______________________________________________________________
PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA
PULA HERCULANEA d.o.o.
za 2024. godinu
2
___________________________________________________________________________
KOMENTARI UZ PLAN POSLOVANJA ZA 2024. GODINU
Presjek stanja u 2023. godini
Plan poslovanja za 2023. godinu pisan je koncem studenog 2022. godine dok još nisu
bile poznate sve okolnosti, kao i ukupna kretanja u hrvatskom gospodarstvu, a koje su
utjecale na poslovanje društva. Krajem 2022. godine najznačajniji događaj koji je utjecao
na poslovanje društva bio je smanjenje kapitala društva Luka Pula, a koji je kod izrade
plana za 2022. godinu bio nepoznat, već se reflektirano na završni račun društva, a time
i na realizaciju u 2022. godini. Kroz 2023. godinu nastupila je inflacija koja je u tijeku
2023. godine utjecala na povećanje cijena svih usluga i roba što je povećalo troškove, a
tu su najznačajnija povećanja na vanjskim uslugama (zbrinjavanje reciklabilnog otpada -
plastike i glomaznog otpada) i na troškovima osoblja. Stoga je izrađen rebalans plana za
2023. godinu, gdje je predviđeno pozitivno poslovanje društva u 2023. godini.
Primjena stalno prisutnih promjena zakonskih regulativa nameće brojne promjene u
poslovanju komunalnih društava u sektoru gospodarenja otpadom, a sve zbog potrebe
usklađenja sa EU direktivama te klimatskim prilagodbama kao i težnja ka održivom
gospodarenju otpadom. Tu je najznačajnija obveza većeg izdvajanja frakcija otpada i
individualizacije usluge, pa je komunalni sektor u neprestanoj fazi prilagodbe svog
poslovanja suočen sa brojnim izazovima. Gore navedeno, najbolje oslikava, ne samo
2023. godinu, već i zadnjih pet godina poslovanja Društva a utjecati će i na poslovanje
društva u narednim godinama.
Društvo je po izlasku iz pandemije značajno podignulo svoje prihode dijelom zbog
povratka uobičajenoj turističkoj sezoni, te povratka uobičajenim radnim aktivnostima u
punom opsegu. Bili su prisutni i negativni efekti za društvo, prije svega energetska kriza
koja je utjecala na cijene goriva i el. energije, a gdje je država svojim mjerama kontrole
maloprodajne cijena goriva (snižavanje trošarine sadržane u cijeni) i subvencijama za el.
energiju u 2023. godini omogućila da ti troškovi više ne rastu. Posljedično su navedene
krize kao i ekspanzivno vođene monetarne politike dovele do jačanja inflacije, a time i
direktnog povećanja razine cijena.
Velik izazov sa kojim se susreće društvo je pronalazak potrebne radne snage, pogotovo
tijekom ljetnog perioda kada značajno raste potreba za radnom snagom. U narednim
godinama predviđa se daljnje pogoršanje na tržištu rada. Usporedno sa ovim kretanjima
bit će izražena potrebama za rastom plaća, te usklađenja sa rastom troškova života
odnosno indeksacije cijene rada.
Sve navedeno rezultiralo je takvim poslovnim okruženjem koje je značajno opteretilo
poslovanje društva sa naglaskom da će upravo ti trendovi svoj puni utjecaj imati i
tijekom 2024. godine.
3
Osim povećanja prihoda kao direktne posljedice bolje turističke sezone i promjene
načina obračuna usluge prikupljanja komunalnog otpada, te korekcije cijena, sve
navedeno značajno je utjecalo i na povećanje gotovo svih rashoda društva. Ovdje prije
svega treba istaknuti potrebu korekcije cijene rada proizašle iz značajnog podizanja
opće razine cijene svih usluga i dobara. Općenito inflatorna spirala zahvatila je sve
kategorije troškova. Dodamo li tome problem pronalaska radne snage i potrebu
prijenosa izvršenja pojedinih usluga na treća lica, jasan je uzrok rasta troškova.
Ovdje je potrebno istaknuti da rastom stope odvojeno prikupljenih korisnih sirovina
raste značajno i trošak zbrinjavanja istih od strane trećih lica što značajno opterećuje
poslovanje društva. Na ovaj trošak u najvećem dijelu društvo ne može utjecati te će
upravo pred-studija o potrebi izgradnje sortirnice i kompostane ukazati na isplativost
takvih aktivnosti a s obzirom na kontinuirani rast ove vrste troškova.
Bez obzira na novonastalu situaciju društvo je tijekom 2023. godine ostvarilo svoje
osnovne ciljeve kada govorimo o pružanju usluga prikupljanja otpada čišćenju i
održavanju javnih površina kao i održavanja zelenih površina. Tijekom 2023. godine
osim izmjene nove odluke i cjenika glede usluge prikupljanja komunalnog i bio-otpada
društvo je uspješno nastavilo sa brojim aktivnostima glede nadogradnje sustava
gospodarenja otpadom.
Nastavljeno je s pokrenutom aktivnosti prikupljanja bio otpada iz kantina i restorana
započetom sredinom 2022. godine. Krajem II. kvartala 2023. godine započelo se s
prikupljanjem bio otpada od kućanstva a što je bila i zakonska obveza. Tri reciklažna
dvorišta (Pula, Fažana i Marčana) radila su cijele godine, a u pripremi je dokumentacija
za novo reciklažno dvorište u Puli i Ližnjanu. Nastavilo se sa ugradnjom polu-podzemnih
spremnika (zone Šijana ) s ciljem daljnje individualizacije korisnika.
Nakon podjele gotovo 20.000 posuda (2022. godina) za reciklabilni otpad društvo ima
značajnu stopu rasta korisnih sirovina. Ovakvo daljnje unapređenje sustava
gospodarenja otpadom i značajno povećanje opsega aktivnosti zahtijevalo je i nabavku
novih vozila pa su tijekom godine nabavljena i vozila za djelatnost Čistoće. Daljnja
prilagodba tom procesu zahtjeva još značajniju nabavku vozila i opreme što bi trebalo
doprinijeti optimizaciji poslovnih procesa.
Osim navedenoga, društvo je apliciralo na brojne javne pozive Fonda za zaštitu okoliša i
energetsku učinkovitost , te se započelo sa procesom de karbonizacije voznog parka kao
doprinosa klimatskim promjenama i prelaska na alternativna goriva, te su nabavljene i
započele sa radom dvije nove čistilice na električni pogon, započeto je sa procesom
izrade el. punionice na prostoru garaže i dvorišta za smještaj vozila na Valmadama.
Također, putem grada Pule, apliciralo se na javni poziv za nabavkom nove komunalne
opreme prije svega posuda za bio otpad namijenjenih sektoru građana kao i ostalom
komunalnom opremom usmjerenoj optimizaciji i unapređenju sustava gospodarenja
otpadom prije svega press i rolo kontejnerima te nadzemnim spremnicima i
komposterima.
Također pokrenuti su i brojni drugi projekti. Osiguranjem prostorno planskih
pretpostavki započeo je proces izrade studijske i projektne dokumentacije vezan za
4
nadogradnju sustava gospodarenja otpadom, i to za izgradnju novog reciklažnog
dvorišta centra te izgradnju sortirnice i kompostane.
Također tijekom 2023. godine napravljena je i analiza otpada prema frakcijama, te
čistoći kao i morfološkim karakteristikama i to kao temelj za buduću nadogradnju
sustava gospodarenja otpadom.
Što se tiče samog društva pokrenuti su projekti usklađenja sa organizacijskim
prilagodbama i potrebama društva, započelo se s projektom digitalizacije kao nužnost
zakonskog usklađenja, a taj će proces zahtijevati duži vremenski period za provedbu.
Možemo konstatirati da je, bez obzira na značajne poslovne događaje koji su nastali
tijekom 2023. godine, Društvo osiguralo kontinuitet u svim svojim poslovnim
aktivnostima, te nastavilo sa nadogradnjom postojećeg sustava gospodarenja otpadom
ali i svim ostalim djelatnostima i unapređenja svih organizacijskim segmenata.
Glavne planirane aktivnosti društva u 2024. godini
Obveza prikupljanja bio otpada širenje područja prikupljanja biotpada novih
3.000 smeđih posuda
Nakon pokretanja prikupljanja bio otpada iz restorana i kantina kao i početka
prikupljanja biotpada na područjima MO Štinjan, Veli Vrh, Nova Veruda i Valdebek
društvo tijekom 2024. godine nastavlja širiti područja prikupljanja i to za novih 3.000
korisnika. Osim na pojedinim područjima grada Pule odvojeno prikupljanje biootpada
započeti će i u Fažani. Planom se predviđa podjela novih 3.000 smeđih posuda do ljetne
sezone 2024. godine.
Isto kao i tijekom 2023. godine grad Pula aplicirao je na javni poziv te se u prvom
kvartalu očekuje isporuka novih 1.500 posuda za bio otpad namijenjenih kućanstvima.
