Trgovački sud u Rijeci MBS 040013917 Temeljni kapital 34.142.600,00 Kn otplaćen u cijelosti Direktor: Robi Fuart, dipl.ing.
IBAN: HR6223600001101423099 Zagrebačka banka d.d. HR1124020061100387715 Erste&Steierrmärkische Bank d.d.
HR4024070001118001933 OTP Banka Hrvatska d.d. HR7223900011100353189 Hrvatska poštanska banka d.d.
Na temelju ovlasti iz Društvenog ugovora Pula Herculanea d.o.o. Direktor Društva u svezi s
Cjenikom javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada od 7.6.2023.g. koji je
stupio na snagu 1.8.2023.g. (nastavno: Cjenik) donosi
Odluku o načinu naplate cijene javne usluge za količinu predanog
komunalnog otpada za
korisnike koji koriste zajednički spremnik - sezonski korisnici i
iznajmljivači
I.
Korisnicima kategorije kućanstvo koji nekretninu koriste do 4 mjeseca godišnje i koriste
zajednički spremnik koji nije individualiziran, gdje digitalni sustav evidencije nije u funkciji
(zgrade, kuće koje zasad koriste zajednički spremnik i korisnici podzemnih spremnika),
zaduženje količine predanog komunalnog otpada se vrši na temelju procijenjene potrebne
zapremine spremnika od 35 litara tjedno po članu kućanstva, a sve sukladno izvješću o
komunalnom otpadu Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Sve do početka primjene digitalnog sustava evidencije broja pražnjenja spremnika obračun za
količinu predanog komunalnog otpada vrši se na temelju pružene minimalne javne usluge
pražnjenja spremnika jednom tjedno.
Korisnicima kategorije kućanstvo koji nekretninu koriste do 4 mjeseca godišnje i koriste
zajednički spremnik koji nije individualiziran, gdje digitalni sustav evidencije nije u funkciji
zaduženje količine predanog komunalnog otpada ne obračunava se za period od listopada do
prosinca 2023. godine, te od siječnja do travnja 2024. godine. U navedenom periodu
korisnici se ne oslobađaju plaćanja cijene obvezne minimalne javne usluge.
Kako bi korisnici ostvarili pravo na navedeno u Odluci dužni su ispuniti obrazac koji će dobiti
na zahtjev kod davatelja usluge.
II.
Korisnicima koji nisu kućanstvo (iznajmljivači), koji koriste zajednički spremnik koji nije
individualiziran, gdje digitalni sustav evidencije nije u funkciji (zgrade, kuće koje zasad
koriste zajednički spremnik i korisnici podzemnih spremnika), zaduženje količine predanog
komunalnog otpada vrši se na temelju procijenjene potrebne zapremine spremnika od 35 litara
Trgovački sud u Rijeci MBS 040013917 Temeljni kapital 34.142.600,00 Kn otplaćen u cijelosti Direktor: Robi Fuart, dipl.ing.
IBAN: HR6223600001101423099 Zagrebačka banka d.d. HR1124020061100387715 Erste&Steierrmärkische Bank d.d.
HR4024070001118001933 OTP Banka Hrvatska d.d. HR7223900011100353189 Hrvatska poštanska banka d.d.
tjedno po registriranom ležaju iz rješenja o kategorizaciji objekta, a sve sukladno izvješću o
komunalnom otpadu Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Sve do početka primjene digitalnog sustava evidencije broja pražnjenja spremnika obračun za
količinu predanog komunalnog otpada vrši se na temelju pružene minimalne javne usluge
pražnjenja spremnika jednom tjedno.
Korisnicima koji nisu kućanstvo (iznajmljivači), a koriste zajednički spremnik koji nije
individualiziran, gdje digitalni sustav evidencije nije u funkciji, zaduženje količine predanog
komunalnog otpada ne obračunava se za period od listopada do prosinca 2023. godine, te
od siječnja do travnja 2024. godine. U navedenom periodu korisnici se ne oslobađaju
plaćanja cijene obvezne minimalne javne usluge.
III.
Odluka vrijedi od 1. listopada 2023. do 30.travnja 2024. godine ili do nove odluke Društva.
DIREKTOR DRUŠTVA
Robi Fuart
KLASA:
NP/8-401-01/23-01/0001
URBROJ:
03-130-2-2085-23-1
Pula,
10. listopada 2023.
Skeniranjem ovog QR koda, sustav
će vas preusmjeriti na stranice
izvornika ovog dokumenta, kako
biste mogli provjeriti njegovu
autentičnost i vjerodostojnost.