________________________________________________________________
REBALANS PLANA POSLOVANJA
DRUŠTVA
PULA HERCULANEA d.o.o.
za 2021. godinu
___________________________________________________________________________
U cilju što realnijeg iskazivanja poslovnog rezultata, a time i financijskog položaja
Društva javila se potreba izrade rebalansa plana poslovanja za 2021. godinu, a s obzirom
na značajne poslovne događaje koji se tijekom godine manifestiraju i utječu na
poslovanje. Rebalansom se mijenja plan nabave i investicija, kao i financijski plan
poslovanja.
Pri tome potrebno je istaknuti da se plan poslovanja vezan za investicijske aktivnosti
bilo u izgradnju infrastrukture ili kupnje osnovnih sredstava definira sukladno realnim
potrebama a sama realizacija ovisi o mnogim faktorima s obzirom na izvore financiranja,
financijske mogućnosti ili promjene programa Grada u izgradnji i realizaciji pojedinih
projekata. Zbog navedenog se i najčešće javlja potreba izrade rebalansa i usklađenja.
Za 2021. godinu planira se ostvariti dobit u iznosu od 10.300 kn. Moramo istaknuti da
se radi o izvanrednoj godini kada govorimo o poslovanju Društva s obzirom na
proglašenje epidemije izazvane SARS Q-2 virusom od 2020. godine. Proglašenje
epidemije u potpunosti je utjecalo na sve segmente poslovanja Društva od
organizacijskog, financijskog do investicijskih aktivnosti. Iako u znatno manjem obimu
nego li 2020. godine i u 2021. godini smanjeni su prihodi Društva u odnosu na redovno
poslovanje zbog zabrana i ograničavanja rada pojedinih gospodarskih aktivnosti
(najviše ugostitelji do početka rada terasa, zatim škole, sportske i kulturne aktivnosti,
itd.), kao i slabije turističke predsezone i sezone.
Bilo je potrebno reorganizirati rad Društva kroz rad u turnusima, izoliranosti pojedinih
posada, te provođenje svih propisanih mjera nadležnih stožera civilne zaštite, a s tim
povezano narasla su odsustva radnika s posla zbog samoizolacija. No s obzirom da se
radi o predodređenoj djelatnosti osnovne aktivnosti Društva kao i neke investicije su se
redovno provodile. Ovdje prije svega mislimo na potrebu održavanja funkcionalnosti
sustava prikupljanja komunalnog otpada kao i programe održavanja javnih i zelenih
površina na području grada Pule.
Inicijalni plan financijskog poslovanja dobro je planiran, te su odstupanja u odnosu na
revidirani plan oko 2%, što je prihvatljivo.
Zadnje dvije godine Društvo je primorano zbog sezonalnosti poslovanja kao i nedostatka
potrebne radne snage imati na raspolaganju veći broj djelatnika. Zbog smanjenja obima
poslovnih aktivnosti i slabijih poslovnih rezultata krajem 2020. godine Društvo je
napustilo određeni broj radnika, koji su se morali u drugom kvartalu nadomjestiti kako
bi moglo spremno ući u sezonu 2021. godine uz poštivanje svih kolektivnim ugovorom
definiranih uvjeta (godišnji odmori, odlasci u mirovinu i dr.).
Mjere štednje provodile su se u svim segmentima poslovanja Društva od smanjenja
prekovremenih i noćnih sati, reorganizacije posla, ukidanja stimulativnog dijela plaće,
smanjenja broja zaposlenih, nabavki samo nužnih sredstava kao i zaključenih ugovora o
javnoj nabavi. Navedeno je svakako utjecalo na smanjenje gotovo svih kategorija
rashoda koji su se mogli kontrolirati pa od tuda i određena odstupanja.
Iako snažno pogođeno novo nastalim poslovnim prilikama Društvo je ipak provodilo
određene aktivnosti prije svega unapređenja sustava prikupljanja komunalnog otpada.
Tu prije svega mislimo na završetak individualizacije obiteljskih kuća na području gdje
društvo pruža svoje usluge prikupljanja otpada, te završetak podjele plave i žute posude
za obiteljske kuće. Individualizacija svih korisnika van grada Pule kao i postavljanje
mreže zelenih otoka u JLS-e gdje Društvo pruža uslugu prikupljanja. Završeno je
postavljanja podzemnih posuda u užem središtu grada Pule te je dosad ugrađeno 22
polu podzemnih spremnika. Na području grada Pule i okolnih općina postavljena je
mreža posuda-zvona za staklo. Nabavljeno je specijalizirano vozilo za pražnjenje
podzemnih posuda, kamion za odvoz otpada. Intenzivno se radilo na unapređenju baza
podatka korisnika kao i funkcioniranju digitalnog očitanja posuda te podzemnih i polu
podzemnih spremnika.
Početkom proglašenja epidemije uložena su značajna sredstva i napori na održavanju
čistoće i higijene glavnih pješačkih zona. Tijekom 2021. godine stabilizirali su se tokovi
glomaznog i biorazgradivog otpada, a koja je količina prikupljanja i dalje velika, što uz
relativno visoke cijene zbrinjavanja znatno utječe na visinu troškova i poslovanje.
Kod djelatnosti hortikulture planirani obim održavanja je realiziran, uz glavni cilj -
zaštitu biljnog fonda grada te održavanje zelenih površina naročito u ljetnim mjesecima.
Stoga je i tu početkom sezone košnje zaposlen značajan broj djelatnika da bi se uspjelo
izvršiti sve predviđene aktivnosti u skladu sa poslovnim okruženjem.
Ukupno je kod plana nabave izvršena korekcija prvobitnog plana s 33.981.500 kn na
22.485.900 kn, od čega se na troškove odnosi smanjenje od 4,3 milijuna, dok plan
nabave investicijskih ulaganja iznosi 10.328.400 kn i manji za cca 7,2 milijuna kuna, s
najznačajnijim odstupanjima zbog izostanaka nabave drobilice drvne mase, samo
utovarnog kamiona, mini bagera, samo-podizača za posude od 5m
3
, te smanjenja nabave
polu-podzemnih spremnika i građevinskih radova za ugradnju polu-podzemnih i
podzemnih spremnika dok se ne odredi koncepcija daljnjeg postavljanja tih spremnika.
U prosincu 2021. godine donesena je odluka o nabavi dva dvokomorna vozila za
sakupljanje otpada u vrijednosti od 3,6 milijuna, za koje je bilo potrebno čim prije
objaviti natječaj da bi ona bila isporučena do turističke sezone, a za potrebe prikupljanja
selektivnog otpada s područja na kojima su u drugom i trećem kvartalu godine
korisnicima dodijeljene žute i plave posude koje su dobivene od Fonda za zaštitu okoliša
i energetsku učinkovitost.
PRIHODI
Ove je godine u odnosu na prethodnu godinu zabilježen porast prihoda po svim radnim
aktivnostima. U odnosu na prvobitni plan za 2021. godinu donesen u prosincu 2020.
godine ovime se rebalansom povećavaju ukupni prihodi s 56.284.000 kuna na
57.155.000 kuna, a što je najznačajnijim djelom uvjetovano porastom poslovnih prihoda
na uslugama prikupljanja miješanog komunalnog otpada.
Poslovni prihodi ovim se rebalansom planiraju u iznosu od 56.697.000 kuna, a što je više
za cca 750.000 kuna u odnosu na prvobitni plan.
Kod prihoda od prodaje usluga povećani su planirani prihodi u odnosu na prvobitni plan
za cca 1.035.000 kn. Najveći dio više planiranih prihoda je kod usluge prikupljanja
miješanog komunalnog otpada.
Razlika kod planiranja ostalih poslovnih prihoda odnosi se na prihode od ukidanja
rezerviranja za neiskorištene godišnje odmore i otpremnine, a što je sukladno
rezultatima poslovanja ostvarenim u 2020. godini.
Financijski prihodi nešto su niži u odnosu na prvobitni plan (manje 16.000 kn), jer su
smanjene kamate po sredstvima a vista, te prihodi od zateznih kamata dok su ostali
prihodi povećani jer je ostvarena prodaja starog osnovnog sredstva utovarivača
gusjeničara koji je radio na odlagalištu u vrijednosti od 84.000 kn.
RASHODI
Ukupni planirani rashodi po ovom rebalansu iznose 57.144.000 kuna i veći su u odnosu
na prvobitno planirane rashode za 867.000 kuna.