Osim ove aktivnosti očekuje se i značajno intenziviranje prikupljanja iz restorana i
kantina kao nastavak aktivnosti iz 2022. godine
Daljnje unapređenje sustava prikupljanja - nastavak individualizacije korisnika u
više stambenim zgradama područje dijela grada Veruda i MO Arena
Društvo će tijekom 2024. godine nastaviti sa ugradnjom polu-podzemnih spremnika u
onim dijelovima grada gdje postoji velika koncentracija stanovništva kao i postavljanje
nadzemnih posuda većih volumena na području gdje zbog gustoće komunalne
infrastrukture nije moguće ukopavati spremnike.
Nakon završetka pokrivanja područja Stoje kao i dijela MO Veruda - Vidikovac tijekom
2023. godine u planu je tijekom 2024. godine u potpunosti pokriti MO Veruda te
nadzemnim spremnicima većeg volumena veći dio područja MO Arena.
5
Ovakav način prikupljanja, osim značajne racionalizacije poslovanja društva u segmentu
prikupljanja otpada, omogućuje i usklađenja sa odlukom o načinu prikupljanja MKO i
biootpada.
Navedena komunalna oprema će se dijelom sufinancirati iz sredstava Fonda za zaštitu
okoliša.
Optimizacija poslovanja u dijelu rada reciklažnih dvorišta i segmenta prikupljanja
putem posuda od 5m3
S obzirom na otvaranje novih reciklažnih dvorišta u ostalim JLS-e gdje društvo pruža
usluge kao i potrebe zakonskog usklađenja grada Pule za dodatnim reciklažnim
dvorištima te posljedično značajnog rasta troškova u tom segmentu društvo će
pokrenuti aktivnosti unapređenja tog dijela poslovanja. Planom se predviđa kupnja rolo
i press kontejnera koji bi trebali značajno doprinijet optimizaciji poslovnih procesa i
značajnim uštedama kao i unapređenju odnosa sa korisnicima u tom dijelu.
Otvaranjem reciklažnog dvorišta Marčana kao i preuzimanjem upravljanja reciklažnog
dvorišta u Fažani te planom otvaranja novih reciklažnih dvorišta u gradu Puli i općini
Ližnjan optimizacija i tehnološke promjene postaju nužnost u ovom segmentu
poslovanja.
Nastavak optimizacije u segmentu prikupljanja otpada značajne uštede u dijelu
potrebne radne snage, broja posada, kao i efikasnijem upravljanju u korištenju
voznog parka
Društvo je tijekom 2023. godine pokrenulo izmjene u načinu definiranja i radu u
segmentu prikupljanja otpada što je rezultiralo izmjenama u zimskom rasporedu odvoza
otpada kao i potrebnom broju vozila i posada. Tijekom 2024. do reorganizacije i
optimizacije prikupljanja trebalo bi doći i tijekom ljetnog perioda.
Promjena ruta i kapaciteta vozila omogućiti će veću efikasnost u korištenu voznog parka,
smanjenju potrebnog broja posada pa time i značajnim uštedama.
Modernizacija sustava prijenosa podataka na podzemnim spremnicima- nove
mogućnosti i za odlaganje otpada iz ugostiteljskih objekata
S obzirom da su prvi podzemni spremnici ugrađeni prije 9 godina te da je ondašnja
tehnologija prijenosa podataka zastarjela planirano je servisiranje i zamjena kapa na
lokacijama podzemnih spremnika sa ugradnjom novih tehnologija prijenosa podatka sa
znatno robusnijim sistemom protiv devastacija, kao i mogućnosti praćenja popunjenosti
spremnika na daljinu. Ovo bi u konačnici omogućilo kreiranje pametnih ruta što bi
vodilo dodatnim uštedama u dijelu prikupljanja otpada.
Osim unapređenja prijenosa podataka, zamjena kapa na podzemnim spremnicima
onemogućiti će da se otpad nekontrolirano odlaže u podzemne spremnike jer će isti biti
6
zaključani. Također s obzirom na volumen novih spremnika osim organske komponente
otpada koja se prikuplja putem specijalnih posuda (bidona) za ugostitelje će se otvoriti
mogućnost odlaganja svog miješanog komunalnog otpada u podzemne spremnike.
Investicija će se sufinancirati bespovratnim sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i
energetsku učinkovitost.
Nabavka novih komunalnih vozila prilagodba i optimizacija poslovanja u
segmentu prikupljanja otpada
U skladu sa širenjem i intenziviranjem aktivnosti vezanim za sustav prikupljanja
komunalnog otpada, a prije svega širenjem područja prikupljanja bio otpada ali i
daljnjom aktivnošću individualizacije u planu je nabavka novih vozila za prikupljanje
otpada
Rastom intenziteta prikupljanja kao i frekvencija prikupljanja postojeći vozni park s
obzirom na starost i opseg i intenzitet rada nužno je obnoviti. Nabavka novih vozila
prilagođenih načinu prikupljanja trebala bi dovesti do značajne optimizacije poslovanja
u tom dijelu. U 2023. godini pokrenute su aktivnosti na nabavi tri nova vozila čija je
isporuka predviđena u prva dva kvartala 2024. godine.
Nastavak rasta stope odvajanja značajno iznad 40% do kraja 2024. godine
Očekuje sa da zbog brojnih aktivnosti koje se poduzimaju u dijelu efikasnijeg upravlja
sustavom gospodarenja otpadom stopa odvajanja do kraja 2024. godine značajno
premaši 40 % ukupno odvojenih korisnih frakcija otpada.
Ovo bi trebalo omogućiti da društvo dosegne stopu od 50 % do kraja 2025. godine što je
u skladu na nacionalnim ciljevima.
Nastavak izrade studijske i projektne dokumentacije kao uvjet daljnjeg unapređenja
sustava gospodarenja otpadom usklađenja sa izmjenama prostorno planske
dokumentacije.
S obzirom na kontinuirano unapređenje sustava gospodarenja otpadom te značajnom
povećanju količina prikupljenih korisnih sirovina kao i početak prikupljanja bio otpada
javlja se potreba za izradom potrebne dokumentacija kao preduvjeta daljnjem razvoju
sustava. Osim logističkih problema sa kojima se društvo suočava javlja se potreba
sagledavanja mogućnosti izgradnje sortirnice i kompostane uz uvjet postizanja
ekonomske održivosti navedenih postrojenja.
Ova aktivnost usko je vezana sa najavama izrade plana gospodarenja otpadom Istarske
županije te izmjenama prostorno planske dokumentacije na razini Županije. Također biti
će potrebno uskladiti aktivnosti i sa najavljenim izmjena prostorno planske
dokumentacije grada Pule kao i ostalih JLS-e na kojima društvo pruža svoje usluge.
7
Apliciranje na nacionalne javne pozive korištenje bespovratnih sredstava
S obzirom na brojne planirane aktivnosti i potrebna financijska sredstava u njihovoj
realizaciji društvo planira apliciranje na brojne javne pozive koji bi tijekom 2024. godine
trebali biti otvoreni. Planom se predviđa sudjelovanje za potrebe nabavke raznih vrsta
posuda na odvojeno prikupljanje korisnih sirovina (polu podzemni, modernizacija na
podzemnim spremnicima, nadzemni spremnici rolo i press kontejneri). Osim nabavke
raznih vrsta posuda društvo će veliki dio aktivnosti usmjeriti na kampanje edukacije što
će se sufinancirati kroz najavljene javne pozive.
Sve gore navedeno iziskuje značajna financijska sredstva i angažman svih djelatnika kao
i podršku Grada Pule i drugih JLS. Realizacija planiranih aktivnosti ovisiti će i o drugim
faktorima prije svega općoj gospodarskoj situaciji te će društvo svoje aktivnosti planirati
poslovnim prilikama u okruženju.
U takvom poslovnom okruženju u djelatnosti gospodarenja otpadom i dalje ostaje isti
cilj a to je postizanje zacrtanih ciljeva na nacionalnoj razini odnosno dostizanje
adekvatne stope odvajanja.
Glavni cilj je daljnje podizanje stope izdvajana korisnih sirovina temeljenih na
ekonomski održivim osnovama i to :
· nastavak usklađenja sa gradskom odlukom o načinu prikupljanja i obračuna
usluge komunalnog i biorazgradivog otpada,
· daljnja individualizacijom više stambenih zgrada i prelazak na obračun prema
broju pražnjenja za sve korisnike kako za kategorije kućanstvo tako i za
kategorije ne-kućanstvo,
· daljnjim unapređenjem segmenta prikupljanja zelenog otpada i glomaznog
otpada,
· intenziviranjem prikupljanja organske komponente otpada iz ugostiteljskih i
hotelskih kuća, te kućanstava,
· daljnjim unapređenjem aktivnosti edukacije svih kategorija korisnika vezanih za
odgovorno postupanje s otpadom,
· nastavak širenja mreže polu-podzemnih i nadzemnih posuda u zonama
koncentracije korisnika kao i dijelovima grada gdje klasičan oblik
individualizacije nije moguće sprovesti,
· nastavak aktivnosti na izradi studijske i projektne dokumentacije vezanih za
izgradnju reciklažnog centra.
Organizacijski, u djelatnosti Hortikulture ne bi trebalo očekivati značajnije promjene ali
će svakako pred djelatnošću biti brojni izazovi u pogledu realizacije osnovnog programa
održavanja. Ovdje je prije svega potrebno istaknuti problem pronalaska adekvatne
radne snage.
