43300000-6 26.500,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2023. prema potrebi 04.01.2023
187 Zbrinjavanje i obrada
otpada – građevinski
otpad
90510000-5 4.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Narudžbenica NE 2023 prema potrebi 24.01.2023 Dodana117
Datum zadnje izmjene plana: 24.01.2023 11:53
Datum objave plana nabave: 04.01.2023 13:56
JN 29-23
JN 30-23
JN 31-23
JN 27-23
JN 28-23
EMV 24-23
115
116
JN 26-23
113
114
Stranica 8 od 8
Financijski plan investicijskih ulaganja za 2023. godinu
BESPOVRATNA
SREDSTVA
KREDIT
VLASTITA
SREDSTVA
1. 172.540 172.540
2. 185.812 74.325 111.487
3. 39.817 15.927 23.890
4. 172.540 172.540
5. 172.540 172.540
6. 92.906 37.162 55.744
7. 13.272 5.309 7.963
9. 358.352 132.723 225.629
10. 199.084 199.084
11. 199.084 199.084
12. 33.181 33.181
13. 26.412 26.412
14. 19.908 19.908
15. 6.636 6.636
16. 6.636 6.636
17. 8.627 8.627
18. 3.982 3.982
19. 7.300 7.300
20. 13.272 13.272
21. 13.272 13.272
22. 23.890 23.890 0
23. 82.952 82.952 0
24. 169.885 132.723 37.162
25. 584.542 154.025 398.168 32.349
26. 66.361 66.361
2.672.802 526.312 530.891 1.615.599
Prestudija izvodljivosti - sortirnica i
kompostana
Projektna dokumentacija reciklažno
dvorište
Kamion grajfer
Čistilice na elektro pogon
Mehanička radiona - krovopokrivački
radovi
UKUPNO
Uredski namještaj
Uredski računarski strojevi, oprema i
potrebštine, osim namještaja i paketa
programske podrške
Skeneri za računala
Programski paketi i informacijski sustavi
Oprema za video nadzor
Oprema za reciklažu
Gradnja podzemni i polupodzemni
kontejneri
Vozila za odvoz smeća-samopodizači
Garažna vrata
Kontejneri za otpadni materijal-zvona za
staklo
Vozila za čišćenje cesta usisavanjem
Projektiranje polu podzemni kontejneri
Posude za otpad- bio otpad
Vozila za skupljanje otpada - 10 m3
Vozila za skupljanje otpada -
dvokomorni
Kontejneri za otpadni materijal-rolo
kontejneri,baje
Senzori-čipovi za posude
Kontejneri za otpadni materijal -
nadzemni kontejneri sa otpadomjerom
REDNI
BROJ
NAZIV NABAVE
PROCJENJENI IZNOS
NABAVE
IZVORI SREDSTAVA
Vozila za sakupljanje otpada - BO
Kontejneri za otpadni materijal-polu-
podzemni kontejneri