Važno je istaknuti da sve kategorija troškova koje je moguće kontrolirati padaju, a rastu
troškovi goriva i troškovi koji su najvećim dijelom vezane za uspostava i usklađenja
sustava prikupljanja, usluge zbrinjavanja otpada koje se odnose na glomazni i zeleni
otpad.
Materijalni troškovi
Kod materijalnih troškova u odnosu na prvobitni plan ukupan porast iznosi 647.000
kuna. Povećava se utrošak materijala uglavnom vezan za odvoz smeća (cca 100.000
kn), te materijal u hortikulturi, obzirom da je jedan dio sadnog materijala ugrađen od
trećih lica (cca 100.000 kn). Utrošeni materijal u upravi povećan je za cca 10.000 kuna
uslijed sve veće upotrebe tonera i papira radi izrade letaka i obavijesti za korisnike
usluga odvoza miješanog komunalnog otpada. Utrošeni materijal i rezervni dijelovi
za održavanje povećani su za 49.000 kuna, uslijed većeg opterećenja vozila tijekom
sezone, od čega su neka vozila radila u dvije smijene.
Trošak otpisa sitnog inventara i auto guma je planiran za 92.000 kuna manje, jer je
nema više velikih podjela velikog broja spremnika za miješani otpad. Trošak energije je
planiran za 467.000 kuna veći iznos, a to se povećanje najvećim dijelom odnosi na
porast cijena dizel goriva i benzina za motorna vozila.
Troškovi usluga
Troškovi usluga su u odnosu na prvobitan plan ukupno povećani za 621.000 kuna.
Troškovi prijevoza i telekomunikacija su smanjeni dok se trošak vanjskih usluga
povećao za 763.000 kuna zbog toga što su količine glomaznog i zelenog otpada veće u
odnosu na planirane, a koje treba propisno zbrinuti uz istovremeno povećanje cijena od
strane preuzimača. Količine predanog otpada na Županijski centar Kaštijun su sukladne
planu.
Usluge održavanja su porasle 81.000 kuna zbog porasta usluga održavanja vozila te
usluga održavanje sustava digitalnog mjerenja usluge odvoza komunalnog otpada.
Trošak zakupnine i najamnine je za 106.000 kuna veći od planiranog jer se moralo
posuditi vozilo za dostavu žutih i plavih posuda po obiteljskim kućama. Troškovi
promidžbe i sponzorstva su smanjeni u odnosu na plan jer je tiskano manje
edukacijskih materijala budući je Grad Pula sam organizirao tiskanje i podjelu određenih
letaka, a za što su dobivena bespovratna sredstva iz Fonda za zaštitu okoliša i
energetsku učinkovitost.
Troškovi intelektualnih usluga su povećani za 80.000 kuna, a povećanje se odnosi na
troškove javnog bilježnika i Financijske agencije po ovršnim postupcima. Napominjemo
da su tijekom 2020. godine zbog pandemije jedno vrijeme bile obustavljene ovrhe
građanima, pa se tijekom 2021. godine nastojalo ishoditi što više ovrha po neplaćenim
dugovanjima radi naplate potraživanja.
Troškovi komunalnih usluga su smanjeni u odnosu na prvobitni plan za 17.000 kn, a tu
je došlo do smanjenja troškova vode dok su porastu troškovi deratizacije i dezinsekcije.
Troškovi bankarskih i sličnih usluga su smanjeni u odnosu na prvobitni plan za
16.000 kn uslijed manjeg broja poslovnih transakcija.
Troškovi premija osiguranja su za 75.000 niži od prvobitnog plana, ali obzirom da su
sredinom godine istekle višegodišnje police, a zaključen je novi ugovor izmijenio se
način obračuna pa tu procjenu treba uzeti s rezervom.
Troškovi ostalih usluga su za 190.000 kn manji od prvobitnog plana, a zbog manjeg
angažmana studenata na podjeli računa domaćinstvima (računi se dijele mjesečno).
Troškovi osoblja
Troškovi osoblja su povećani u odnosu na prvobitan plan za 284.000 kuna. Naime zbog
relativno uspješnije turističke sezone u odnosu na 2020. godinu, kao i zbog potreba
ostvarenja ugovora u hortikulturi angažiran je dodatni broj radnika na određeno
vrijeme.
Troškovi amortizacije
Troškovi amortizacije su za 562.000 kuna manji od onih prvobitno planiranih, a razlika
je nastala zbog izostanka nabavke planiranih vozila i strojeva (vidi plan investicija), pa
isti nisu ni nabavljeni ni stavljeni u funkciju. Također, privremeno je zaustavljena
ugradnja polu-podzemnih spremnika.
Ostali troškovi poslovanja
Ostali troškovi poslovanja povećani su za 275.000 kuna u odnosu na prvobitni plan.
Smanjenje bilježi reprezentacija dok su dnevnice na službenim putovanjima u
neznatnom porastu.
Troškovi dugoročnih rezerviranja povećani su u odnosu na prvobitni plan za 183.000
kuna i iznose 1.443.000 kn. Povećanje se odnosi na rezerviranja za neiskorišteni godišnji
odmor, jer podaci po privremenom obračunu u 9. mjesecu ukazuju da će se taj iznos
povećati (veći broj radnika u odnosu na prošlu godinu i plan nije iskoristio svoj godišnji
odmor i taj trošak će se prenijeti u 2022. godinu). Troškovi dugoročnih rezerviranja za
neiskorišteni godišnji odmor planiraju se u iznos od 1.107.000 kn, dok se za rezerviranja
za otpremnine radnika koji idu u 2022. godini u mirovinu planira iznos od 336.000 kn (4
djelatnika).
Financijski rashodi su zanemarivi trošak.
Ostali rashodi i vrijednosna usklađivanja smanjeni su za 398.000 kuna u odnosu na
prvobitni plan. Smanjenje se procjenjuje na osnovi povećanih aktivnosti (opomene i
ovrhe) kod naplate od gospodarstva i domaćinstva.
PLAN NABAVE I INVESTICIJA
Kod plana nabave i investicijskih ulaganja prikazana je usporedba rebalansa plana s
prvobitnim planom s odstupanjima.
Ukupno je kod plana nabave izvršena korekcija prvobitnog plana s 33.981.500 kn na
22.485.900 kn.
Kod troškova smanjenje iznosi 4,3 milijuna, s tim da je vozilo za sakupljanje otpada
prešlo iz troškova u investiciju (vrijednost 985.000 kn) jer nije nabavljeno na leasing.
Najznačajnija druga smanjenja su na troškovima zbrinjavanja glomaznog otpada
(500.000 kn), nabavi grmlja i drveća (ukupno cca 520.000 kn), zatim na vrećicama za
otpad (cca 300.000 kn), na sredstvima za suzbijanje korova itd. Porastao je trošak goriva
(cca 200.000 kn) i usluge popravka i održavanje teretnih vozila za 150.000, trošak javnih
bilježnika za 70.000 kn.
Prvobitni plan investicija u iznosu od 17.518.000 kn, smanjen je na iznos od
10.328.400 kn. Nisu nabavljeni pojedini strojevi (drobilica, teretna vozila, dizalice,
strojevi za iskop, samopodizači ukupne prvobitno planirane vrijednosti preko 4,1
milijun kuna), obzirom da se te nabavke mogu provesti naknadno. Nabava polu-
podzemnih spremnika smanjena je s 3,2 milijuna na 1,4 milijun kuna jer je kod
donošenja plana bilo planirano da će dobavljač isporučiti spremnike u siječnju 2021.
godine, a veliki dio isporuke bio je u prosincu prethodne 2020. godine. Izostao je
nastavak gradnje na polu-podzemnim i podzemnim posudama (manje 2,5 milijuna
kuna), zatim su izostale usluge tehničkog projektiranja pogona za obradu glomaznog
otpada, reciklažnih dvorišta i sortirnica, radovi za reciklažu biorazgradivog otpada
(ukupno cca 1 milijun kuna), zatim savjetodavne usluge itd.
Za potrebu realnog iskazivanja realizacije investicija napravljen je i posebno financijski
plan investicija u iznosu od 6.728.400 kn, a to iz razloga što iz plan nabave mora
sadržavati ukupne vrijednosti nabava koje će se objaviti ili realizirati u tijeku godine,
dok financijski plan navodi plansku realizaciju za promatranu godinu bez obzira da je
nabava (natječaji) realizirana u prethodnoj ili tekućoj godini. Razlika proizlazi što se
određene investicijske aktivnosti iz plana nabave protežu na dulje razdoblje. Tako je
nastala razlika od 3,6 milijuna kuna između plana nabave i financijskog plana investicija,
jer isporuka dva dvokomorna vozila za sakupljanje otpada neće biti izvršena u
promatranoj godini.