U okruženju navedenih rizika i nepoznanica, te iznijetih smjernica, temeljiti će se
poslovanje društva u 2024. godini uz napomenu da će se izvršiti prilagodba plana
8
poslovanja društva ukoliko nastupe značajni poslovni događaji koji će isto tako utjecati
na poslovanje. Ovdje prije svega treba istaknuti moguće najavu promjene cijena na
Županijskom centru za gospodarenje otpadom i cijena zbrinjavanja korisnog otpada.
Plan poslovanja društva Pula Herculanea d.o.o. za 2024. godinu osim navedenog okvira i
smjernica izrađen je na temelju procjene poslovanja za 2023. godinu, programu
održavanja komunalne infrastrukture grada Pule za 2024. godinu, kao i procjenama
ulaganja i troškova.
Planirane investicije prije svega ovisiti će i o vanjskim faktorima a tu prije svega treba
uvrstiti eventualnu kapitalnu pomoć grada Pule kao i raspoloživost bespovratnih izvora
financiranja na razini države bilo putem Fonda za zaštitu okoliša ili Ministarstva.
Na ostale pojedine rashode društvo nije u mogućnosti utjecati pa ih je planom teško i
predviđati a tu se misli prije svega na kretanje cijene energenata, kamatne stope, cijene
dobara i usluga i dr. Prema planu poslovanja predviđen je pozitivan rezultat dobit u
iznosu od 1.800 EUR-a.
Sumirajući navedeno, potrebno je istaknuti da će glavna obilježja poslovanja u 2024.
godini biti:
§ očuvanje stabilnosti poslovanja te kontinuiteta u pružanju svojih usluga,
§ osigurati potrebnu radnu snagu,
§ započeti i sa ostalim aktivnostima, ukoliko poslovno okruženje to dozvoli, u
smislu aplikacije na javne pozive za korištenjem bespovratnih sredstava,
§ poslovanje društva kontinuirano prilagođavati razvoju poslovnog okruženja što
podrazumijeva i promjenu prioriteta ciljeva ukoliko to poslovni uvjeti zahtijevaju,
§ osigurati likvidnost kako bi društvo moglo redovno podmirivati svoje obveze.
Prihodi
Planiranje poslovanja općenito, pa tako i prihoda, značajno je otežano s obzirom na
trenutno poslovno okruženje izazvano brojnim negativnim najavama. Kao što je u uvodu
navedeno, brojne nepoznanice i rizici otežavaju planiranje prihoda društva od čega su
najznačajnije promjene u otkupnim cijenama zbrinjavanja otpada, općenito cijena
usluga, kao i cijene rada.
Općenito, plan poslovanja za 2024. godinu temelji se na uobičajenom poslovnom
okruženju što bi podrazumijevalo normalan rad svih poslovnih subjekata, ostvarenje
turističkih kretanja kao i 2023. godini, uz obvezu prilagodbe plana poslovanja ukoliko se
dalje nastave negativni trendovi u poslovnom okruženju.
9
Ukupni planirani prihodi iznose 13.198.973 eura i u odnosu na 2023. godinu realno se
očekuje značajno povećanje ukupnih prihoda za 8% ili 1 milijun eura. Najveći dio rasta
prihoda sadržan je u rastu poslovnih prihoda za 905 tisuća eura. Ovo uključuje
neometani rad svih poslovnih subjekata tokom cijele ljetne sezone, bez značajnih
poremećaja u poslovnom okruženju. Rast prihoda, osim navedenoga uvjetovan je
porastom cijena usluga prikupljanja miješanog komunalnog otpada od 1.6. i 1.8 2023.,
zbog potrebe usklađenja cijene usluge prikupljanja komunalnog otpada uslijed
podizanja cijena na Županijskom centru za gospodarenje otpadom. Na povećanje
prihoda utjecati će i veći prihodi od naplate usluge prikupljanja selektivnog otpada -
plastike i papira od poslovnih korisnika. Osim projekcije prihoda od pružanja usluga
plan poslovanja u dijelu prihoda temelji se i na realizaciji godišnjih gradskih programa
održavanja javnih i zelenih površina.
Kod ostalih poslovnih prihoda također se očekuje povećanje i to za 121 tisuću eura.
Razlog ovog značajnog povećanja leži u povećanju dugoročnih rezerviranja iz 2023.
godine koji se odnose na rezerviranja za popravak kapa na podzemnim posudama i
rezerviranja za godišnje odmore i otpremnine kao posljedice većeg broja djelatnika i
neiskorištenih godišnjih odmora i to za više 104 tisuća eura. Povećanje od 17 tisuća eura
predviđa se i kod prihoda od subvencija i dotacija zbog porasta iznosa donacija i pomoći
za pojedina vozila i polu-podzemne i podzemne posude, a koje je društvo nabavilo
tijekom 2023. godine ili će se nabaviti u tijeku 2024. godine.
Prema programu rada za 2024. godinu s Gradom Pula za usluge održavanja javnih
površina (ručno i strojno ručno pometanje, odvoz sitnog otpada, pranje ulica, te
održavanje spomenika, kupališta i plaža), kao i za usluge hortikulture (održavanje
zelenih površina, javnih zdenaca, vodoskoka i fontana, blagdansko uređenje), te po
programima malih komunalnih akcijama po mjesnim odborima osiguran je iznos od
preko 3,4 milijuna eura (uključen PDV).
Financijski prihodi planiraju se u nešto manjem iznosu u odnosu na plan za 2023.
godinu i neznatno utječu na rezultat poslovanja. Smanjenje će nastati jer će zbog znatnih
investicijskih aktivnosti u 2024. godini doći do smanjenja sredstava na računima, pa
samim time i manjih prihoda od bankovnih kamata na sredstva po viđenju.
Ostali prihodi su u 2024. godini planirani u iznosu od 143 tisuće eura, a povećanje iznosi
preko 100 tisuća eura. Razlika se odnosi se bolju naplatu potraživanja od kupaca,
odnosno skraćivanja dana naplate potraživanja, jer će se u 2024. godini vrlo aktivno
voditi aktivnosti naplate, a sve da bi se povećala urednost i pravovremenost plaćanja
računa.
Rashodi
U planu poslovanja za 2024. godinu planiraju se ukupni rashodi na razini od
13.197.173 EUR-a, tj. povećanje rashoda u odnosu na 2023. godinu od 8%. Od toga su
poslovni rashodi veći za 8% ili više za cca 1 milijun EUR-a, financijski rashodi također
rastu zbog plaćanja kamata po kreditu za nabavku vozila iz 2023. godine dok ostali
10
rashodi iznose 60 tisuća eura, a odnose se na otpise po nenaplativim potraživanjima (od
čega najveći dio na pravomoćne ovrhe u Fini koji se već duži niz godina ne mogu
naplatiti). Iznos ovih rashoda manji je nego planiran u za 2023. godinu, jer se već jedan
znatan dio nenaplativih ovrha planira otpisati po završnom računu za 2023. godinu.
Sukladno projekcijama te najavama za 2024. godinu očekuje se negativno poslovno
okruženje sa najavama daljnjeg održavanja i rasta inflacije, pa se planira daljnji opći rast
razine cijena pa time i gotovo svih kategorija troškova.
Planirano povećanje rashoda sadržano je u nekoliko kategorija.
U materijalnim troškovima ne planira se značajni rast cijena energenata zbog vladinih
mjera zamrzavanja cijena el. energija tako i zadržavanje cijena goriva na nivou iz 2023.
godine. Značajno se povećanje projicira u dijelu troškova održavanja gdje se planira
izvršiti servis podzemnih spremnika, te unapređenje prijenosa podataka i taj je trošak
planiran u iznosu od 100.000 eur-a. Dio ulaganja u zamjenu kapa podzemnih spremnika
povećati će vrijednost posuda, te će biti investicija koja će se amortizirati kroz vijek
upotrebe (a dio vrijednosti zamjene refundirati će Fond za zaštitu okoliša). Predviđeno
je smanjenje troška sitnog inventara, auto-guma i HTZ opreme od 12,5 tisuća eura.
Ukupno povećanje ovog ukupnog troška u odnosu na 2023. godinu iznosi 8% više ili za
88 tisuća eura.
Troškovi usluga u 2024. godini iznose 5,6 milijuna eura, a planirano povećanje u
odnosu na 2023. godinu iznosi 303 tisuće eura, od čega se najveći dio povećanja odnosi
se na troškove vanjskih usluga zbog povećanih cijena i količina zbrinjavanja selektivnog
otpada (212 tisuća eura), te povećanog troška zbrinjavanja miješanog komunalnog
otpada na ŽCGO Kaštijun za 102 tisuće eura. Kod planiranja troška zbrinjavanja
komunalnog otpada planirana je za 3% manja količina predanog otpada, te postojeća
cijena zbrinjavanja od 146 eura (u primjeni od 1.4.2023. godine). Planirano je smanjenje
čuvarskih usluga i ostalih vanjskih usluga (smanjenje angažmana različitih
specijalizirani usluga). Ostale vanjske usluge planirane su u približno istom nivou kao u
2023. godini.
Troškovi osoblja iznose 5,3 milijuna eura, a planirano je povećanje ovog troška u
odnosu na 2023, godinu u iznosu od 545 tisuća eura uz zadržavanja istog nivoa kretanja
broja zaposlenika kao i 2023. godine. Povećanje ovog troška iznosi 12% u odnosu na
2023. godinu. Jedan dio povećanja odnosi se na primjenu sadašnjih cijena satnica, a koje
su jednim dijelom povećane od 1.8. 2023. godine, te daljeg povećanja od 6% od 1.1.2024.
godine usklađenja s inflatornim kretanjima i općom porastu cijena rada. Uzete su u obzir
i promjene Pravilnika o porezu na dohodak s primjenom u 2024. godini gdje se
povećavaju iznosi neoporezivih naknada, zatim smanjenje planiranog odlaska u
mirovinu zaposlenika (te time i isplata otpremnina), i radi usklađenja cijena rada zbog
nastavka inflatornih kretanja. Planirano ukupno povećanje iznosi 12% više u odnosu na
2023..
S obzirom na značajna ulaganja planirano je i povećanje troška amortizacije za više
17% ili za 111 tisuća eura. Najznačajniji dio ovog troška vezan je za nabavku novih
vozila, kao i za ugradnju i puštanje u funkciju podzemnih i polu-podzemnih spremnika te
nadzemnih spremnika. Kao što smo i navodili manji dio povećanja ovog troška vratiti će
11
se kroz povećane prihode od dotacija koje su za navedene nabavke dobivene od Fonda
za zaštitu okoliša kao i Grada Pule.
Kod ostalih troškova najznačajnije odstupanje u odnosu na 2023. godinu je manji iznos
planiranih dugoročnih rezerviranja za godišnje odmore, otpremnine, nedostatke i slično
i to manje za 29 tisuća eura jer u 2024. godine neće biti rezerviranja za investicijsko
održavanje u 2025. godini (u 2023. izvršene su rezervacije za investicijsko održavanje
kapa podzemnih spremnika u 2024. godini) i smanjene su rezervacije za otpremnine za
odlazak u mirovinu u 2025. godini sa četiri otpremnine na tri, sukladno planu. Iznos
rezerviranja za neiskorišteni godišnji odmor je u približno istom iznosu kao i lani.
PLAN INVESTICIJA
Plan investicija je prikaz stvarnih potreba i realnih mogućnosti glede ulaganja u osnovna
sredstva. Provođenje zakonskih odredbi na području gospodarenja otpadom, a koji se
ogleda u potrebi sve većeg odvajanja i selekcije otpada i individualizacije povećava obim
aktivnosti kod odvoza kućnog otpada, te zahtjeva stalnu nabavu nabavku novih vozila i
opreme. Također je, da bi se osigurao nesmetani rad bez prekida zbog kvarova, potrebno
kontinuirano obnavljati vozni park. Kao što je rečeno u uvodu kao i poslovanje društva,
tako će i investicije u 2024. godini ovisiti prije svega o poslovnim prilikama i zavisnosti
gospodarskih kretanja jer ulaganja zahtijevaju velika financijska sredstva, a ulaganja ne
smiju ugroziti likvidnost društva. Društvo će ukoliko budu otvoreni javni pozivi
aplicirati na iste kao i tražiti podršku grada Pule i drugih JLS u osiguranju dijela
potrebnih sredstava.
Planom nabave su predviđene sve nabavke, a odnose se na troškove i investicijska
ulaganja, a koje će se vršiti sukladno potrebama i mogućnostima društva. Sačinjen je i
financijski plan investicijskih ulaganja, a prema sadašnjim realnim mogućnostima gdje je
predviđeno investicija u vrijednosti od 1,4 milijuna EUR-a, od čega oko 90 tisuća EUR-a
iz bespovratnih sredstava Fonda za zaštitu okoliša.
Radi usklađenja s Zakonom o održivom gospodarenju otpadom predviđena su daljnja
ulaganja u potrebnu infrastrukturu u djelatnosti gospodarenja otpadom. Potreba se
javlja za nabavkom specijaliziranih vozila za odvoz otpada od 8 do10 m3, zatim nabavku
polu-podzemnih i nadzemnih posuda sa otpadomjerima, modernizacija podzemnih
posuda.
Društvo će aktivno raditi na pripremi studijske i projektne dokumentacije po ostvarenju
prostorno planskih pretpostavki za izgradnjom neophodnog reciklažnog dvorišta-centra
sa svim potrebnim elementima nadogradnje sustava gospodarenja otpadom. Plan je
ulaganje i u ostalu komunalnu (rolo i press kontejneri) i informatičku opremu kao i
rekonstrukcija mehaničke radione.
Kao i u segmentu gospodarenja otpadom i ostale investicije ovisiti će prije svega o
poslovnom okruženju i daljnjem tijeku kretanja gospodarskih prilika. Prioritet će biti
osiguranje stabilnosti poslovanja i kontinuitet u pružanja usluga društva. Drugim
riječima plan investicija je sačinjen ambiciozno iz razloga što se nastojalo obuhvatiti sva
12
ulaganja koja će biti moguće fizički izvršiti, sukladno tehničkim normama uz napomenu
ograničenja s obzirom na najavu određenih gospodarskih prilika.
Direktor
Robi Fuart
Prilozi:
Godišnji plan prihoda i rashoda za 2024. godinu
Kvartalni plan prihoda i rashoda za 2024. godinu
Plan posebnih podataka za 2024. godinu
Financijski plan investicijskih ulaganja za 2024. godinu
Plan nabave za 2024. godinu
INDPlan 31.12.2024.
Projekcija realizacije
31.12.2023.
Plan 31.12.2023.Realizacija 31.12.2022.Pozicija
POSLOVNI PRIHODI 9.854.353 99% 11.607.169 99% 12.131.252 99% 13.036.524 99% 107
Prihodi od prodaje proizvoda i usluga 9.465.628 96% 10.822.193 93% 11.484.629 95% 12.268.709 94% 107
Prihodi od prodaje proizvoda 0 0 0 0 /
Prihodi od pružanja usluga 9.465.628 10.822.193 11.484.629 12.268.709 107
Prihodi od najamnina i zakupnina 0 0 0 0 /
Prihodi s osnove upotrebe proizvoda i usluga za vlastite potrebe 0 0 0 0 /
Prihodi od prodaje robe 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% /
Prihodi od prodaje robe 0 0 0 0 /
Prihodi od pružanja usluga posredovanja (provizije, trgovačke
usluge i sl.) 0000/
Prihodi s osnove upotrebe robe za vlastite potrebe 0 0 0 0 /
Ostali poslovni prihodi 388.725 4% 784.976 7% 646.622 5% 767.814 6% 119
Prihodi od ukidanja dugoročnih rezerviranja 221.807 563.998 314.901 419.267 133
Prihodi od kompenzacija, subvencija, dotacija, refundacija i sl. 166.918 220.979 331.721 348.547 105
Ostali poslovni prihodi 0 0 0 0 /
FINANCIJSKI PRIHODI 18.679 0% 16.434 0% 26.606 0% 19.214 0% 72
Prihodi od ulaganja u dionice i udjele drugih društava 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% /
Prihodi od dividendi 0 0 0 0 /
Prihodi od udjela u dobiti 0 0 0 0 /
Dobici od prodaje dionica i poslovnih udjela 0 0 0 0 /
Prihodi po osnovi kamata 18.651 100% 16.433 100% 26.605 100% 19.213 100% 72
Prihodi od redovnih kamata po osnovi zajmova i kredita 11.763 0 0 0 /
Prihodi od redovnih kamata po osnovi depozita, plasmana u fondove
i sl. 6.889 10.500 16.373 10.700 65
Prihodi od zateznih kamata 0 5.933 10.232 8.513 83
Ostali prihodi financiranja 28 0% 1 0% 1 0% 1 0% 100
Pozitivne tečajne razlike 28 1 1 1 100
Ostali financijski prihodi 0 0 0 0 /
OSTALI PRIHODI 33.740 0% 56.976 0% 39.246 0% 143.236 1% 365
Ostali prihodi 33.740 100% 56.976 100% 39.246 100% 143.236 100% 365
Izvještaj 1: Godišnji plan prihoda i rashoda
INDPlan 31.12.2024.
Projekcija realizacije
31.12.2023.