Od ukupnih investicija, iznos od 2.680.000 kn planira se financirati iz bespovratnih
sredstava (Grad Pula 1,2 milijuna kuna za financiranje polu-podzemnih posuda, a Fond
za zaštitu okoliša iz sredstava EU fondova s 1,48 milijuna kuna za nabavku vozila).
Plan poslovanja, kao i planovi nabave i investicija uvijek se rade na temelju informacija
dostupnih u vrijeme planiranja te poznatih programa. Potrebno je istaknuti da zadnjih
godina Grad Pula redovno vrši rebalans proračuna s obzirom na ekonomsku situaciju.
Također je dio investicija usko vezan za programe koji se velikim dijelom financiraju od
Fonda za zaštitu okoliša i Grada Pule i na čiju dinamiku nije moguće utjecati. Upravo
zbog navedenih razloga kao i opće gospodarske situacije izazvane epidemijom Pula
Herculanea je primorana raditi rebalans plana poslovanja.
Direktorica
Ingrid Bulian
Prilozi:
Rebalans plana prihoda i rashoda za 2021.
Rebalans plana dodatnih podataka za 2021.
Rebalans plan nabave s usporedbom za 2021. godinu
Financijski plan investicija za 2021. godinu
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2021.
Pozicija IND
POSLOVNI PRIHODI 62.707.485 83% 54.489.688 99% 55.081.710 98% 56.697.136 99% 103
Prihodi od prodaje proizvoda i usluga 59.767.668 95% 51.633.107 95% 52.225.130 95% 54.995.806 97% 105
Prihodi od prodaje proizvoda 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od pružanja usluga 59.767.668 51.633.107 52.225.130 54.995.806 105
Prihodi od najamnina i zakupnina 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi s osnove upotrebe proizvoda i usluga za vlastite potrebe 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od prodaje robe 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% #DIJ/0!
Prihodi od prodaje robe 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od pružanja usluga posredovanja (provizije, trgovačke usluge i sl.) 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi s osnove upotrebe robe za vlastite potrebe 0 0 0 0 #DIJ/0!
Ostali poslovni prihodi 2.939.817 5% 2.856.581 5% 2.856.581 5% 1.701.330 3% 60
Prihodi od ukidanja dugoročnih rezerviranja 2.275.946 2.344.709 2.344.709 1.214.148 52
Prihodi od kompenzacija, subvencija, dotacija, refundacija i sl. 663.871 511.872 511.872 487.183 95
Ostali poslovni prihodi 0 0 0 0 #DIJ/0!
FINANCIJSKI PRIHODI 12.366.740 16% 269.956 0% 291.209 1% 182.981 0% 63
Prihodi od ulaganja u dionice i udjele drugih društava 0 0% 30.048 11% 30.299 10% 0 0% 0
Prihodi od dividendi 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od udjela u dobiti 0 0 0 0 #DIJ/0!
Dobici od prodaje dionica i poslovnih udjela 0 30.048 30.299 0 0
Prihodi po osnovi kamata 12.354.038 100% 239.904 89% 260.772 90% 182.596 100% 70
Prihodi od redovnih kamata po osnovi zajmova i kredita 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od redovnih kamata po osnovi depozita, plasmana u fondove i sl. 114.559 131.680 142.743 99.075 69
Prihodi od zateznih kamata 12.239.478 108.224 118.029 83.521 71
Ostali prihodi financiranja 12.702 0% 4 0% 137 0% 385 0% 280
Pozitivne tečajne razlike 0 4 137 134 97
Ostali financijski prihodi 12.702 0 0 252 #DIJ/0!
OSTALI PRIHODI 270.833 0% 301.952 1% 785.072 1% 274.310 0% 35
Ostali prihodi 270.833 100% 301.952 100% 785.072 100% 274.310 100% 35
Prihodi od prodaje dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 60.660 79.795 79.795 84.000 105
Prihodi od prodaje sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog inventara 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od otpisa obveza 0 0 0 151 #DIJ/0!
Prihodi od naplaćenih penala, nagrada i sl. 43.506 64.042 57.441 23.966 42
Utvrđeni viškovi 0 0 0 0 #DIJ/0!
Prihodi od naplaćenih potraživanja otpisanih u prethodnim razdobljima 0 0 442.494 0 0
Ostali izvanredni prihodi 166.667 158.115 205.343 166.193 81
UKUPNI PRIHODI 75.345.057 100% 55.061.596 100% 56.157.991 100% 57.154.428 100% 102
Realizacija 31.12.2019. Realizacija 31.12.2020. Plan 31.12.2021.Plan 31.12.2020.
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2021.
Pozicija IND
Realizacija 31.12.2019. Realizacija 31.12.2020. Plan 31.12.2021.Plan 31.12.2020.
POSLOVNI RASHODI 62.260.657 99% 57.980.242 99% 57.872.855 100% 56.822.002 99% 98
Materijalni troškovi 6.147.443 10% 5.493.572 9% 5.482.492 9% 4.690.581 8% 86
Utrošeni materijal i sirovine u osnovnoj djelatnosti 1.235.131 893.022 895.567 781.237 87
Utrošeni materijal i sirovine u upravi i prodaji 233.096 197.683 194.977 207.166 106
Utrošeni materijali i rezervni dijelovi za održavanje 872.754 740.421 706.946 759.951 107
Trošak (otpis) sitnog inventara, ambalaže i autoguma 1.529.932 1.902.606 1.874.484 603.756 32
Trošak energije 2.276.529 1.759.840 1.810.518 2.338.471 129
Troškovi nabave prodane robe 0 0 0 0 #DIJ/0!
Povećanje ili smanjenje vrijednosti zaliha proizvodnje u tijeku i gotovih proizvoda 0 0 0 0 #DIJ/0!
Troškovi usluga 23.560.815 38% 23.394.845 40% 23.669.015 41% 23.367.045 41% 99
Troškovi prijevoza i telekomunikacija 325.946 463.632 474.780 359.811 76
Troškovi vanjskih usluga pri izradi proizvoda i usluga 17.257.552 18.036.822 18.283.171 17.927.341 98
Troškovi usluga održavanja 1.467.851 1.480.203 1.514.411 1.542.087 102
Troškovi zakupnina i najamnina 964.371 1.027.430 1.033.539 1.299.944 126
Troškovi promidžbe, sponzorstva i sajmova 106.244 108.997 107.267 96.420 90
Troškovi intelektualnih usluga (odvjetnika, revizora, informatičara i sl.) 1.490.943 217.174 244.636 286.684 117
Troškovi komunalnih usluga 198.787 253.839 264.641 236.608 89
Troškovi bankarskih i sličnih usluga 260.801 271.689 269.020 272.985 101
Troškovi premija osiguranja 343.974 375.864 412.064 376.087 91
Troškovi registracije vozila, dozvola i sl. 180.284 197.863 191.332 195.834 102
Troškovi ostalih usluga 964.062 961.332 874.154 773.245 88
Troškovi osoblja 26.551.676 43% 24.007.498 41% 23.910.890 41% 23.918.106 42% 100
Troškovi neto plaća 15.433.912 14.182.497 14.155.225 14.131.730 100
Troškovi doprinosa iz plaća, poreza i prireza 5.656.674 4.939.206 4.862.379 4.635.927 95
Troškovi doprinosa na plaće 3.479.105 3.141.646 3.120.028 3.081.283 99
Troškovi naknada troškova radnicima 626.485 588.324 576.034 596.466 104
Troškovi darova, nagrada i potpora radnicima 1.355.500 1.155.825 1.197.225 1.472.700 123
Troškovi amortizacije 3.291.820 5% 3.433.547 6% 3.402.432 6% 3.137.581 6% 92
Amortizacija građevinskih objekata 63.109 70.833 70.833 70.833 100
Amortizacija postrojenja i opreme 2.929.638 3.069.027 3.037.420 2.810.363 93
Amortizacija prijevoznih sredstava 229.881 243.177 243.177 220.261 91
Amortizacija ostalih pozicija 69.193 50.510 51.003 36.125 71
Ostali troškovi poslovanja 2.708.903 4% 1.650.780 3% 1.408.026 2% 1.708.690 3% 121
Troškovi reprezentacije 69.958 25.487 12.657 4.949 39
Troškovi dnevnica i smještajate putni troškovi na službenim putovanjima 73.342 15.980 16.202 17.336 107
Troškovi dugoročnih rezerviranja za rizike i troškove 2.344.709 1.450.000 1.214.148 1.442.868 119
Troškovi poreza koji ne ovise o rezultatu, doprinosa, naknada i članarina 93.294 81.098 85.565 126.719 148
Troškovi stručnog obrazovanja i literature 62.476 20.942 19.353 100.455 519
Ostali troškovi poslovanja 65.125 57.273 60.102 16.363 27
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2021.