Plan 31.12.2023.Realizacija 31.12.2022.Pozicija
Prihodi od prodaje dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 14.546 1.327 4.981 4.981 100
Prihodi od prodaje sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog
inventara 0000/
Prihodi od otpisa obveza 506 506 0 506 /
Prihodi od naplaćenih penala, nagrada i sl. 5.051 4.624 233 233 100
Utvrđeni viškovi 0 0 0 0 /
Prihodi od naplaćenih potraživanja otpisanih u prethodnim
razdobljima 0 35.835 0 120.000 /
Ostali izvanredni prihodi 13.636 14.684 34.032 17.515 51
UKUPNI PRIHODI 9.906.772 100% 11.680.579 100% 12.197.104 100% 13.198.973 100% 108
POSLOVNI RASHODI 9.316.557 95% 11.521.209 99% 12.109.893 99% 13.129.049 99% 108
Materijalni troškovi 919.335 10% 1.162.582 10% 1.049.449 9% 1.137.460 9% 108
Utrošeni materijal i sirovine u osnovnoj djelatnosti 139.273 127.621 159.740 157.995 99
Utrošeni materijal i sirovine u upravi i prodaji 32.475 29.472 42.912 43.432 101
Utrošeni materijali i rezervni dijelovi za održavanje 132.608 310.378 199.013 298.460 150
Trošak (otpis) sitnog inventara, ambalaže i autoguma 131.617 144.657 163.145 150.639 92
Trošak energije 483.361 550.453 484.640 486.935 100
Troškovi nabave prodane robe 0 0 0 0 /
Povećanje ili smanjenje vrijednosti zaliha proizvodnje u tijeku i
gotovih proizvoda 0000/
Troškovi usluga 3.529.527 38% 4.876.435 42% 5.279.915 44% 5.583.160 43% 106
Troškovi prijevoza i telekomunikacija 54.386 63.406 67.421 77.818 115
Troškovi vanjskih usluga pri izradi proizvoda i usluga 2.516.938 4.100.253 4.339.727 4.631.399 107
Troškovi usluga održavanja 276.050 240.888 285.654 275.099 96
Troškovi zakupnina i najamnina 361.978 161.796 165.961 149.956 90
Troškovi promidžbe, sponzorstva i sajmova 11.730 26.545 29.680 29.680 100
Troškovi intelektualnih usluga (odvjetnika, revizora, informatičara i
sl.) 37.202 39.673 137.417 150.229 109
Troškovi komunalnih usluga 24.993 39.320 33.124 33.201 100
Troškovi bankarskih i sličnih usluga 63.044 69.539 74.611 80.593 108
Troškovi premija osiguranja 74.561 86.049 94.375 100.000 106
Troškovi registracije vozila, dozvola i sl. 29.369 35.154 31.835 34.961 110
Troškovi ostalih usluga 79.275 13.813 20.111 20.226 101
Troškovi osoblja 3.877.724 42% 4.469.344 39% 4.717.185 39% 5.261.826 40% 112
Troškovi neto plaća 2.241.518 2.564.400 2.605.641 2.837.187 109
Izvještaj 1: Godišnji plan prihoda i rashoda
INDPlan 31.12.2024.
Projekcija realizacije
31.12.2023.
Plan 31.12.2023.Realizacija 31.12.2022.Pozicija
Troškovi doprinosa iz plaća, poreza i prireza 784.787 930.694 954.812 1.044.210 109
Troškovi doprinosa na plaće 490.158 532.561 574.398 608.920 106
Troškovi naknada troškova radnicima 80.416 90.384 100.799 121.600 121
Troškovi darova, nagrada i potpora radnicima 280.845 351.305 481.535 649.908 135
Troškovi amortizacije 559.553 6% 672.241 6% 661.161 5% 772.000 6% 117
Amortizacija građevinskih objekata 19.495 19.495 19.975 19.975 100
Amortizacija postrojenja i opreme 507.734 620.557 591.210 702.049 119
Amortizacija prijevoznih sredstava 25.087 25.663 20.321 20.321 100
Amortizacija ostalih pozicija 7.237 6.526 29.655 29.655 100
Ostali troškovi poslovanja 430.419 5% 340.607 3% 402.183 3% 374.604 3% 93
Troškovi reprezentacije 4.632 7.632 6.170 7.323 119
Troškovi dnevnica i smještaja te putni troškovi na službenim
putovanjima 8.951 9.043 10.018 10.629 106
Troškovi dugoročnih rezerviranja za rizike i troškove 381.262 285.280 352.906 323.492 92
Troškovi poreza koji ne ovise o rezultatu, doprinosa, naknada i
članarina 12.687 12.202 12.885 12.898 100
Troškovi stručnog obrazovanja i literature 10.167 11.478 11.970 11.970 100
Ostali troškovi poslovanja 12.719 14.972 8.234 8.291 101
FINANCIJSKI RASHODI 266.490 3% 1.971 0% 3.975 0% 8.439 0% 212
Troškovi po osnovi kamata 21 0% 1.908 97% 3.868 97% 8.332 99% 215
Troškovi po osnovi redovnih kamata po zajmovima i kreditima 0 1.908 3.731 8.195 220
Troškovi po osnovi zateznih kamata 21 0 137 136 99
Ostali financijski rashodi 266.469 100% 63 3% 108 3% 108 1% 100
Gubici od prodaje dionica, poslovnih udjela i ostale financijske
imovine 0000/
Negativne tečajne razlike 31 1 45 45 100
Ostali financijski rashodi 266.438 62 62 62 100
OSTALI RASHODI I VRIJEDNOSNA USKLAĐIVANJA 261.447 3% 130.854 1% 69.235 1% 59.685 0% 86
Ostali rashodi 261.447 100% 130.854 100% 69.235 100% 59.685 100% 86
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane
dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 0000/
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih
sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog inventara 0000/
Vrijednosna usklađivanja dugotrajne materijalne i nematerijalne
imovine 0 0 2.130 0 0
Izvještaj 1: Godišnji plan prihoda i rashoda
INDPlan 31.12.2024.
Projekcija realizacije
31.12.2023.
Plan 31.12.2023.Realizacija 31.12.2022.Pozicija
Vrijednosna usklađivanja kratkotrajne materijalne imovine 0 0 0 0 /
Vrijednosna usklađivanja potraživanja od kupaca 174.930 53.089 10.000 0 0
Utvrđeni manjkovi 0 0 0 0 /
Troškovi kazni, penala i naknada šteta 393 206 45 45 100
Ostali izvanredni rashodi 86.125 77.559 57.060 59.640 105
UKUPNI RASHODI 9.844.494 100% 11.654.034 100% 12.183.104 100% 13.197.173 100% 108
62.277 26.545REZULTAT POSLOVANJA PRIJE POREZA 14.000 1.800 13
Izvještaj 1: Godišnji plan prihoda i rashoda
IV kvartal 2024.III kvartal 2024.II kvartal 2024.I kvartal 2024.Plan 31.12.2024.Pozicija
POSLOVNI PRIHODI 13.036.524 2.661.924 6.179.765 10.419.255 13.036.52499% 100% 99% 99% 99%
Prihodi od prodaje proizvoda i usluga 12.268.709 2.407.521 5.585.011 9.749.321 12.268.70994% 90% 90% 94% 94%
Prihodi od prodaje proizvoda 0 0 0 0 0
Prihodi od pružanja usluga 12.268.709 2.407.521 5.585.011 9.749.321 12.268.709
Prihodi od najamnina i zakupnina 0 0 0 0 0
Prihodi s osnove upotrebe proizvoda i usluga za vlastite potrebe 0 0 0 0 0
Prihodi od prodaje robe 0 0 0 0 00% 0% 0% 0% 0%
Prihodi od prodaje robe 0 0 0 0 0
Prihodi od pružanja usluga posredovanja (provizije, trgovačke
usluge i sl.) 00000
Prihodi s osnove upotrebe robe za vlastite potrebe 0 0 0 0 0
Ostali poslovni prihodi 767.814 254.403 594.754 669.934 767.8146% 10% 10% 6% 6%
Prihodi od ukidanja dugoročnih rezerviranja 419.267 138.634 399.267 399.267 419.267
Prihodi od kompenzacija, subvencija, dotacija, refundacija i sl. 348.547 115.770 195.487 270.667 348.547
Ostali poslovni prihodi 0 0 0 0 0
FINANCIJSKI PRIHODI 19.214 6.227 10.989 15.552 19.2140% 0% 0% 0% 0%
Prihodi od ulaganja u dionice i udjele drugih društava 0 0 0 0 00% 0% 0% 0% 0%
Prihodi od dividendi 0 0 0 0 0
Prihodi od udjela u dobiti 0 0 0 0 0
Dobici od prodaje dionica i poslovnih udjela 0 0 0 0 0
Prihodi po osnovi kamata 19.213 6.227 10.989 15.552 19.213100% 100% 100% 100% 100%
Prihodi od redovnih kamata po osnovi zajmova i kredita 0 0 0 0 0
Prihodi od redovnih kamata po osnovi depozita, plasmana u fondove
i sl. 10.700 3.600 6.500 8.600 10.700
Prihodi od zateznih kamata 8.513 2.627 4.489 6.952 8.513
Ostali prihodi financiranja 1 0 0 0 10% 0% 0% 0% 0%
Pozitivne tečajne razlike 1 0 0 0 1
Ostali financijski prihodi 0 0 0 0 0
OSTALI PRIHODI 143.236 5.160 27.004 117.869 143.2361% 0% 0% 1% 1%
Ostali prihodi 143.236 5.160 27.004 117.869 143.236100% 100% 100% 100% 100%
Prihodi od prodaje dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 4.981 2.800 2.800 4.981 4.981
Izvještaj 2: Kvartalni plan prihoda i rashoda
IV kvartal 2024.III kvartal 2024.II kvartal 2024.I kvartal 2024.Plan 31.12.2024.Pozicija
Prihodi od prodaje sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog
inventara 00000
Prihodi od otpisa obveza 506 0 0 0 506
Prihodi od naplaćenih penala, nagrada i sl. 233 0 0 0 233
Utvrđeni viškovi 0 0 0 0 0
Prihodi od naplaćenih potraživanja otpisanih u prethodnim
razdobljima 120.000 0 15.000 100.000 120.000
Ostali izvanredni prihodi 17.515 2.360 9.204 12.888 17.515
UKUPNI PRIHODI 13.198.973 2.673.311 6.217.758 10.552.677 13.198.973100% 100% 100% 100% 100%
POSLOVNI RASHODI 13.129.049 2.746.651 6.150.382 9.866.736 13.129.04999% 100% 99% 100% 99%
Materijalni troškovi 1.137.460 240.404 586.344 865.014 1.137.4609% 9% 10% 9% 9%
Utrošeni materijal i sirovine u osnovnoj djelatnosti 157.995 32.691 84.859 111.514 157.995
Utrošeni materijal i sirovine u upravi i prodaji 43.432 9.481 18.604 31.932 43.432
Utrošeni materijali i rezervni dijelovi za održavanje 298.460 36.339 176.854 231.460 298.460
Trošak (otpis) sitnog inventara, ambalaže i autoguma 150.639 24.363 61.548 120.145 150.639
Trošak energije 486.935 137.530 244.479 369.964 486.935
Troškovi nabave prodane robe 0 0 0 0 0
Povećanje ili smanjenje vrijednosti zaliha proizvodnje u tijeku i
gotovih proizvoda 00000
Troškovi usluga 5.583.160 1.173.670 2.560.112 4.224.877 5.583.16043% 43% 42% 43% 43%
Troškovi prijevoza i telekomunikacija 77.818 17.863 35.236 54.132 77.818
Troškovi vanjskih usluga pri izradi proizvoda i usluga 4.631.399 960.794 2.123.232 3.552.750 4.631.399
Troškovi usluga održavanja 275.099 52.646 116.599 186.540 275.099
Troškovi zakupnina i najamnina 149.956 36.564 73.328 112.292 149.956
Troškovi promidžbe, sponzorstva i sajmova 29.680 6.108 14.017 20.290 29.680
Troškovi intelektualnih usluga (odvjetnika, revizora, informatičara i
sl.) 150.229 44.982 84.435 112.143 150.229
Troškovi komunalnih usluga 33.201 4.462 10.337 20.138 33.201
Troškovi bankarskih i sličnih usluga 80.593 19.200 38.700 59.493 80.593
Troškovi premija osiguranja 100.000 22.961 34.769 64.454 100.000
Troškovi registracije vozila, dozvola i sl. 34.961 6.149 16.728 27.844 34.961
Troškovi ostalih usluga 20.226 1.941 12.731 14.800 20.226
Troškovi osoblja 5.261.826 1.139.676 2.611.788 3.974.324 5.261.82640% 41% 42% 40% 40%
Troškovi neto plaća 2.837.187 637.000 1.391.424 2.153.534 2.837.187
Troškovi doprinosa iz plaća, poreza i prireza 1.044.210 232.000 507.385 798.643 1.044.210
Troškovi doprinosa na plaće 608.920 135.000 296.300 464.920 608.920
Troškovi naknada troškova radnicima 121.600 28.100 59.100 92.100 121.600
Izvještaj 2: Kvartalni plan prihoda i rashoda
IV kvartal 2024.III kvartal 2024.II kvartal 2024.I kvartal 2024.Plan 31.12.2024.Pozicija
Troškovi darova, nagrada i potpora radnicima 649.908 107.576 357.580 465.128 649.908
Troškovi amortizacije 772.000 184.000 368.000 571.000 772.0006% 7% 6% 6% 6%
Amortizacija građevinskih objekata 19.975 5.049 10.024 14.999 19.975
Amortizacija postrojenja i opreme 702.049 169.389 336.703 520.452 702.049
Amortizacija prijevoznih sredstava 20.321 5.080 10.160 15.241 20.321
Amortizacija ostalih pozicija 29.655 4.482 11.112 20.308 29.655
Ostali troškovi poslovanja 374.604 8.901 24.138 231.520 374.6043% 0% 0% 2% 3%
Troškovi reprezentacije 7.323 754 2.583 2.836 7.323
Troškovi dnevnica i smještaja te putni troškovi na službenim
putovanjima 10.629 1.701 4.178 6.479 10.629
Troškovi dugoročnih rezerviranja za rizike i troškove 323.492 0 0 198.767 323.492
Troškovi poreza koji ne ovise o rezultatu, doprinosa, naknada i
članarina 12.898 2.571 6.189 9.362 12.898
Troškovi stručnog obrazovanja i literature 11.970 2.957 4.642 6.657 11.970
Ostali troškovi poslovanja 8.291 918 6.546 7.419 8.291
FINANCIJSKI RASHODI 8.439 2.364 4.478 6.484 8.4390% 0% 0% 0% 0%
Troškovi po osnovi kamata 8.332 2.320 4.434 6.440 8.33299% 98% 99% 99% 99%
Troškovi po osnovi redovnih kamata po zajmovima i kreditima 8.195 2.206 4.301 6.305 8.195
Troškovi po osnovi zateznih kamata 136 114 134 135 136
Ostali financijski rashodi 108 44 44 44 1081% 2% 1% 1% 1%
Gubici od prodaje dionica, poslovnih udjela i ostale financijske
imovine 00000
Negativne tečajne razlike 45 44 44 44 45
Ostali financijski rashodi 62 0 0 0 62
OSTALI RASHODI I VRIJEDNOSNA USKLAĐIVANJA 59.685 949 27.213 32.850 59.6850% 0% 0% 0% 0%
Ostali rashodi 59.685 949 27.213 32.850 59.685100% 100% 100% 100% 100%
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane
dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 00000
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih
sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog inventara 00000
Vrijednosna usklađivanja dugotrajne materijalne i nematerijalne
imovine 00000
Vrijednosna usklađivanja kratkotrajne materijalne imovine 0 0 0 0 0
Vrijednosna usklađivanja potraživanja od kupaca 0 0 0 0 0
Utvrđeni manjkovi 0 0 0 0 0
Troškovi kazni, penala i naknada šteta 45 0 45 45 45
Izvještaj 2: Kvartalni plan prihoda i rashoda
IV kvartal 2024.III kvartal 2024.II kvartal 2024.I kvartal 2024.Plan 31.12.2024.Pozicija
Ostali izvanredni rashodi 59.640 949 27.168 32.805 59.640
UKUPNI RASHODI 13.197.173 2.749.964 6.182.073 9.906.070 13.197.173100% 100% 100% 100% 100%
1.800 -76.653REZULTAT POSLOVANJA PRIJE POREZA 35.685 646.607 1.800
Izvještaj 2: Kvartalni plan prihoda i rashoda
Pozicija Realizacija
31.12.2022. Plan
31.12.2023.
Projekcija
realizacije
31.12.2023.
Plan
31.12.2024. IND
BROJ ZAPOSLENIH
Broj zaposlenih 219 220 100230 230
INVESTICIJE
Investicije 864.469 2.672.802 811.768.000 1.434.000
IZVORI FINANCIRANJA
Vlastita sredstva 391.326 1.615.599 211637.109 1.344.800
Krediti 0 530.891 0530.891 0
Bespovratna sredstva 473.144 526.312 15600.000 89.200
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI
VEZANI UZ DJELATNOST ČISTOĆA
Prihodi od djelatnosti Čistoća 8.558.140 10.251.472 11010.640.554 11.672.193
-ručno i strojno pometanje 986.200 1.008.520 1.027.600 1.095.000 107
-pranje i prijevoz vode 67.355 79.766 60.000 60.000 100
-odvoz kućnog otpada 5.131.422 5.371.644 5.396.954 6.156.033 114
-odvoz glomaznog i komunalnog otpada posudama od 5 i 10 m3 126.654 99.193 144.000 150.000 104
-odvoz sitnog otpada 185.240 208.882 236.000 250.300 106
-zbrinjavanje otpada 2.061.267 3.483.466 3.776.000 3.960.860 105
-javni rad 0 0 0 0 /
Rashodi od djelatnosti Čistoća 7.688.927 9.368.961 1099.588.554 10.440.093
-ručno i strojno pometanje 1.024.558 1.046.237 1.015.000 1.085.000 107
-pranje i prijevoz vode 69.112 73.396 50.000 50.000 100
-odvoz kućnog otpada 4.601.545 4.739.354 4.973.554 5.634.643 113
-odvoz glomaznog i komunalnog otpada posudama od 5 i 10 m3 149.114 147.072 160.000 172.000 108
-odvoz sitnog otpada 151.139 137.934 190.000 215.000 113
-zbrinjavanje otpada 1.693.459 3.224.968 3.200.000 3.283.450 103
-javni rad 0 0 0 0 /
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća 869.213 882.512 1171.052.000 1.232.100
Prevaljeni troškovi zajedničkih službi djelatnosti 184.110 224.442 107220.000 235.400
Prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 637.443 634.179 121820.000 995.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća nakon prevaljenih ..troško.. 47.660 23.890 1412.000 1.700
Izvještaj 3: Plan dodatnih podataka
Pozicija Realizacija
31.12.2022. Plan
31.12.2023.
Projekcija
realizacije
31.12.2023.