Pozicija IND
Realizacija 31.12.2019. Realizacija 31.12.2020. Plan 31.12.2021.Plan 31.12.2020.
FINANCIJSKI RASHODI 8.407 0% 700 0% 122 0% 33 0% 27
Troškovi po osnovi kamata 1.079 13% 667 95% 87 71% 27 83% 31
Troškovi po osnovi redovnih kamata po zajmovima i kreditima 0 0 0 0 #DIJ/0!
Troškovi po osnovi zateznih kamata 1.079 667 87 27 31
Ostali financijski rashodi 7.328 87% 33 5% 35 29% 6 17% 16
Gubici od prodaje dionica, poslovnih udjela i ostale financijske imovine 0 0 0 0 #DIJ/0!
Negativne tečajne razlike 94 33 35 6 16
Ostali financijski rashodi 7.234 0 0 0 #DIJ/0!
OSTALI RASHODI I VRIJEDNOSNA USKLAĐIVANJA 540.863 1% 719.301 1% 226.901 0% 322.114 1% 142
Ostali rashodi 540.863 100% 719.301 100% 226.901 100% 322.114 100% 142
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane dugotrajne materijalne i
nematerijalne imovine
0 0 0 0 #DIJ/0!
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih sirovina, materijala,
rezervnih dijelova i sitnog inventara
0 0 0 0 #DIJ/0!
Vrijednosna usklađivanja dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine 0 0 0 0 #DIJ/0!
Vrijednosna usklađivanja kratkotrajne materijalne imovine 0 0 0 0 #DIJ/0!
Vrijednosna usklađivanja potraživanja od kupaca 199.390 292.200 0 150.000 #DIJ/0!
Utvrđeni manjkovi 0 0 0 0 #DIJ/0!
Troškovi kazni, penala i naknada šteta 0 0 0 0 #DIJ/0!
Ostali izvanredni rashodi 341.473 427.101 226.901 172.114 76
UKUPNI RASHODI 62.809.927 100% 58.700.243 100% 58.099.878 100% 57.144.149 100% 98
REZULTAT POSLOVANJA PRIJE POREZA 12.535.130 -3.638.647 -1.941.886 10.279
Plan prihoda i rashoda
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2021.
Pozicija
Realizacija
31.12.2019.
Plan
31.12.2020.
Realizacija
31.12.2020.
Plan
31.12.2021.
IND
BROJ ZAPOSLENIH 204 200 188 198 105
Broj zaposlenih 204 200 188 198 105
INVESTICIJE 5.932.388 6.353.000 7.199.247 6.728.400 93
Investicije 5.932.388 6.353.000 7.199.247 6.728.400 93
IZVORI FINANCIRANJA 5.932.388 6.353.000 7.199.247 6.728.400 93
Vlastita sredstva 4.132.388 3.953.000 3.599.247 4.048.400 112
Krediti 0 0 0 0 ####
Bespovratna sredstva 1.800.000 2.400.000 3.600.000 2.680.000 74
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST ČISTOĆA
Prihodi od djelatnosti Čistoća 51.891.739 42.394.601 46.868.499 47.234.428 101
- ručno i strojno pometanje 6.806.526 6.149.764 6.646.891 6.750.000 102
- pranje i prijevoz vode 313.335 388.573 371.491 300.000 81
- odvoz kućnog otpada 26.087.329 21.191.434 23.437.273 23.684.428 101
- odvoz glomaznog otpada 1.188.659 55.329 1.113.555 900.000 81
- odvoz sitnog otpada 821.429 846.079 876.628 900.000 103
- zbrinjavanje otpada 16.674.462 13.763.422 14.422.662 14.700.000 102
Rashodi od djelatnosti Čistoća 47.275.764 42.294.601 45.152.995 43.604.149 97
- ručno i strojno pometanje 5.885.012 5.079.092 5.207.066 5.350.000 103
- pranje i prijevoz vode 285.030 291.987 289.157 280.000 97
- odvoz kućnog otpada 22.729.565 22.312.969 23.356.736 21.834.149 93
- odvoz glomaznog otpada 1.453.925 458.463 1.167.708 1.010.000 86
- odvoz sitnog otpada 701.896 683.552 716.478 730.000 102
- zbrinjavanje otpada 16.220.336 13.468.538 14.415.849 14.400.000 100
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća 4.615.975 100.000 1.715.505 3.630.279 212
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi djelatnosti 1.137.833 3.638.647 893.897 850.000 95
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 3.070.668 0 2.953.953 2.950.000 100
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća nakon prevaljenih troškova 407.473 -3.538.647 -2.132.345 -169.721 8
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST
HORTIKULTURA
Prihodi od djelatnosti Hortikultura 9.763.668 7.620.308 8.304.973 8.330.000 100
Rashodi od djelatnosti Hortikultura 9.215.860 7.200.308 7.604.365 7.600.000 100
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura 547.808 420.000 700.608 730.000 104
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 770.944 520.000 515.321 550.000 107
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura nakon prevaljenih troškova -223.136 -100.000 185.287 180.000 97
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST
Prihodi od djelatnosti Kanalizacija 1.583.940 154.352 145.947 90.000 62
Rashodi od djelatnosti Kanalizacija 1.079.988 154.352 140.775 90.000 64
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija 503.952 0 5.172 0 0
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva i djelatnosti 0 0 0 0 ####
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija nakon prevaljenih troškova 503.952 0 5.172 0 0
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST
ZAJEDNIČKE SLUŽBE
Prihodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 12.973.454 1.463.845 1.361.581 1.500.000 110
Rashodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 4.968.226 5.568.526 4.830.855 5.000.000 104
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti (za
prevaliti)
3.841.612 -4.104.681 -3.469.274 -3.500.000 101
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti po
prevaljivanju
11.846.840 ####
FIZIČKI PODACI O POSLOVANJU
Površine na kojima se vrši pometanje (godišnje ostvarenje m
2
)
127.568.215 128.400.000 128.824.710 128.400.000 100
- ručno pometanje 41.889.834 42.000.000 41.932.176 42.000.000 100
- strojno pometanje 85.678.381 86.400.000 86.892.534 86.400.000 99
Broj korisnika za koje se vrši odvoz, skupljanje i odlaganje otpada iz domaćinstava
po gradovima i općinama
37.954 38.066 38.082 38.150 100
Broj odvoza odvezenog glomaznog i komunalnog otpada posudama od 5m
3
3.566 0 2.260 3.000 133
Broj pražnjenja košara (sitnog otpada) 105.910 111.000 106.100 111.000 105
Ukupno zbrinuti otpad na ŽCGO Kaštijun (tone) 25.784 22.030 22.289 22.600 101
Količina prikupljenog korisnog otpada u tonama 1.558 1.700 2.175 1.900 87
Plan dodatnih podataka
Pula Herculanea d.o.o.
Pozicija
Plan realizacije
2021.
Provobitni plan Odstupanje
Indeks
odstupanja %
POSLOVNI PRIHODI
56.697.136 55.950.025 747.111 101%
Prihodi od prodaje proizvoda i usluga
54.995.806 53.960.025 1.035.781 102%
Prihodi od prodaje proizvoda
0 0 0
Prihodi od pružanja usluga
54.995.806 53.960.025 1.035.781 102%
Prihodi od najamnina i zakupnina
0 0 0
Prihodi s osnove upotrebe proizvoda i usluga za vlastite potrebe
0 0 0
Prihodi od prodaje robe
0 0 0 0%
Prihodi od prodaje robe
0 0 0 0%
Prihodi od pružanja usluga posredovanja (provizije, trgovačke usluge i sl.)
0 0 0
Prihodi s osnove upotrebe robe za vlastite potrebe
0 0 0
Ostali poslovni prihodi
1.701.330 1.990.000 -288.670 85%
Prihodi od ukidanja dugoročnih rezerviranja
1.214.148 1.450.000 -235.852 84%
Prihodi od kompenzacija, subvencija, dotacija, refundacija i sl.