Plan
31.12.2024. IND
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI
VEZANI UZ DJELATNOST HORTIKULTURA
Prihodi od djelatnosti Hortikultura 1.318.955 1.306.102 1061.504.000 1.590.780
Rashodi od djelatnosti Hortikultura 1.216.877 1.237.086 1061.413.250 1.500.680
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura 102.078 69.016 9990.750 90.100
Prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 87.250 66.361 10188.750 90.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura nakon prevaljenih ..t .. 14.828 2.654 52.000 100
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI
VEZANI UZ DJELATNOST KANALIZACIJA
Prihodi od djelatnosti Kanalizacija 14.673 13.936 813.300 1.000
Rashodi od djelatnosti Kanalizacija 14.885 13.936 813.300 1.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija -212 0 /0 0
Prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva i djelatnosti 0 0 /0 0
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija nakon prevaljenih ..tr.. -212 0 /0 0
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI
VEZANI UZ DJELATNOST ZAJEDNIČKE SLUŽBE
Prihodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 104.667 162.157 56239.250 135.000
Rashodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 829.359 862.698 1061.148.000 1.220.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i ..djel ...... -724.692 -700.541 119-908.750 -1.085.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i ..djel ...... 0 0 /0 0
FIZIČKI PODACI O POSLOVANJU
Površine na kojima se vrši pometanje (godišnje ostvarenje m2): 130.386.256 146.000.000 102145.000.000 148.000.000
-ručno pometanje 41.711.917 46.000.000 47.000.000 48.000.000 102
-strojno pometanje 88.674.339 100.000.000 98.000.000 100.000.000 102
Broj korisnika za koje se vrši odvoz, skupljanje i odlaganje otpada ............ 37.463 38.000 10138.200 38.600
Broj odvoza odvezenog glomaznog i komunalnog otpada u ..posuda ............ 2.330 2.100 1012.420 2.450
Broj pražnjenja košara (sitnog otpada) 165.400 200.000 110200.000 220.000
Ukupno zbrinuti otpad na Odlagalištu (tone) 21.323 21.000 9720.542 19.926
Količina prikupljenog korisnog otpada (tone) 4.343 4.650 1075.090 5.446
Izvještaj 3: Plan dodatnih podataka
Financijski plan investicijskih ulaganja za 2024. godinu
BESPOV.
SREDSTVA
KREDIT
SREDSTVA
1. 715.000 715.000
2. 393.000 89.200 303.800
4. 65.500 65.500
5. 7.000 7.000
6. 40.000 40.000
7. 26.500 26.500
8. 2.000 2.000
9. 6.000 6.000
10. 4.000 4.000
11. 5.000 5.000
12. 150.000 150.000
31. 20.000 20.000
1.434.000 89.200 0 1.344.800
* Napomena; Kod kapa za podzemne spremnike zamijeniti će se stare kape s novima, pa će dio
iznosa teretiti trošak investicijskog održavanja
IZVORI SREDSTAVA
Vozila za sakupljanje otpada 3 kom. - 10
m3
Kape za podzemne spremnike s novim
sustavom mjerenja *
Uredski namještaj
Uredski računarski strojevi, oprema i
potrepštine, osim namještaja i paketa
programske podrške
REDNI
BROJ NAZIV NABAVE PROCJENJENI
IZNOS NABAVE
Gradnja podzemni i polupodzemni
kontejneri
Vozilo Ape-car
Projektiranje i vođenje projekta polu
podzemni kontejneri
Osobna vozila i furgoni 2 kom.
UKUPNO
Mehanička radiona - krovopokrivački
radovi
Različiti manji strojevi i alati
Programski paketi i informacijski sustavi
Oprema za video nadzor
Evidencijski
broj nabave Predmet nabave (najviše 200 znakova)
Brojčana oznaka
predmeta
nabave iz
Jedinstvenog
rječnika javne
nabave (CPV)
Procijenjena
vrijednost
nabave (u
EUR)
Vrsta postupka
(uključujući i
jednostavnu nabavu)
Posebni
režim
nabave
Predmet
podijeljen na
grupe?
Sklapa se
Ugovor/okvirni
sporazum/nar
udžbenica?
Financira li se
ugovor ili okvirni
sporazum iz
fondova EU?
Planirani
početak
postupka
Planirano trajanje
ugovora ili
okvirnog
sporazuma
Napomena
1. Sredstva za rastvaranje masnoće 39831230-7 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
2. Pesticidi 24451000-0 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
3. Humus 14212410-7 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 01-24 Živo bilje, lukovice, gomolji, korijenje, reznice i cijepovi 03121100-6 15.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 01./2024. 1 GODINA
EMV 01-24 Grmlje 03451300-9 9.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 01./2024. 1 GODINA
EMV 01-24 Drveće 03452000-3 18.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 01./2024. 1 GODINA
4. Drveni stupovi 34928210-3 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
5. Ukrasno bilje, trava, mahovina ili lišajevi 03441000-3 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 02-24 Spremnici i koševi za otpad i smeće 34928480-6 30.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE prema potrebi 1 GODINA
6. Dijelovi sjedala 39114000-4 5.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
7. Materijal za gradnju 44111000-1 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
8. Šljunak, pijesak, drobljeni kamen i agregati 14210000-6 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
9. Materijal za vodoinst.-fontane 44115210-4 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
10. Željezo 14711000-8 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 03-24 Vreće i vrećice za otpad 19640000-4 30.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 11./2024. 1 GODINA
11. Oprema za navodnjavanje-sustavi 43323000-3 7.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
12. Boje, lakovi i smole 44800000-8 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
13. Elektroničke, elektromehaničke i elektrotehničke potrepštine 31700000-3 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
14. Proizvodi za čišćenje 39830000-9 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
15. Metle, četke i drugi razni proizvodi 39224000-8 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
GRAD PULA Uredske potrepštine 30192000-1 16.000,00 Postupak jednostavne nabave DA Okvirni sporazum NE 2024. 1 GODINA
JN 01-24 Motorna ulja i maziva 09211100-2 20.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 01./2024. 1 GODINA
16. Električna energija 09310000-5 46.500,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2024. 1 GODINA
17. Propan i butan-plin uprava 09122000-0 24.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
VV 01-24 Goriva 09100000-0 900.000,00 Otvoreni postupak NE Okvirni sporazum NE 05./2024. 2 GODINE NABAVA PROVEDENA 2022.-
OKVIRNI SPORAZUM
18. Mrežna infastruktura - korištenje lektro mreže 32424000-1 15.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 2024. 1 GODINA
19. Alati 44510000-8 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
20. Cestovni znakovi 34992200-9 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
21. Uljni filtri 42913300-2 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
22. Filtri za usis zraka 42913500-4 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
23. Akumulatori, primarne ćelije i primarne baterije 31400000-0 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
24. Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke FUSO 34330000-9 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
25. Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke MAN 34330000-9 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
26. Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke RAVO 34330000-9 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
27. Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke IVECO 34330000-9 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
28. Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila - STUMMER 34330000-9 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
29. Uređaji, zupčanici i pogonski elementi 42140000-2 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
30. Crpke 42122000-0 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
JN 02-24 Motori 34310000-3 20.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
31. Kočnice i dijelovi kočnica 34322000-0 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
32. Električna oprema za strojeve i vozila 31610000-5 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
33. Dizalice za vozila i pripadajući dijelovi marke PK 34326000-8 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
34. Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke JOHN DEERE 34330000-9 5.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
35. Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke IRIDE 34390000-7 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 04-24 Gume za automobile 34351100-3 3.500,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 03./2024. 1 GODINA
EMV 04-24 Gume za teška opterećenja 34352000-9 6.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 03./2024. 1 GODINA
EMV 04-24 Gume za kamione 34352100-0 20.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 03../2024. 1 GODINA
EMV 04-24 Protektirane gume 34913200-2 10.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE 03./2024. 1 GODINA
EMV 05-24 Radna odjeća 18110000-3 40.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 09./2024. 1 GODINA
EMV 06-24 Zaštitna oprema 18143000-3 32.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 03../2024. 1 GODINA
36. Usluge cestovnog prijevoza 60100000-9 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
37. Iznajmljivanje dizalice s rukovateljem 45510000-5 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
GRAD PULA Poštanske usluge 64110000-0 58.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
GRAD PULA Telekomunikacijske usluge 64200000-8 18.600,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
38. Ličilački radovi 45442100-8 6.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
39. Klimatizacijski uređaji-servis i popravak 42512000-8 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
40. Održavanje programske podrške za informacijsku tehnologiju 72267100-0 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
41. Usluge iznajmljivanja kosilica ili poljoprivredne opreme s rukovateljem 77112000-8 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
42. Usluge popravka i održavanja teretnih vozila marke IVECO 50114000-7 50.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
43. Usluge popravka i održavanja teretnih vozila marke MAN 50114000-7 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
44. Vodoinstalaterski i sanitacijski radovi 45330000-9 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
45. Usluge popravka i održavanja vatrogasne opreme 50413200-5 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
46. Najam putničkih vozila - za djelatnike 60171000-7 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
47. Promidžbeni materijal 22462000-6 8.700,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 07-24 Krovopokrivački radovi - meh. radiona 45261210-9 150.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor DA 02./2024. prema potrebi
JN 03-24 Usluge čišćenja 90910000-9 25.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 01./2024. 1 GODINA
EMV 08-24 Čuvarske usluge 79713000-5 55.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 01./2024. 1 GODINA
48. Bravarske usluge 98395000-8 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
49. Usluge popravka karoserije vozila 50112110-7 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
50. Limarske usluge 50112111-4 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
51. Stolarski radovi 45421000-4 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
52. Usluge oblikovanja www portala - održavanje stranice 72413000-8 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
53. Usluge izobrazbe na području zaštite okoliša-edukacija korisnika 80540000-1 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
54. Usluge tiskanja 79810000-5 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
55. Usluge tiskanja i isporuke 79823000-9 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 09-24 Usluge održavanja drveća 77211500-7 30.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 01./2024. 1 GODINA
56. Usluge u području otpadnih voda 90400000-1 5.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
57. Usluge deratizacije 90923000-3 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
58. Najam strojeva i opreme za visokogradnju i niskogradnju s rukovateljem 45500000-2 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
59. Gradnja 45000000-7 5.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
60. Radovi na izgradnji kolničkog zastora i asfaltiranju 45233222-1 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 10-24 Geografski informacijski sustavi 38221000-0 30.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
61. Radovi na krčenju 45111220-6 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
62. Radovi navodnjavanja 45232120-9 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
63. Revizorske usluge 79212000-3 5.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
64. Pravne usluge 79100000-5 8.700,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
65. Arhitektonske, tehničke i geodetske usluge 71250000-5 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
66. Nadzor projekta i dokumentacije (projektantski nadzor) 71248000-8 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
67. Usluge tehničkog projektiranja 71320000-7 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
68. Razne zdravstvene usluge 85140000-2 9.100,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
JN 04-24 Radovi ukrašavanja 45451100-4 26.000,00 Postupak jednostavne nabave DA Ugovor NE 10./2024. prema potrebi
69. Savjetodavne usluge zaštite na radu 71317000-3 6.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
70. Remontni i sanacijski radovi-spomenici 45453000-7 6.700,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
71. Usluge sječe drveća 77211400-6 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
73. Usluge nadzora vozila 71631000-0 12.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 11-24 Osobni automobili 34110000-1 45.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
GRAD PULA Usluge osiguranja od odgovornosti za motorna vozila i imovine 66516100-1 75.000,00 Otvoreni postupak DA Okvirni sporazum NE 01./2024. 1 GODINA
GRAD PULA Usluge osiguranja od nezgode-djelatnici 66512100-3 25.000,00 Otvoreni postupak NE Okvirni sporazum NE 01./2024. 1 GODINA
74. Usluge obrazovanja i stručnog osposobljavanja 80000000-4 8.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
75. Tiskane knjige, brošure i leci 22100000-1 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
VV 02-24 Zbrinjavanje i obrada otpada - plastika 90510000-5 500.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 12./2024. 1 GODINA
EMV 12-24 Zbrinjavanje i obrada otpada - organski 90510000-5 50.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 12./2024. 1 GODINA
EMV 13-24 Usluga uklanjanja biološkog otpada-zeleni otpad 90524300-9 214.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 12./2024. 1 GODINA
EMV 14-24 Zbrinjavanje i obrada otpada-staklo 90510000-5 50.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 12./2024. 1 GODINA
VV 03-24 Zbrinjavanje glomaznog otpada 90510000-5 750.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE 12./2024. 1 GODINA
76. Najam vozila za prijevoz putnika 60170000-0 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
77. Alati, brave, ključevi, šarke, spojeni elementi, lanac i opruge 44500000-5 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
78. Oprema za video nadzor 32323500-8 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
79. Klimatizacijski uređaji 42512000-8 6.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 15-24 Usluge tehničkog projektiranja pogona (sortirnica) 71323200-0 40.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
EMV 16-24 Posude za otpad - komunalni otpad 44613700-7 130.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
80. Oprema za reciklažu 42914000-6 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica DA prema potrebi prema potrebi
81. Radovi na izgradnji postaje za reciklažu 45213270-6 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica DA prema potrebi prema potrebi
EMV 17-24 Posude za otpad - bio otpad 44613700-7 75.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
82. Razni strojevi za čišćenje - puhalice 42995000-7 6.700,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 18-24 Kontejneri za otpadni materijal - rolo,baje 44613800-8 50.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor DA prema potrebi prema potrebi
83. Senzori-čipovi za posude 35125100-7 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
JN 05-24 Komunalna vozila - ap car 34144700-5 26.500,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 01./2024. prema potrebi
JN 06-24 Savjetodavne usluge u području zaštite okoliša 71313000-5 26.500,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
84. Kosilice za travu-manje 16311000-8 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 19-24 Teretna vozila sa podiznom platformom - auto košara 34142100-5 85.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
85. Specijalni poljoprivredni ili šumarski strojevi-pile,šišači 16600000-1 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 20-24 Kontejneri za otpadni materijal- nadzemni k. 44613800-8 120.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor DA prema potrebi prema potrebi
VV 04-24 Kontejneri za otpadni materijal- servisiranje inox kapa i sustava za
očitavanje
44613800-8 385.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor DA 01./2024. prema potrebi
86. Brave,ključevi i šarke -posude i kontejneri 44520000-1 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
87. Uredski namještaj 39130000-2 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
88. Skeneri za računala 30216110-0 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
89.
Uredski i računarski strojevi, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa
programske podrške
30000000-9 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
90. Programski paketi i informacijski sustavi 48000000-8 8.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 21-24 Osobni automobili - dugoročni najam 34144500-3 125.000,00 Otvoreni postupak DA Ugovor NE prema potrebi 1 GODINA
EMV 22-24 Vozila za sakupljanje otpada - navlakač34144500-3 115.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
JN 07-24 Usluge informacijske tehnologije - -stupanj digitaliziranosti 72222300-0 22.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
JN 08-24 Radovi na košnji 45111220-6 25.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 02./2024. prema potrebi
91. Upravljanje projektom pripreme i ugradnje polu podzemnih k. - l faza 71541000-2 13.200,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 23-24 Gradnja - polu podzemni k. 1. faza 45000000-7 66.400,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
EMV 24-24 Gradnja - polu podzemni k. 2. faza 45000000-7 66.400,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
EMV 25-24 Gradnja - polu podzemni k. 3. faza 45000000-7 66.400,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
EMV 26-24 Gradnja - polu podzemni k. 4. faza 45000000-7 66.400,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
92. Upravlajnje projektom pripreme i ugradnje polu podzemnih k. - ll faza 71541000-2 13.300,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
93. Usluge savjetovanja na području odnosa s javnošću- edukacija i
informiranje korisnika
79416200-5 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
94. Geodetske usluge 71355000-1 8.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
JN 09-24 Usluge čišćenja i sanitacije u gradskim i seoskim područjima i pripadajuće
usluge -visokotlačno pranje
90600000-3 26.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
95. Usluge skupljanja otpada ručno sakupljane po gradu 90511000-2 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
96. Usloge projektiranja privremene regulacije prometa - polu podzemni k. 71320000-7 7.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
97. Usluge projektiranja (polupodzemni kontejneri) 71320000-7 7.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
98. Testiranje, interpretacija testa za osobe i poslovno savjetovanje(djelatnike) 85121270-6 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
99. Impregnacija očišćenih parapeta 45233262-3 5.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
100. Osiguranje od menađerske odgovornosti 66513000-9 7.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
JN 10-24 Promidžba i vidljivost - lokalna TV postaja 92111200-4 25.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
101. Vozila za čišćenje cesta usisavanjem - najam 34144431-8 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 27-24 Vozila za čišćenje cesta usisavanjem 34144431-8 214.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
102. Poslužitelji - informacijski sustav server 48820000-2 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
EMV 28-24 Vozila za sakupljanje otpada -najam 34144500-3 25.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE prema potrebi prema potrebi
103. Zbrinjavanje i obrada otpada građevinski otpad 90510000-5 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
104. Mrežni poslužitelji (server) najam 48821000-9 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi Prema potrebi
105. Zbrinjavanje infektivnog otpada 90524000-6 10.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE 01./2024. Prema potrebi
106. Pružatelji aplikacijskih usluga održavanje 72416000-9 4.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi
107. Usluga arhiviranja 79995100-6 3.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi Prema potrebi
108. Specijalizirane fotografske usluge (monitoring dronom) 79961200-0 7.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi Prema potrebi
EMV 29-24 Kontejneri za otpadni materijal dijelovi polu podzemnih kontejnera 44613800-8 50.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor NE prema potrebi Prema potrebi
109. Usluge informacijske tehnologije- održavanje softwera za uredsko
poslovanje
72222300-0 13.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE Prema potrebi Prema potrebi
EMV 30-24 Radovi rušenja, priprema i čišćenje gradilišta (Valmade) 45110000-8 66.000,00 Postupak jednostavne nabave NE Ugovor NE 01./2024. prema potrebi
110. Geološke usluge - reciklažno dvorište 71351910-5 6.000,00 Postupak izuzet od primjene Zakona NE Narudžbenica NE prema potrebi prema potrebi