487.183 540.000 -52.817 90%
Ostali poslovni prihodi
0 0
FINANCIJSKI PRIHODI
182.981 167.106 15.499 110%
Prihodi od ulaganja u dionice i udjele drugih društava
0 0 0 0%
Prihodi od dividendi
0 0 0
Prihodi od udjela u dobiti
0 0
Dobici od prodaje dionica i poslovnih udjela
0 0
Prihodi po osnovi kamata
182.596 167.102 15.494 109%
Prihodi od redovnih kamata po osnovi zajmova i kredita
0 0
Prihodi od redovnih kamata po osnovi depozita, plasmana u fondove i sl.
99.075 94.000 5.075 105%
Prihodi od zateznih kamata
83.521 73.102 10.419 114%
Ostali prihodi financiranja
385 4 4 8958%
Pozitivne tečajne razlike
134 4 4 3108%
Ostali financijski prihodi
252 0 0
OSTALI PRIHODI
274.310 166.883 107.427 164%
Ostali prihodi
274.310 166.883 107.427 164%
Prihodi od prodaje dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine
84.000 0 84.000
Prihodi od prodaje sirovina, materijala, rezervnih dijelova i sitnog inventara
0 0 0
Prihodi od otpisa obveza
151 0 151
Prihodi od naplaćenih penala, nagrada i sl.
23.966 63.033 -39.067 38%
Utvrđeni viškovi
0 0 0
Prihodi od naplaćenih potraživanja otpisanih u prethodnim razdobljima
0 0 0
Ostali izvanredni prihodi
166.193 103.850 62.343 160%
UKUPNI PRIHODI
57.154.428 56.284.015 870.036 102%
POSLOVNI RASHODI
56.822.002 55.556.551 1.265.451 102%
Materijalni troškovi
4.690.581 4.043.578 647.003 116%
Utrošeni materijal i sirovine u osnovnoj djelatnosti
781.237 567.901 213.336 138%
Utrošeni materijal i sirovine u upravi i prodaji
207.166 197.683 9.483 105%
Utrošeni materijali i rezervni dijelovi za održavanje
759.951 711.093 48.858 107%
Trošak (otpis) sitnog inventara, ambalaže i autoguma
603.756 695.901 -92.145 87%
Trošak energije
2.338.471 1.871.000 467.471 125%
Troškovi nabave prodane robe
Povećanje ili smanjenje vrijednosti zaliha proizvodnje u tijeku i gotovih proizvoda
Troškovi usluga
23.367.045 22.745.824 621.221 103%
Troškovi prijevoza i telekomunikacija
359.811 463.893 -104.082 78%
Troškovi vanjskih usluga pri izradi proizvoda i usluga
17.927.341 17.164.020 763.321 104%
Troškovi usluga održavanja
1.542.087 1.460.203 81.884 106%
Troškovi zakupnina i najamnina
1.299.944 1.194.000 105.944 109%
Troškovi promidžbe, sponzorstva i sajmova
96.420 103.538 -7.118 93%
Troškovi intelektualnih usluga (odvjetnika, revizora, informatičara i sl.)
286.684 206.680 80.004 139%
Troškovi komunalnih usluga
236.608 253.839 -17.231 93%
Troškovi bankarskih i sličnih usluga
272.985 288.903 -15.918 94%
Troškovi premija osiguranja
376.087 451.553 -75.466 83%
Troškovi registracije vozila, dozvola i sl.
195.834 197.863 -2.029 99%
Troškovi ostalih usluga
773.245 961.332 -188.087 80%
Troškovi osoblja
23.918.106 23.633.894 284.212 101%
Troškovi neto plaća
14.131.730 13.824.776 306.954 102%
Troškovi doprinosa iz plaća, poreza i prireza
4.635.927 5.010.225 -374.298 93%
Troškovi doprinosa na plaće
3.081.283 3.062.000 19.283 101%
Troškovi naknada troškova radnicima
596.466 581.068 15.398 103%
Troškovi otpremnina, darova, nagrada i potpora radnicima i ostali nespomenuti troškovi radnika
1.472.700 1.155.825 316.875 127%
Troškovi amortizacije
3.137.581 3.700.000 -562.419 85%
Amortizacija građevinskih objekata
70.833 70.833 0 100%
Amortizacija postrojenja i opreme
2.810.363 3.331.264 -520.901 84%
Amortizacija prijevoznih sredstava
220.261 247.393 -27.132 89%
Amortizacija ostalih pozicija
36.125 50.510 -14.385 72%
Ostali troškovi poslovanja
1.708.690 1.433.255 275.435 119%
Troškovi reprezentacije
4.949 47.962 -43.013 10%
Troškovi dnevnica i smještaja te putni troškovi na službenim putovanjima
17.336 15.980 1.356 108%
Troškovi dugoročnih rezerviranja za rizike i troškove
1.442.868 1.260.000 182.868 115%
Troškovi poreza koji ne ovise o rezultatu, doprinosa, naknada i članarina
126.719 81.098 45.621 156%
Troškovi stručnog obrazovanja i literature
100.455 20.942 79.513 480%
Ostali troškovi poslovanja
16.363 7.273 9.090 225%
FINANCIJSKI RASHODI
33 700 -667 5%
Troškovi po osnovi kamata
27 667 -640 4%
Troškovi po osnovi redovnih kamata po zajmovima i kreditima
0 0
Troškovi po osnovi zateznih kamata
27 667 -640 4%
Ostali financijski rashodi
6 33 -27 17%
Gubici od prodaje dionica, poslovnih udjela i ostale financijske imovine
Negativne tečajne razlike
6 33 -27 17%
Ostali financijski rashodi
OSTALI RASHODI I VRIJEDNOSNA USKLAĐIVANJA
322.114 720.019 -397.905 45%
Ostali rashodi
322.114 720.019 -397.905 45%
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodane i rashodovane dugotrajne materijalne i
nematerijalne imovine
0 0
Neotpisana vrijednosti i ostali troškovi prodanih i rashodovanih sirovina, materijala, rezervnih
dijelova i sitnog inventara
0 0
Vrijednosna usklađivanja dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine
0 0
Vrijednosna usklađivanja kratkotrajne materijalne imovine
0 0
Vrijednosna usklađivanja potraživanja od kupaca i ostalih kratkoročnih potraživanja
150.000 292.200 -142.200 51%
Utvrđeni manjkovi
0 0
Troškovi kazni, penala i naknada šteta
0 0
Ostali izvanredni rashodi
172.114 427.819 -255.705 40%
UKUPNI RASHODI
57.144.149 56.277.270 866.879 102%
REZULTAT POSLOVANJA PRIJE POREZA
10.279 6.745 3.158 152%
Pula Herculanea d.o.o. 31.12.2021.
Pozicija
Realizacija
2020.
Prvobitni plan
2021.
Projekcija
realizacije
2021.
BROJ ZAPOSLENIH 188 200 198
Broj zaposlenih 188 200 198
INVESTICIJE 7.199.247 17.518.000 6.728.400
Investicije 7.199.247 17.518.000 6.728.400
IZVORI FINANCIRANJA 7.199.247 17.518.000 6.728.400
Vlastita sredstva 3.599.247 14.628.000 4.048.400
Krediti 0 0
Bespovratna sredstva 3.600.000 2.890.000 2.680.000
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNI PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST ČISTOĆA
Ukupni prihodi od djelatnosti Čistoća: 46.868.499 44.638.133 47.234.428
- ručno i strojno pometanje 6.646.891 6.009.764 6.750.000
- pranje i prijevoz vode 371.491 369.023 300.000
- odvoz kućnog otpada 23.437.273 22.900.938 23.684.428
- odvoz glomaznog otpada 1.113.555 55.329 900.000
- odvoz sitnog otpada 876.628 816.079 900.000
- javni rad 0 0 0
- zbrinjavanje otpada 14.422.662 14.487.000 14.700.000
Ukupni rashodi od djelatnosti Čistoća 45.152.995 41.095.233 43.604.149
- ručno i strojno pometanje 5.207.066 5.079.092 5.350.000
- pranje i prijevoz vode 289.157 291.987 280.000
- odvoz kućnog otpada 23.356.736 20.413.601 21.834.149
- odvoz glomaznog otpada 1.167.708 458.463 1.010.000
- odvoz sitnog otpada 716.478 683.552 730.000
- javni rad 0 0 0
- zbrinjavanje otpada 14.415.849 14.168.538 14.400.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća 1.715.505 3.542.900 3.630.279
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi djelatnosti 893.897 850.000 850.000
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 2.953.953 2.686.155 2.950.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Čistoća nakon prevaljenih troškova -2.132.345 6.745 -169.721
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST HORTIKULTURA
Ukupni prihodi u djelatnosti Hortikultura 8.304.973 7.815.000 8.330.000
Ukupni rashodi od djelatnosti Hortikultura 7.604.365 7.295.000 7.600.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura 700.608 520.000 730.000
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva 515.321 520.000 550.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Hortikultura nakon prevaljenih troškova 185.287 0 180.000
DODATNA RAŠČLAMBA POSLOVNIH PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ
DJELATNOST KANALIZACIJA
Ukupni prihodi od djelatnosti Kanalizacija 145.947 136.450 90.000
Ukupni rashodi od djelatnosti Kanalizacija 140.775 136.450 90.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija 5.172 0 0
- prevaljeni troškovi zajedničkih službi društva i djelatnosti 0 0 0
Rezultat poslovanja od djelatnosti Kanalizacija nakon prevaljenih troškova 5.172 0 0
DODATNA RAŠČLAMBA PRIHODA I OSTALI PODACI VEZANI UZ DJELATNOST
ZAJEDNIČKE SLUŽBE
Ukupni prihodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 1.361.581 1.463.845 1.500.000
Ukupni rashodi od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti 4.830.855 5.520.000 5.000.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti (za prevaliti) -3.469.274 -4.056.155 -3.500.000
Rezultat poslovanja od djelatnosti Zajedničkih službi društva i djelatnosti po prevaljivanju
0 0
FIZIČKI PODACI O POSLOVANJU
Površine na kojima se vrši pometanje (godišnje ostvarenje m
2
)
128.824.710 128.400.000 128.400.000
- ručno pometanje 41.932.176 42.000.000 42.000.000
- strojno pometanje 86.892.534 86.400.000 86.400.000
Broj korisnika za koje se vrši odvoz, skupljanje i odlaganje otpada iz domaćinstava
po gradovima i općinama
38.082 38.200 38.150
Broj odvoza odvezenog glomaznog i komunalnog otpada posudama od 5m
3
2.260 0 3.000
Broj pražnjenja košara (sitnog otpada) 106.100 111.000 111.000
Ukupno zbrinuti otpad na Odlagalištu (tone) 22.289 0 22.600
Količina prikupljenog korisnog otpada u tonama 2.175 1.900 2.500
REBALANS PLANA NABAVE PULA HERCULANEA 2021. GODINA
Evidencijski
broj nabave
Predmet nabave (najviše 200 znakova)
Brojčana oznaka
predmeta nabave
iz Jedinstvenog
rječnika javne
nabave (CPV)
Procijenjena
vrijednost
nabave (u
kunama)
Vrsta postupka
(uključujući i
jednostavnu nabavu)
Posebni režim
nabave
Predmet
podijeljen na
grupe?
Sklapa se
Ugovor/okvirni
sporazum/narudžb
enica?
Planirani početak
postupka
Planirano trajanje
ugovora ili okvirnog
sporazuma
Troškovi Investicije
Vlastita
sredstva za
investicije
Tuđa
sredstva za
investicije
Procijenjena
vrijednost po
prethodnom
planu
Odstupanje od
prethodnog plana
Napomena
JN 01-21 Sredstva za suzbijanje korova 24210000-9
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0
200.000 -200.000
2 Sredstva za rastvaranje masnoće 39831230-7
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000
20.000 0
3 Sredstva za odleđivanje 24951310-1
8.500
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
8.500 8.500
0
4 Insekticidi 24452000-7
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 5.000
0
5 Pesticidi 24451000-0
3.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
3.000 3.000
0
6 Humus 14212410-7
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000 10.000
10.000
EMV 01-21 Živo bilje, lukovice, gomolji, korijenje, reznice i cijepovi 03121100-6
80.000
Otvoreni postupak DA Ugovor 02./2021. 1 GODINA
80.000 100.000
-20.000
EMV 01-21 Grmlje 03451300-9
50.000
Otvoreni postupak DA Ugovor 02./2021. 1 GODINA
50.000 310.000
-260.000
EMV 01-21 Drveće 03452000-3
80.000
Otvoreni postupak DA Ugovor 02./2021. 1 GODINA
80.000 340.000
-260.000
10 Drveni stupovi 34928210-3
15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
15.000 15.000
0
11 Ukrasno bilje, trava, mahovina ili lišajevi 03441000-3
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 10.000
0
JN 02-21 Spremnici i koševi za otpad i smeće 34928480-6
0
Postupak jednostavne
nabave
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 190.000
-190.000
13 Vaze za cvijeće 39298300-0
18.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
18.000 10.000
8.000
14 Dijelovi sjedala 39114000-4
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000 20.000
0
15 Beton 44114000-2
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 10.000
-10.000
16 Razni građevinski materijali od drva 44191000-5
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 10.000
-10.000
17 Materijal za gradnju 44111000-1
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 10.000
-10.000
18 Šljunak, pijesak, drobljeni kamen i agregati 14210000-6
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000 10.000
10.000
19 Zemlja 14212400-4
0
Postupak jednostavne
nabave
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 10.000
-10.000
20 Kamen za popločavanje 44113130-5
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 10.000
-10.000
21 Materijal za vodoinst.-fontane 44115210-4
35.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
35.000 25.000
10.000
22 Cement 44111200-3
2.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
2.000 10.000
-8.000
23 Željezo 14711000-8
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 30.000
-20.000
EMV 02-21 Vreće i vrećice za otpad 19640000-4
0
Otvoreni postupak DA Ugovor 05./2021 1 GODINA
0 300.000
-300.000
25 Oprema za navodnjavanje-sustavi 43323000-3
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 25.000
-15.000
26 Oprema za zavarivanje 42662000-4
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 10.000
-5.000
27 Sredstva za rastvaranje masnoće-razni sprejevi 39831230-7
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 5.000
0
28 Boje, lakovi i smole 44800000-8
15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
15.000 15.000
0
29 Svornjaci i vijci 44531510-9
3.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
3.000 3.000
0
30 Baterije-lampe 31440000-2
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 5.000
0
31 Razni lokoti i brave 44521000-8
3.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
3.000 3.000
0
Elektroničke, elektromehaničke i elektrotehničke potrepštine 31700000-3
35.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
35.000 35.000
0
33 Proizvodi za čišćenje 39830000-9
30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
30.000 80.000
-50.000
34 Metle, četke i drugi razni proizvodi 39224000-8
35.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
35.000 25.000
10.000
EMV GRAD
PULA
Uredske potrepštine 30192000-1
200.000
Otvoreni postupak DA Okvirni sporazum 2021. 1 GODINA
200.000 150.000
50.000 EMV/GRAD PULA
JN 03-21 Motorna ulja i maziva 09211100-2
80.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 05./2021. 1 GODINA
80.000 70.000
10.000
EMV 21-20 Električna energija 09310000-5
230.000
Otvoreni postupak NE Okvirni sporazum 2020./2021. 2 GODINE
230.000 220.000
10.000 PRENESENO IZ 2020.
38 Propan i butan-plin uprava 09122000-0
40.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
40.000 30.000
10.000
VV 02-20 Goriva 09100000-0
2.000.000
Otvoreni postupak DA Okvirni sporazum 2020./2021. 2 GODINE
2.000.000 1.800.000
200.000 PRENESENO IZ 2020.
40 Alati 44510000-8
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000 30.000
-10.000
41 Cestovni znakovi 34992200-9
15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
15.000 10.000
5.000
42 Spremnici za kompost 39234000-1
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 50.000
-50.000
43 Zastave 35821000-5
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 10.000
0
44 Uljni filtri 42913300-2
30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
30.000 35.000
-5.000
45 Filtri za usis zraka 42913500-4
60.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
60.000 30.000
30.000
46 Akumulatori, primarne ćelije i primarne baterije 31400000-0
35.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
35.000 30.000
5.000
47 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke FUSO 34330000-9
35.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
35.000 50.000
-15.000
48 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke MAN 34330000-9
50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
50.000 65.000
-15.000
49 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke RAVO 34330000-9
50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
50.000 65.000
-15.000
50 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke IVECO 34330000-9
65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
65.000 65.000
0
51 Dijelovi i pribor za vozila i njihove motore 34330000-9
65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
65.000 65.000
0
52 Uređaji, zupčanici i pogonski elementi 42140000-2
65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
65.000 65.000
0
53 Crpke 42122000-0
50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
50.000 50.000
0
54 Motori 34310000-3
50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
50.000 65.000
-15.000
55 Kočnice i dijelovi kočnica 34322000-0
50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
50.000 50.000
0
56 Električna oprema za strojeve i vozila 31610000-5
65.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
65.000 65.000
0
57 Dizalice za vozila i pripadajući dijelovi marke PK 34326000-8
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000 50.000
-30.000
58 Rezervni dijelovi i sklopovi za vozila marke JOHN DEERE 34330000-9
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000 30.000
-10.000
59 Pribor za traktore-dijelovi marke RIKO i SEPPI 34390000-7
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000 20.000
0
JN 04-21 Gume za automobile 34351100-3
15.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 04./2021. 1 GODINA
15.000 15.000
0
JN 04-21 Gume za teška opterećenja 34352000-9
30.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 04./2021. 1 GODINA
30.000 25.000
5.000
JN 04-21 Gume za kamione 34352100-0
70.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 04./2021. 1 GODINA
70.000 100.000
-30.000
JN 04-21 Protektirane gume 34913200-2
55.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 04./2021. 1 GODINA
55.000 55.000
0
JN 05-21 Radna odjeća 18110000-3
170.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 01./2021. 1 GODINA
170.000 170.000
0
JN 06-21 Zaštitna oprema 18143000-3
140.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 09./2021. 1 GODINA
140.000 180.000
-40.000
Usluge cestovnog prijevoza 60100000-9
30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi 1 GODINA
30.000 50.000
-20.000
67 Iznajmljivanje dizalica s rukovateljem 45510000-5
15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
15.000 30.000
-15.000 EMV GRAD
EMV GRAD Poštanske usluge 64110000-0
208.000
Otvoreni postupak DA Ugovor prema potrebi prema potrebi
208.000 160.000
48.000
EMV GRAD Telekomunikacijske usluge 64200000-8
131.000
Otvoreni postupak DA Ugovor prema potrebi prema potrebi
131.000 130.000
1.000 EMV GRAD
70 Ličilački radovi 45442100-8
30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
30.000 30.000
0
71 Održavanje programske podrške za informacijsku tehnologiju 72267100-0
69.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
69.000 69.000
0
72
Usluge iznajmljivanja kosilica ili poljoprivredne opreme s
rukovateljem
77112000-8
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 65.000
-65.000
73 Usluge popravka i održavanja teretnih vozila marke IVECO 50114000-7
300.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
300.000 150.000
150.000
74 Usluge popravka i održavanja teretnih vozila marke MAN 50114000-7
35.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
35.000 50.000
-15.000
75 Vodoinstalaterski i sanitacijski radovi 45330000-9
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 20.000
-10.000
76 Usluge popravka i održavanja vatrogasne opreme 50413200-5
15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
15.000 15.000
0
77 Usluge pranja vozila 50112300-6
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 20.000
-15.000
78 XIII -Usluge davanja vlastite imovine u najam ili zakup 70200000-3
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 69.000
-69.000
79 XIV - Promidžbeni materijal 22462000-6
50.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
50.000 65.000
-15.000
JN 07-21 XV - Usluge čišćenja 90910000-9
170.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 06./2021. prema potrebi
170.000 130.000
40.000
EMV 03-21 XVI - Čuvarske usluge 79700000
410.000
Otvoreni postupak NE Ugovor 01./2021. prema potrebi
410.000 410.000
0
82 Usluge popravka guma, uključujući montažu i centriranje 50116500-6
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 20.000
-15.000
83 Bravarske usluge 98395000-8
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000 20.000
0
84 Usluge popravka karoserije vozila 50112110-7
15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
15.000 20.000
-5.000
85 Limarske usluge 50112111-4
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 8.000
-8.000
86 Stolarski radovi 45421000-4
2.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
2.000 10.000
-8.000
88 Usluge fotokopiranja 79521000-2
1.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
1.000 20.000
-19.000
89 Usluge dizajna world wide web (www) stranice 72413000-8
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 20.000
-10.000
90 Usluge tiskanja 79810000-5
20.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
20.000 60.000
-40.000
JN 08-21 Usluge tiskanja i isporuke 79823000-9
190.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
190.000 190.000
0
JN 09-21 Usluge održavanja drveća 77211500-7
199.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 01./2021. prema potrebi
199.000 199.000
0
93 Usluge u području otpadnih voda 90400000-1
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 10.000
0
Usluge deratizacije 90923000-3
75.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
75.000 20.000
55.000
95
Najam strojeva i opreme za visokogradnju i niskogradnju s
rukovateljem
45500000-2
15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
15.000 30.000
-15.000
96 Gradnja 45000000-7
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 10.000
-10.000
97 Radovi na izgradnji kolničkog zastora i asfaltiranju 45233222-1
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 10.000
-5.000
98 Geografski informacijski sustavi (GIS ili jednakovrijedno) 38221000-0
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 5.000
-5.000
99 Zidarski radovi sa klesanim kamenom 45262512-3
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Ugovor prema potrebi prema potrebi
0 10.000
-10.000
100 Radovi na krčenju 45111220-6
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 20.000
-20.000
JN 10-21 Radovi navodnjavanja 45232120-9
69.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
69.000 69.000
0
102 Revizorske usluge 79212000-3
25.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
25.000 50.000
-25.000
103 Usluge ovjeravanja 79132000-8
120.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
120.000 50.000
70.000
104 Pravne usluge 79100000-5
15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
15.000 60.000
-45.000
105 Usluge vještačenja 71319000-7
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 10.000
-5.000
106 Arhitektonske, tehničke i geodetske usluge 71250000-5
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 20.000
-15.000
107 Nadzor projekta i dokumentacije (projektantski nadzor) 71248000-8
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 50.000
-45.000
108 Usluge tehničkog projektiranja 71320000-7
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 50.000
-45.000
109 Usluge oglašavanja 79341000-6
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 10.000
-10.000
110 Razne zdravstvene usluge 85140000-2
14.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
14.000 10.000
4.000
JN 11-21 Radovi ukrašavanja 45451100-4
190.000
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 10./2021. 1 GODINA
190.000 190.000
0
112 Savjetodavne usluge zaštite na radu 71317000-3
40.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
40.000 30.000
10.000
113 Remontni i sanacijski radovi-spomenici
45453000-7
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 65.000
-55.000
114 Usluge sječe drveća 77211400-6
30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
30.000 20.000
10.000
115 Usluge nadzora vozila 71631000-0
40.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
40.000 20.000
20.000
JN 12-21 Motorna vozila za prijevoz robe- najam 34130000-7
64.000
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 02./2021. 1 GODINA
64.000 190.000
-126.000
117 USLUGE OGLAŠAVANJA 79341000-6
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 50.000
-40.000
EMV-GRAD Usluge osiguranja od odgovornosti za motorna vozila 66516100-1
270.000
Otvoreni postupak DA Okvirni sporazum prema potrebi prema potrebi
270.000 350.000
-80.000
EMV GRAD Usluge osiguranja od nezgode 66512100-3
100.000
Otvoreni postupak DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
100.000 220.000
-120.000
120 Usluge obrazovanja i stručnog osposobljavanja 80000000-4
90.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
90.000 65.000
25.000
121 Tiskane knjige, brošure i leci 22100000-1
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 10.000
0
122 Službena putovanja i troškovi u zemlji 63515000-2
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 20.000
-10.000
123 Službena putovanja i troškovi u inozemstvu 63515000-2
1.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
1.000 5.000
-4.000
EMV 04-21 Usluga uklanjanja biološkog otpada-sa zelenih površina 90524300-9
700.000
Otvoreni postupak NE Ugovor 10./201. 1 GODINA
700.000 700.000
0
EMV 05-21 Vozila za sakupljane otpada 34144511-3
985.000
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. PREMA POTREBI
985.000 985.000 1.500.000
-515.000
VV 01-21 Zbrinjavanje glomaznog otpada 90510000-5
2.500.000
Otvoreni postupak NE Ugovor 01./2021. PREMA POTREBI
2.500.000 3.000.000
-500.000
Najam vozila za prijevoz putnika 60170000-0
30.000
Otvoreni postupak NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
30.000 10.000
20.000
145 Alati, brave, ključevi, šarke, spojeni elementi, lanac i opruge 44500000-5
2.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
2.000 2.000
0
JN 13-21 Oprema za video nadzor 32323500-8
10.000
Otvoreni postupak DA Ugovor 2021. prema potrebi
10.000 10.000 200.000
-190.000
EMV 06-21
Usluge tehničkog projektiranja pogona (obrada glomaznog
otpada,reciklažna dvorišta,sortirnica)
71323200-0
0
Otvoreni postupak Projektni natječaj DA Ugovor 2021. prema potrebi
0 500.000
-500.000
126 Spremnici za skladištenje 44611400-0
5.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
5.000 5.000
0
VV 02-21 Posude za otpad-podzemni i polupodzemni kontejneri 44613700-7
1.366.100
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi
1.366.100 166.103 1.200.000 3.200.000
-1.833.900 PH / FOND /JLS
VV 03-21 Gradnja - podzemni i polupodzemni kontejneri 45000000-7
970.000
Otvoreni postupak Projektni natječaj NE Ugovor 2021. prema potrebi
970.000 970.000 3.500.000
-2.530.000
JN 14-21 Radovi na izgradnji postaje za reciklažu i biorazgrad. Otpada 45213270-6
0
Postupak jednostavne
nabave
Projektni natječaj NE Ugovor 2021. prema potrebi
0 0 490.000
-490.000 PH / FOND /GP
JN 15-21 Posude za otpad-zvona za staklo 44613700-7
198.800
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi
198.800 198.800 1.500.000
-1.301.200
VV 04-21 Vozila za skupljanje otpada -smećari 34144511-3
2.832.000
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi
2.832.000 1.352.000 1.480.000 2.000.000
832.000 PH/ FOND /GP
133 Razni strojevi za čišćenje 42995000-7
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 10.000 50.000
-40.000
JN 16-21 Kontejneri za otpadni materijal 44613800-8
120.000
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi
120.000 120.000 200.000
-80.000
JN 17-21 Komunalna vozila-ap car 34144700-5
0
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 2021. prema potrebi
0 0 195.000
-195.000
EMV 07-21 Savjetodavne usluge u području zaštite okoliša 71313000-5
96.500
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi
96.500 96.500 500.000
-403.500
137 Kosilice za travu,motorne škare,motone pile i sl. 16311000-8
30.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
30.000 30.000 15.000
15.000
JN 18-21 Kosilice za travnjake, parkove ili sportske terene 16311100-9
0
Postupak jednostavne
nabave
NE Ugovor 2021. prema potrebi
0 0 198.000
-198.000
VV 05-21 Specijalni poljoprivredni ili šumarski strojevi-drobilica drvne mase 16600000-1
0
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi
0 0 2.000.000
-2.000.000
EMV 08-21 Teretna vozila-kamioncin 34144750-0
0
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi
0 0 550.000
-550.000
EMV 09-21 Strojevi za vršenje iskopa-mini bager 43262000-7
0
Otvoreni postupak DA Ugovor 2021. prema potrebi
0 0 250.000
-250.000
EMV 10-21 Vozila za odvoz smeća-sampodizači 34144510-6
0
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi
0 0 600.000
-600.000
EMV 11-21 Kamioni dizalice i samoistovarni kamioni 34142000-4
0
Otvoreni postupak NE Ugovor 2021. prema potrebi
0 0 750.000
-750.000
JN 19-21 Garažna vrata 44221240-9
0
Postupak jednostavne
nabave
DA Ugovor 01./2020. prema potrebi
0 0 140.000
-140.000
147 Uredski namještaj 39130000-2
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 0 50.000
-50.000
148 Police za arhivu 39131100-0
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 0 10.000
-10.000
149 Skeneri za računala 30216110-0
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 0 10.000
-10.000
150
Uredski i računarski strojevi, oprema i potrepštine osim namještaja i
paketa programske podrške
30000000-9
15.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
DA Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
15.000 15.000 55.000
-40.000
151 Programski paketi i informacijski sustavi 48000000-8
10.000
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
10.000 10.000 35.000
-25.000
152 Ugradnja telefonskih centrala 45314100-2
0
Postupak izuzet od
primjene Zakona
NE Narudžbenica prema potrebi prema potrebi
0 20.000
-20.000
EMV 12-21 Zbrinjavanje i obrada otpada-plastika
90510000-5 1.200.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor 01.2021. 1 GODINA
1.200.000 1.000.000
200.000
JN 20-21 Staklo i staklena ambalaža
14820000-5 200.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor 03.2021. 1 GODINA
200.000 200.000
0
EMV 13-21 Razni rezervni dijelovi-podzemni i polupod. Kontejneri
34913000-0 85.000,00 Otvoreni postupak NE Ugovor prema potrebi prema potrebi
85.000 85.000 500.000
-415.000
EMV 14-21 Usluga ukljanjanja biološkog otpada-organski otpad
90524300-9 0,01 Otvoreni postupak NE Ugovor prema potrebi prema potrebi
0,01 700.000
-700.000
VV-06-21 Dva dvokomorna vozila za odvoz otpada
34144511-3 3.600.000 Otvoreni postupak NE Ugovor prema potrebi prema potrebi
3.600.000 3.600.000 0 3.600.000
UKUPNO 22.485.900
12.157.500 10.328.400 7.648.403 2.680.000 33.981.500 -11.495.600
FINANCIJSKI PLAN INVESTICIJA PULA HERCULANEA 2021. GODINA
Evidencijski
broj nabave
Predmet nabave (najviše 200 znakova)
Procijenjena
vrijednost
nabave (u
kunama)
Vlastita
sredstva za
investicije
Tuđa
sredstva za
investicije
Procijenjena
vrijednost po
prethodnom
planu
Odstupanje od
prethodnog
plana
Napomena / Opis
tuđeg financiranja
EMV 05-21 Vozila za sakupljane otpada
985.000 985.000 1.500.000
-515.000 Planirano na leasing
JN 13-21 Oprema za video nadzor
10.000 10.000 200.000
-190.000
EMV 06-21
Usluge tehničkog projektiranja pogona (obrada glomaznog
otpada,reciklažna dvorišta,sortirnica)
0 500.000
-500.000
VV 02-21 Posude za otpad-podzemni i polupodzemni kontejneri
1.366.100 166.100 1.200.000 3.200.000
-1.833.900 Grad Pula
VV 03-21 Gradnja - podzemni i polupodzemni kontejneri
970.000 970.000 3.500.000
-2.530.000
JN 14-21 Radovi na izgradnji postaje za reciklažu i biorazgrad. Otpada
0 0 490.000
-490.000 PH / FOND /GP
JN 15-21 Posude za otpad-zvona za staklo
198.800 198.800 1.500.000
-1.301.200
VV 04-21 Vozila za skupljanje otpada -smećari
2.832.000 1.352.000 1.480.000 2.000.000
832.000 FOND ZZO
133 Razni strojevi za čišćenje
10.000 10.000 50.000
-40.000
JN 16-21 Kontejneri za otpadni materijal
120.000 120.000 200.000
-80.000
JN 17-21 Komunalna vozila-ap car
0 0 195.000
-195.000
EMV 07-21 Savjetodavne usluge u području zaštite okoliša
96.500 96.500 500.000
-403.500
137 Kosilice za travu,motorne škare,motone pile i sl.
30.000 30.000 15.000
15.000
JN 18-21 Kosilice za travnjake, parkove ili sportske terene
0 0 198.000
-198.000
VV 05-21 Specijalni poljoprivredni ili šumarski strojevi-drobilica drvne mase
0 0 2.000.000
-2.000.000
EMV 08-21 Teretna vozila-kamioncin
0 0 550.000
-550.000
EMV 09-21 Strojevi za vršenje iskopa-mini bager
0 0 250.000
-250.000
EMV 10-21 Vozila za odvoz smeća-sampodizači
0 0 600.000
-600.000
EMV 11-21 Kamioni dizalice i samoistovarni kamioni
0 0 750.000
-750.000
JN 19-21 Garažna vrata
0 0 140.000
-140.000
147 Uredski namještaj
0 0 50.000
-50.000
148 Police za arhivu
0 0 10.000
-10.000
149 Skeneri za računala
0 0 10.000
-10.000
150
Uredski i računarski strojevi, oprema i potrepštine osim namještaja i
paketa programske podrške
15.000 15.000 55.000
-40.000
151 Programski paketi i informacijski sustavi
10.000 10.000 35.000
-25.000
152 Ugradnja telefonskih centrala
0 20.000
-20.000
EMV 13-21 Razni rezervni dijelovi-podzemni i polupod. Kontejneri
85.000,00
85.000 500.000
-415.000
UKUPNO 6.728.400 4.048.400 2.680.000 19.018.000 -12.289.600
0 0
UKUPNA VRIJEDNOST PLANIRANIH INVESticija
6.728.400 U %
VLASTITA SREDSTVA
4.048.400 60,2%
TUĐA SREDSTVA:
2.680.000 39,8%
Grad Pula
1.200.000 17,8%
Fona za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
1.480.000 22,0%